Nova Toyota Prius

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Poanta serijskega hibrida je ravno v tem, da se čim več voziš na elektriko. Če se s še polnim akumulatorjem pripelješ do doma ali polnilnega mesta, ga daš filat in se voziš naprej na elektriko.
ICE deluje kot generator, ki proizvaja elektriko, vendar se vključi šele ko se primarni akumulator izprazni.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Poanta serijskega hibrida je, da se VEDNO voziš na elektriko.

Nekako se mi zdi, da ni smiselno polniti polnega akumulatorja. Akumulator serijskega hibrida se mora toliko spraznit, da je polnenje smiselno, takrat se zalavfa "elektrarna".
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Še sveže Prius govorice:
Dva motorja, prenovljeni 1.5 litrski atkinsov motor bo pridobil nekaj konjičev, pride pa ven novi 1.8 atkinsov motor z okrog 100 konjičev iz bencina in 160 konjičev maksimalne kombinirane moči s štrom motorjem.
Bo tudi prva Toyota s Safety Connect telematičnim sistemom (ET Calling Home to Toyota).
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
Ne gre pozabit tudi na Lexusa RX (pa GS in LS) ki ga tudi videvaš na naših cestah ...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Poanta serijskega hibrida je, da se VEDNO voziš na elektriko.

Nekako se mi zdi, da ni smiselno polniti polnega akumulatorja. Akumulator serijskega hibrida se mora toliko spraznit, da je polnenje smiselno, takrat se zalavfa "elektrarna".

Mislim, da si z drugimi besedami povedal tisto, kar sem jaz že prej pisal.
wink-1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Citat:
Uporabnik Valhalla pravi:
Jaz sploh ne razumem smisla hibridov
grin1.gif

Neke kvazi polovične rešitve ali pa še to ne
stupid-1.gif

Smiselni so! Le pravi smisel bojo dobili takrat, ko se bojo akumulatorji polnili s sončno energijo - torej za pospeševanje boš trošil zastonj energijo, za konstatno vožnjo pa še klasično gorivo (bencin, dizel)...tako na 'lahek' način dosežeš porabo vozil med 2 in 4 litri porabe....kar bo uiporabo fosilnih goriv podaljšalo vsaj na dobo 50 do 70 let....in tako bojo na koncu vsi srečni (ker treba upoštevati 'srečo' naftarjev....ti so itakrpipravljeni narediti vse (itak imajo dovolj denarja) da bojo še vedno v igri oz. nič prikrajšani....tako je pač življenje).
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Če bo cel avto ena velika sončna celica in bo cel poletni dan na soncu, bo ravno dovolj štroma, da bo klima ohladila avto iz 45 stopinj na kaj znosnega. Sončne celice na novem Priusu so bolj geek varijanta. Realno pa dosti štroma ne bo.
Se pa Toyota odloča za pilotni program, kjer bi v svojih tovarnah velik del električne energije pridobili s solarnimi elektrovoltaičnimi sistemi. In sicer z dvojnim namenom. Eno je zniževanje energetskih stroškov, drugi je pa pridobivanje znanja in izkušenj na tem področju. Ideja Toyote je, skupaj z nekaterimi drugimi japonskimi korporacijami prodajati popolnoma električne avtomobile in infrastrukturo za njihovo polnjenje ter proizvajanje energije, pri čemer bi čim več energije pridobili iz obnovljivih virov. . Gre pa za izredno dolgoročni načrt, ranga desetletja ali dveh in ni ničesar za pričakovati čez noč. Je pa prava smer in je prav, da so se odločili zanjo.
 
Nazadnje urejeno:

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Google Translate pravi sledeče:

Citat:
Prius (for North America)
Overview of the new model is as follows.
1. ▽ overwhelming performance hybrid engine, the efficiency of the transaxle, and motor, while the smaller and lighter units, such as inverters, the new system was developed more than 90 percent of the gear reduction motor and a 1.8L petrol engine hybrid system "THS Ⅱ" features. The aerodynamic performance of the world (CD value of 0.25), and LED lamps and reduce power consumption by the synergistic effect of improving the energy efficiency of the entire vehicle, the world's highest levels of performance and fuel economy 2.4? Car ▽ par performance or display of power and fuel economy information in the meter center HAIBURIDDOSHISUTEMUINJIKETA, "EKOMODOSUITCHI" and adoption of practical considerations to improve fuel economy. Equipped with the advanced features of the times ▽ will use the power generated by solar panels mounted on the roof of the moon, the first Toyota to ventilate the room, "SORABENCHIRESHONSHISUTEMU"
▽ The smart key switch, the world's first air conditioner that can operate VEHICLE "RIMOTOEAKONSHISUTEMU"
▽ show to the world's first touch of the finger-meter center where "TATCHITORESADISUPUREI" and adopt the cockpit provides a high visibility operation. ▽ basic and advanced capabilities to create a large interior space and the front seat and seat back thinner, smaller hybrid battery, the place to change and about the current car luggage capacity expansion 30L ▽ PURIKURASSHUSEFUTI System (millimeter-wave radar system) in addition to the new setting, S-VSC and seven SRS airbags, AKUTIBUHEDDORESUTO (front seat driver's seat) and equipped with a class 3 in pursuit of top-level safety performance platform ▽ The review of the smooth ride with excellent stability at high speed straight ahead, to achieve excellence in order to place an effective Damping acoustic material in the front seat cushion ▽ Rigid Body The interior materials and SUKAFFUPURETO, adopted to reduce the environmental impact of eco-plastics

Izgleda da bo imel vgrajen radar.
grin1.gif



Ogo
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Še specifikacija (model za US of A):

POWERTRAIN
1.8-liter four-cylinder engine with VVT-i
Engine horsepower: 98 hp @ 5,200 rpm
Engine torque: 105 lb-ft @ 4,000 rpm
Electric motor: Permanent magnet synchronous motor
Electric motor power output: 80 hp/153 lb-ft torque
Hybrid system net horsepower: 134 hp
Emission rating: SULEV (with AT-PZEV)
Electronically controlled continuously variable transmission
Drive System: Front-wheel-drive
Hybrid battery pack: Nickel-metal hydride
Estimated fuel economy: 50 mpg (combined)*

DIMENSIONS (inches)
Overall Length: 175.6
Overall Width: 68.7
Overall Height: 58.7
Wheelbase: 106.3
Ground clearance: 5.5
Coefficient of Drag: 0.25
Wheels: 15-inch alloy wheels
17-inch alloy wheels (optional)
Tire Size: 15-inch: 195/65R15
17-inch: 215/45R17 (optional)
Seating Capacity: 5
EPA class rating: Midsize

Ogo
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Damn, prtljažnik je še vedno plitek. Škoda, je pa res, da baterije je treba nekam spravit.
Spredaj malce čudna, tista zelena barva nekaterih instrumentov je tudi
rolleyes-1.gif

Aja, pa poraba me zanima in kakšna je v primerjavi s starim.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Poraba naj bi bila 10-15% nižja od trenutnega, moč pa večja. Čeprav se v EU baje obeta EU varijanta z 1.5 motorjem in ne 1.8 kot v US of A. Prej so vse varijante po svetu imele isti 1.5 motor. Verjetno bo več glede EU jasno kmalu.

Zelena farba je pa Military standard. Al pa tista oranžna. Baje ne oslabita nočni vid. Vsaj tako so nam nekoč nakladali.
smile-1.gif


Ogo
 
Nazadnje urejeno:

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Zgornji ekran je daleč od tega, da je cenen. Evropski verziji se pa baje obeta še opcijski HUD - Head Up Display. Vsaj na to nakazujejo govorice in fotkice, ki se širijo na medmrežju.

HUD gumbki:
hud_1.jpg


HUD projektor pod vetrobranskim steklom:
hud_2.jpg


Radar, HUD, samo še laserski kanon fali. Rajcajo nas techno geeke.
grin1.gif


Ogo
 
Nazadnje urejeno: