Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Ne ni treba motorja ven vzet, so le še redki primeri starejši od 2008, ki pa so kriti z vpoklicem 100%, tko da ti je vseeno kaj delajo.
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Popolnoma si zgrešil point. Vse so subjektivna mnenja in ni potrebe po ogroženosti in okopih. Torej meniš, da so vse pogruntavščine, s katerim nas posiljujejo proizvajalci avtomobilov, must have?
Kje sem napisal, da je tisti, ki kupi golfa GTI za 45.000 EUR bedak ?!
P.S.: Alteraš, ki ima samo 50k EUR v žepu, verjetno ne bo kupil avta za 50k.
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Na BMW forum pa prebrat ali pa peljat na servis in dat preverit ketno.
Če maš te težave se pa ja pozanimaš alkaj.
Za očeta pripelješ iz Nemčije že amortiziranega Tourana z enim najbolj zanič (TSI) motorjem, pa pričakuješ, da bo vzdržal toliko kot Golf II? Seveda je potem znamka največji [cenzura], ko se naserješ s takim nakupom.Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Upam da nisi VAG-a kupu, ker si žel iz dežja pod kap.
Citat:
Uporabnik VAG pravi:
Za očeta pripelješ iz Nemčije že amortiziranega Tourana z enim najbolj zanič (TSI) motorjem, pa pričakuješ, da bo vzdržal toliko kot Golf II?
TSi pa Nemec pa taxi v enem stavku ne gredo ravno skupaj.Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Z lahkoto. Nemci vozijo 1.4 TSI v taxijih, 300-400k brez večjih težav z izjemo verige, ki se pa tako ali tako ponavadi zamenja v garanciji.
Citat:
Uporabnik VAG pravi:
TSi pa Nemec pa taxi v enem stavku ne gredo ravno skupaj.Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Z lahkoto. Nemci vozijo 1.4 TSI v taxijih, 300-400k brez večjih težav z izjemo verige, ki se pa tako ali tako ponavadi zamenja v garanciji.