Nova Honda Civic

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Mazde 3....2.0 120 konjev je zdej in...
hysterical-1.gif


Jest sem si želu, da Honda naredi spet nekaj, kar bo vredno nakupa...vsaj zame.... 1.6 TURBO VTi 8700 RPM red line 200 konjev tulečo pizdarijo....sej znajo...

Od raznih Type R-Mugen-Integra-Vti CRX ljubiteljic blokade mimo Bavarskega dvora je preteklo precej cajta....1.8 140 konjev pa zame ni ravno športno...
smile-1.gif
Način delovanja turbo motorjev žal ne dovoljuje teh tvojih RPM, boš moral potem po kakšnem klasičnem atmosfercu poseči, če boš to želel. S2000-ka je recimo taprava za to.
cool-1.gif

A Civic Type-R ni dovolj športna zate?
grims-1.gif
Ali te moti tistih ''samo'' 7.000 vrtljajev?
Drugače pa si verjetno opazil, da je Honda v zadnjem desetletju in pol malo zamenjala ciljne kupce?
grims-1.gif


Še malo off: glede na to, da za RS-ko gledaš, si lahko že tudi klobuke začneš počasi ogledovati...
evil.gif
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Se vrtijo...sicer v bolj prestižnih modelih...M4 vem da gre do 7800...tm nekje...

Type R je 40.000. Focus Rs je 40.000. Tok......nimam.
tongue-1.gif


Honde nisem imel, bi jo pa z veseljem.... Sam take, k mi je ne bo treba od prjatlovga dedka kupit...

Po duši sem za italjanske znamke....pa sem mel zanč 3 dni Giulio na testu. In ugotovil, da tok razočaran še nisem bil...
tongue-1.gif


Zaenkrat je doma zmagovalna kombinacija. Nemc in francoz
hysterical-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Po duši sem za italjanske znamke....pa sem mel zanč 3 dni Giulio na testu. In ugotovil, da tok razočaran še nisem bil...
tongue-1.gif
Napiši kaj več v temi o Giuliji.

Svet se pač spreminja, čimprej eno pravo staro gajbico ujagaj, da boš vsaj za vikend imel nasmeh na obrazu
smile-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Hehe, moje mnenje o teh zadevah je tako: full je fajn to gledat, se vozit noter, ampak da bi pa imel to stvar pa hvala lepa. Ne rabim 2 tedna šraufanja za en takle posnetek.
grin1.gif


Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Se vrtijo...sicer v bolj prestižnih modelih...M4 vem da gre do 7800...tm nekje...
Saj tudi Porscheji gredo skoraj do 8.000. Samo ni to avto za 20 jurjev
wink-1.gif
.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Here you go
evil.gif


*možnost ročnega pretikanja prestav z obvolanskimi ročicami je pri dizlu s konji ki jih ne razganja in osmimi prestavami, kretenizem. Vse skupaj zgleda nekako takole: 1….khhhhhhhhhhr….2……khhhhhhhhhr…3……..khhhhhhhhhhr….4…khhhhhhhr….5…..khhhhhhhr….6…….khhhhhhhhr…….7……khhhhhhhhhr……8…(zaviramo, ovinek se bliža)….fak…..s katero prestavo naj sedaj zapeljem v ovinek? Peto?Morda s četrto? Kaj pa če bi s šesto? Pa saj lahko s sedmo tudi….eventuelno bi šlo tudi z osmo? Bom probal s peto. Še vedno lahko potem dam v šesto, ali pa četrto. Če morda s sedmo ne bi šlo.

*zaradi velikosti in pozicije obvolanskih ročic, takrat ko držim volan, NE dosežem ročke žmigavcev (ja vem smernih utripalk) in brisalcev. S konicami prstov se jih komaj dotikam.

*brisalcev se ne upravlja z obvolansko ročico, temveč z majhnim gumbom, ki se nahaja na ročici. Doseže se ga zelo težko, ker je vmes nepotrebna, velika in moteča ročica menjalnika.

*ročica menjalnika se sicer nahaja tudi na sredinski konzoli, vendar je njena postavitev tako kretenska, da se jo skoraj vedno dotakneš, ko nastaviš temperaturo klimatske naprave. Ko se jo dotakneš, pa čeprav jo premakneš samo za 0.5 centimetra, avto prestavi v N. (nevtralno ali ler).

*ko obrneš gumb za nastavitev temperature klime, ne nastaviš temperature, temveč samo ''zbudiš display'', šele z drugim obratom gumba nastaviš temperaturo.

*parkirni senzorji ves čas, ko pada dež, opozarjajo, da ne vidijo nič in da naj se jih očisti. Torej ne ločijo med dežnimi kapljami in umazanijo. Izklopit se jih…….ne da.

*stopalka za zavoro je tako občutljiva, da že vsak najmanjši dotik povzroči, da se vsebina kosila, dvigne v želodcu za 10 centimetrov.

*collision avoidance system v dežju ne deluje. Ker se enostavno….izklopi.

*remote keyless system je kretenizem brez primere. Odpeljana kombinacija treh ovinkov povzroči, da ključ pade in se zagozdi v najbolj nedostopen in temačen del notranjosti vozila.

*odlagalnih predalčkov praktično ni. Tisti, ki pa so, so pa tako veliki kot pri bburago avtomobilčkih.

*upravljanje infotainment sistema je zamudno in komplicirano. Če lahko nastaviš tempomat na volanu (po 1km/h), moraš za omejevalnik hitrosti (samo po 5km/h), vsakokrat v meni sistema. Najprej v glavni meni, potem v podmeni in od tam naprej še v……nekako takole: 1, 1.1, 1.1.2.3, 1.1.2.3.4, 1.1.2.3.4.1

*nastavi si vse po svoji željah, da bom lahko užival v lastnih nastavitvah, se ob vsakem ponovnem zagonu vozila…..izbriše.

*start-stop sistem ali zadovoljimo ljubitelje polarnih medvedov, delfinov in lišajev ter mahov sistem, se vklopi (izklopi motor), že po prvih sto metrih. Se pravi, da v jutranji konici po pol ure motor sploh še ni ogret, ker ga mrzlega sistem…… izklaplja. Me zanima, kako to deluje pozimi.

*sedeč spredaj, se sliši zvok iz zvočnikov v razmerju 30-70. Torej 30% spredaj, 70% zadaj. Ko pojačaš glasnost, se zadaj sedeči sporazumevajo s kričanjem.

*S seboj vzamem 10 CD-jev. Poslušam jih ne, ker avto nima CD playerja.

*voznikov senčnik nima ogledala
 
Nazadnje urejeno:

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Kaj zdej spreminjate temo? Kaj je zdej kater avto je grd švaba al Honda ali ste si pogledali slike??
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.679
6.711
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Mazde 3....2.0 120 konjev je zdej in...
hysterical-1.gif


Jest sem si želu, da Honda naredi spet nekaj, kar bo vredno nakupa...vsaj zame.... 1.6 TURBO VTi 8700 RPM red line 200 konjev tulečo pizdarijo....sej znajo...

Od raznih Type R-Mugen-Integra-Vti CRX ljubiteljic blokade mimo Bavarskega dvora je preteklo precej cajta....1.8 140 konjev pa zame ni ravno športno...
smile-1.gif
Seveda ne. Ze pred dvajsetimi leti je honda in 1.8 motkrja znala iztisniti 169 konjev, Vagovc pa 150/180. Navora pa je vagovc imel "50%" vec. Pa se precej bullet proof so bili, pa z ne prevec invsticije si moc lahko "podvojil".
evil.gif


Sosed se je po dolgem casu znebil slk 230kompresor. Za slabo alter placo.
rolleyes-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Situacija je taka,da če hočte avto ki bo dobro delal z čim manj okvar in dobrim voznimi lastnosti,potem je tukaj Honda med prvimi za kupit! Če komu to ni všeč,naj si zniža malo ego in bo lažje živel.Oblike hond,so zelo napredne in naketeri dojemajo šele po 10 letih !

Naprimer Honda civic letnik 92-95 ima zelo podobno obliko kot zdajšnji audiji ! Sedanja generacija je že enih 5 let pred vsemi,ta ki pa prihaja pa ljudje ne dojemajo kako je mogoče,da ima avto tako razgibano obliko.
Sory ampak oblike švabov razen kakšnega bmw zunanjosti so za mene totalni sekret.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Sej to mi ni jasno, zakaj potem honda ni teh motorjev prilagodila vsem okoljevarstvenim sranjem?
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Sej to mi ni jasno, zakaj potem honda ni teh motorjev prilagodila vsem okoljevarstvenim sranjem?

Honda ima čista vozila,kako misliš drugače? Če ima turbo je potem bolj čist? Mislim da je izgorevanje tisto najbolj pomembno.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
En kup motorjev, ki so bli leta nazaj v različnih modelih, ne ustreza zahtevam raznih okoljevarstvenim zahtevam...zato downsizing.

So pa zaradi trendov avtomobilski industriji preveč zastareli, da bi se jih splačalo prilagajat. Pa tudi če bi jih, so še vedno po večini manj privlačnejši od majhnih turbo bencincev,...

So pa določeni Hondini motorji, ki bi se jih pa splačalo vzet pod drobnogled in jih prilagodit. Pa ne samoHondini..

Če bi Giulia imela dodelan Bussotov V6 2.5 motor, pa turbo in zdravih 300 konjev, pol bi to kupil. Ker me za porabo ubistvu boli [cenzura].... 40.000€ za 150 konjski dizel pa pač ne dam...tko k ne dam 25.000 za hondo z motorjem iz Bistre.
 
Nazadnje urejeno:

ginek

Fizikalc
21. sep 2007
545
54
28
Citat:
Uporabnik Hoci pravi:



.

A to je HRV ali CRX?
smile-1.gif
Od Honde bi jaz vzel samo motor, pa še to ne iz nobene nove. Izgleda so minili časi visokovrtečih mlinčkov. Zdaj so bolj popularni visokoprdeči dizli.

Nekdo je napisal, da se turbo mašina ne more vrtet. Seveda se, čisto isto, samo potem rabiš večjo, ogromno turbino, da ne bo turbo celo zaviral dihanje na višini. In jasno bi šlo kontra vsem razlogom zakaj je sploh turbo prišel v vsak avto, posledično takega avta ni za dobit (razen če imaš za Ferrari 488, še to bi jaz mnogo raje 458 imel)
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.753
15.809
113
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Se je....pred kratkim prišel...kaj bi ti rad, vsake 14 dni nouga?

Nisem vedel, my bad. In kateri motor od zgoraj naštetih ima? tricilindraša? 1.5? Dizla? Verjetno ima kak svoj motor ali pač ne?
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Ja nekateri fotografi ne znajo slikat pa še najcenejši oskubljen model slikajo !Kaj pa tale,drugače popolnoma isti model !!




Naslednjik bo takšen,da nekateri ne boste dojeli še 20 let
cheer.gif


honda-crz-air-filter-768.jpg