Nova Toyota RAV4

map

Guru
6. jul 2008
7.847
1.965
113
najrajš na babi
določena vozila, med verniki najbolj znana po svoji vodljivosti, na losovem testu opletajo in skačejo po 2 kolesih pri brzinah s katerimi povprečni kombiji nimajo nobenih težav

so what, resno... če me bo na cesti presenetil los ali otrok ali kišta pira bo itak avto sam bremzal ko zmešan in bo to še največje presenečenje in nevarnost.

Sej pravim. Kle so se na RAV spravli. Pač visoka kišta. Mnogo nižji avti in "uglednejši" jo odnesejo mnogo slabše.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.179
1.191
113
www.adriamedia.si
A res? Avto potegne z ABSom, ki prepreči blokiranje koles. No dej ti inženir razloži kako avto z ABS potegne v neko X smer, če kolesa ne blokirajo.

Sneg in pesek pa pustimo pri miru za to, ker je vsaj pesek relativno redek pri nas. Za sneg pa drži, čeprav boljši absi se pri neki nizki hitrosthi izključijo.

Pri zaviranju na različnih podlagah (npr leva kolesa na suhem, desna na drsni površini), se bo avto z ABS in brez ESP mirno zavrtel oz. poskušal zavrteti. Z ESP zavira naravnost (kako naravnost, pa je odvisno od nastavitev ESP)
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.009
9.651
113
Kaj bo avto poiskušal narediti ne vem, ker ne berem njegovih misli. Kaj dejansko naredi je pa tole (tam pri 3:40)
Najbolje, da z Ogotom Bosch inženirjem razložita, da so nekaj narobe naredili. ;)

In ja, seveda se bi hotel zavrteti, ker na začetku zaviranja preden abs zagrabi pač ena stran prime bolj, ampak to je pa to. Ko abs zagrabi, se to več ali manj zaključi in avto šiba v smer, ki jo voznik želi.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

V deželi losov imajo 10+m brisanega prostora levo in desno od voznega pasa, da ga opaziš že 5km preden prideš do njega . Kdor je vozil po skandinaviji veo čem pišem. Pri nas pa je vejevje od dreves in grmovja še 5m v cesto!

Sicer pa je na tem testu padla tudi prva generacija a TT ...


Aha... Sicer sem vozil po skandinaviji, ampak res ne vem o čem pišeš. Večinoma sem naletel na takšno sceno (slika je moja, da nebo kdo rekel, da sem po internetu iskal...):

20190721_104806.jpg
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Tule zgoraj je voznik tudi pri ABS moral aktivno sodelovati z volanom, tega jasno niso pokazli ker je ta film pač promocija za ABS. Dejstvo je, da če dodaš še ESP tega sodelovanja voznika praktično ni več treba.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.009
9.651
113
Jaz nisem videl nobene reakcije voznika.
Tukaj je sicer še bolje razloženo (od 3:15 naprej):
Začetek je isti, potem je pa točna razlaga. Ampak to smo že navajeni, da se alteraš poščije na inženirje in znanost.

Verjamem tudi, da Bosch kar tala take posnetke po netu v katerih namerno zavaja in samo čaka, da ga ameriški odvetniki na suho nategnejo z več sto milijonsko odškodnino.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.847
1.965
113
najrajš na babi
ta rav sploh nima neke hbibe, kot jo poizkušajo prikazati. Na 1. servisu nadgradijo ESP, zadeva rešena. Glede na YT videe, bi ta ESp mogli nadgraditi mnogim.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.009
9.651
113
Saj ko normalno peljes po cesti tudi aktivno sodelujes z volanom, da ne letis v grabn
Hja, Alteraš ne rabi, ker ima top notch avto že z avtonomno vožnjo:cool:. Ostalih 99,999999% folka pa ob takšni situaciji enostavno zmrzne in samo dvigne roke gor od volana in čaka, da bo usekalo. Po mnenju Alteraša seveda.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.389
5.671
113
alteraš nima avta z avtonomno vožnjo. Alteraš ma čute vedno na 110% in bolje in hitreje v vseh mogočih situacijah odreagira kot sam avto.
Alteraš že pred ovinkom vidi da bo za ovinkom pizdarija.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.624
15.674
113
Alteraš dinamik predvideva, da je za ovinkom lahko ovira in je že pripravljen na morebiten manever :cheer:, medtem ko navaden voznik vozi z refleksi kot mrtev konj in s pričakovanjem, da je vse okoli njega tako kot mora biti po predpisih brez kakršnihkoli odstopanj, zapelje v nepregleden ovinek ter naloži na haubo kolesarja, ki je na poti proti izviru Kamniške bistrice na tisti ovinkasti cesti zapeljal preveč proti sredini ceste :fredi: :evil:
 
  • Všeč mi je
Reactions: CLIO15 in sad

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.179
1.191
113
www.adriamedia.si
Jaz nisem videl nobene reakcije voznika.
Tukaj je sicer še bolje razloženo (od 3:15 naprej):
Začetek je isti, potem je pa točna razlaga. Ampak to smo že navajeni, da se alteraš poščije na inženirje in znanost.

Verjamem tudi, da Bosch kar tala take posnetke po netu v katerih namerno zavaja in samo čaka, da ga ameriški odvetniki na suho nategnejo z več sto milijonsko odškodnino.
Znanost? Malo razmisli, kaj se zgodi pri zavoranju na različnih površinah. Ena stran avta zavira močneje kot druga (ker to ABS omogoča). Torej?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.009
9.651
113
In kako komentiraš video posnetek zgoraj? Pa je tam razlika v površinah verjetno res ekstremna.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.179
1.191
113
www.adriamedia.si
Mnogo možnosti. Star, dvokanalni ABS (in leva in desna kolesa zavirajo enako), voznik pomaga z volanom, zaigrano ... Normlano je,d a z ABS in brez ESP ne dži smeri. Nu nujno oz se ponavadi ne zavrti, začne pa vlečt v stran z boljšim oprijemom, dostikrat toliko, da krepko zavije in gre dol z drsne površine. Se pa zna tudi zavrtet, če nič ne reagiraš.
Sicer pa raziskave kažejo, da ABS ni imel velikega voliva na št. žrtev v prometu, ESP za zelo.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
RAV4 PHEV bo predstavljen na LA auto show 20.novembra, vse kar se ve je da bo "the most powerful RAV4 yet", kar ni presenetljivo, ker pri trenutnem RAV4 v AWD izvedenki 40kW motor zadaj ne doda dodatnih 40kW sistemske moči v primerjavi s FWD, ker je glavna omejitev za moč ICE+baterija. Z večjo baterijo pa enostavno povečaš moč že obstoječemu pogonu, v teoriji do 200 kW (ampak bo verjetno manj). Tudi za moč v EV načinu se ni pretirano bati, ker je na voljo 130 kW od obeh elektromotorjev (moč v EV bo verjetno manjša).

 
  • Všeč mi je
Reactions: krava