Nova Honda Civic

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.057
5.657
113
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Meni pa je Honda najboljši izvenkrmni motor ever!
Štiritaktne so delali že takrat ko se drugim še ni sanjalo o tem, Tomos 4 pa je bil najboljši mali motor na svetu.
wink-1.gif

To sem jaz tudi trdil, dokler po 40 ur dela več ni hotel delat brez zauga. Razderem fergazer, ga prišraufam nazaj (brez moment ključa seveda) in "klenk" odleti alu uha ki drži fergazer. Zanič cela glava, menjava le te pa blizu polovice celega motorja. Vse zaradi kretenske konstrukcije in alu uhice debeline 4mm.

Žali se ta staremu ki te je (na)učil vsako stvar zategovat "po rusko".....nema veze al je aluminij....špiater....puter.....inox.....

Upam da si se potem vsaj izprsil in si poleg drage glave kupil še state of the art momentni ključ za profi uporabo da sedaj veš da ne rabiš vsake stvari pretegnt do amena
cheer.gif


Eh ja ta še yugoslovanska miselnost v beticah
evil.gif
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Še res je da ima Civic trenutno samo 2 motorja
En bencinec in en dizel. S streni Honde dobra kvalitetna taktika. Posveti se razvoju samo dveh motorjev, nemesto šlampastemu razvoju desetih. Škoda samo ker se kupec ne more odločat kako hiter in močan bo njegov avto. Aja Honda je itak najhitreša, četudi jo drugi prehitijo... ali kak je že bil tisti rek.

Ja misliš najprej je Honda.......pol dolgo nič,potem pa ostali !!
cheer.gif
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.335
9.572
113
EU
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Citat:
Uporabnik Gonzo pravi:
Za 11 tisočakov ... ima vse kot veliki, samo brez odvečne elektronske krame.

Za novega si dal toliko??

Ko sva ga midva z ženo gledala pred leti mislim, da se je začel pri 13.600 EUR (če se ne motim),..in v prihodu je bil nov model (zdajšnji) ki je štartal pri 15 jurjih.

Za moje pojme je glavna prednost Jazza v tem da imaš na zunaj mali avto in znotraj 'veliko' prostora - kar je ravno obratno kot pri nekaterih v tem velikostnem razredu, ko na zunaj še nekaj zgelda se sedeš noter pa klavstrofobijo fašeš.

Novega, vendar model 2014. Znižali so ceno iz 13,5K na 11K, ker so morali odprodati zalogo zaradi prihajajočega novega modela.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.335
9.572
113
EU
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Khm....si preprican v svojo razlago....stevilo delujocih ventilov?

Delno ima prav. Starejše verzije VTEC-a so samo podaljševale gibanje ventilov pri maksimalnih obratih.
Sedanja verzija je i-VTEC in ima dva hidravlična voda na venti za krmiljenje (prejšnji samo enega).
To imogoča tri načine delovanja.
Prvi je varčni način pri katerem motor dela do 1700 obratov z osmimi ventili, da zmanjša stopnjo polnjenja in porabo bencina. Pred faceliftom je ta meja bila višje in to nekje 2300 obratov.
Drugi način je nad 1700 obratov, ko vklopi ostale ventile in dela kot šesnajst ventilski motor, da ustvari večji navor.
Tretji način je "Full Power", ko pri maksimalnih obratih podaljša gibe ventilov zaradi večjega polnjenja valjev.
Pri tem je še dodan aktuator na zgornjem verižniku, ki zamika odmično gred, vendar nisem prepričan da ga moj motor ima (L12B1). Večji motorji sigurno imajo, ker so se s tem hvalili na Yutubi
evil.gif
.

kfh-IVTEC.jpg
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
V bistvu niti nima prav
grin1.gif
, ker se je ta del debate nanašal točno na motor v Integri Type-R in ne na VTEC ''na splošno''.

Ja ker mislite,da od integre VTEC je zanič,drugače pa ok
hysterical-1.gif
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Honda masine so se izkazale za tako dobre, da so vse novejse samo se kopija evropskih turbo mlinckov. Bravo za ponovno kopiranje
aplauz.gif