Sprednja maska in luči"Across je novi križanec v ponudbi Suzukija, ki je pravzaprav nastal kot plod sodelovanja s Toyoto in je dvojček RAV4 z nekaterimi svojimi posebnostmi. "
Zaradi tega sprašujem, kaj so te posebnosti? Ali jih dejansko ni pa je to kar tako napisano?
Zanimivo kako eni Toyota loverji kričijo, da to ni več toyota, ker sodeluje s Suzukijem.
Bo Toyoti dejansko padel imidž zaradi tega?
Klima ne porabi nic elektrike. Infotainment minimalno, ce nimas ravno kilovatnega ampa...Malo čudna z težavami z akumulatorji.
Pustiš ogrevane sedeže celi čas prižgane, klimo, infotejment pa voziš kratke razdalje. Pa na hladno jutro ne kresne več.
Če so pravi Jota loverji bi vedeli, da se to stalno dogaja. Yaris v ZDA je Mazda 2, BRZ/GT86/FR-S, BMW/Supra, Glanza je Beleno, Citroen C1, Pežo 107 / Aygo, + polna azija Daihatsu avtov z Toyota značkami. Suzuki res ni premium znamka, ne poznam pa nobenega, kateri bi imel slabe izkušnje z njimi (razen rje na Samurajih/Jimniyih).