Nov Tiguan

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Ne moreš reči da je popolnoma zatajil. Koliko je takšnih za katere ne veš, ker niso imeli problemov in ne pišejo po forumih.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Dela z menjavo verige pa res ni za 20 ur, niti za pol toliko ne, vsaj pri 2.0. Pa v Audijih tudi ni enak motor kot v GTI-ju, vsaj v A4 in navzgor (vzdolžna postavitev) kjer imajo nekateri probleme s pitjem olja o čemer smo takrat govorili.

Nisem pisal za verigo mislil sem tole in se oproščam, sem našel video in je 12,5 ur neto dela:

No ja ali pa ne, potem pišejo, da je bil tale na posnetku izredno hiter in da ponavadi traja 20ur +
 
Nazadnje urejeno:

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Čudno je da pri 1,4tsi ne bi menjali, če je problem tako poznam. Sodelavcu vem da so na 1,2tsi preventivno menjali že pri manj kot 50k km (da je bilo še v garanciji). Sliša sem tudi že za druge podobne probleme, a resda večino (ali vse) pri 1,2 motorju.

Edit: sem šel malo pogledat kako je s tem. VW pravi da gre za "par sto" primerov od prodanih skoraj 2 miljona avtov z temi motorji. Zato niso šli delat vpoklica, pač pa rešujejo težave kot individualne napake. Če se okvara zgodi pri manj kot 100.00km (ali dveh leti), krijejo celo škodo, do 200.000 km (6 let) krijejo delno škodo (odvisno kje in kako je bil avto servisiran), nad 200.000 pa krijejo pol stroška menjave verige (če sem prav razumel pa škode ne več, saj je lahko že preveč drugih faktorjev).

"Die Lösung für betroffene VW-Kunden: Die Wolfsburger überlegen, die Kulanzregelung zu überarbeiten. Aktuell werden bei bis zu drei Jahren alten Fahrzeugen - oder bis 100.000 Kilometer Laufleistung - die vollen Kosten erstattet, bis sechs Jahre oder 200.000 Kilometer ist die Kulanz anteilig. Bei einer Laufleistung von 200.000 Kilometern übernehme Volkswagen laut Technologiesprecher Hoffmann noch die Hälfte der Kosten eines Steuerkettentauschs, da bei diesem Alter andere Belastungen nicht ausgeschlossen werden könnten."

Še nekaj okoli vzroka napake:

"Der Lieferant habe die Stanzwerkzeuge, mit dem die Löcher in den einzelnen Kettengliedern ausgestanzt werden, über die Verschleißgrenze hinaus verwendet. Daher wären bei den betroffenen Bauteilen die Löcher nicht präzise genug ausgestanzt - die überstehenden Grate würden dann in der Folge zu einem "abrasiven Verschleißeintrag" führen. Die Kette leiert aus, kostspielige Motorschäden können die Folge sein."

Očitno je šlo za napako v proizvodnji pri zunanjem dobavitelju. Je pa tole dost jeba za tiste, ki imajo stare avte in ne veliko km. V motorju ti zaropota, dobiš pa samo par sto eur (če).

 
Nazadnje urejeno:

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Verige so made in Korea.
grin1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Ne moreš reči da je popolnoma zatajil. Koliko je takšnih za katere ne veš, ker niso imeli problemov in ne pišejo po forumih.

Čista glupost. Auto bild je velika nemška revija in se kot del svojega posla novinarsko loti tudi teh problematik. Če bi pogledal linke, bi videl, da je ta TSI veriga označena kot avtomobilska sramota 2014 oz. že več let zapored ena največjih šlamparij. Imajo tudi odvetnike in lahko na Auto Bildu za ta problem izpolniš formular in jim prepustiš komunikacijo z VWjem, ker maš tako za sabo cel autobild in nisi sam proti goliatu, ki se ti smeji v fris za kos, kateri bi moral zdržat življensko dobo motorja.

Pri porabi olja TFSI je bilo podobno sranje, da so izjavili in zapisali večkrat kao da je normalno. Se spomnim, kako ste Vseveda jeb***, ker wankel po defaultu spije 1/20 toliko poceni mineralca, kot običen 2.0T modor v letu 2010+.
stupid-1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Če bi jih blo par 100, bi to rešili instant brez težav. Fehler pa je konkreten tudi konstrukcijski, kako drugače potem pojasniš, da majo nekateri notri četrto ketno pri okoli 100kkm? Če bi bila štancana ketna zanič, potem bi dobil novo brezhibno ali pa popravljeno, vsekakor narejeno v strogih tolerančnih mejah (original nadomestni deli so vedno v "A" kakovostnem razredu) in tako bi potem bila večna...pa ni.

Pri šponarju so tudi prišparali 1 cent in vsakič zleze nazaj notri, namesto da bi dali gor en šlic, da ko bi prvič našponal ketno, da bi tako tudi ostala (moje laično mnenje in enega mehankarja). Ko tak malo okvarjen TSI vžigaš, dokler ne potegne olja in našpona ketno vse skup malo opleta in ko je še ketna malo pretegnjena stvar enkrat preskoči, potem je pa od sreče odvisno koliko preskoči.

Še nekaj da se popravim, ko sem pisal da se ketna strga. Zdaj ko sem jo videl v živo (včeraj), dvomim, da se kdaj strga, ker je res konkretno izvedena. BMW ma proti tem obično ketno, ki se je pred modeli 2009 kdaj tudi strgala, ker lastniki niso razpoznali značilnih zvokov drsanja/klikanja ipd. Pri teh TSIjih verjetno vedno preskoči in se ne strga, samo posledice so pa identične.
 
Nazadnje urejeno:

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Ne moreš reči da je polnoma zatajil. Koliko je takšnih za katere ne veš, ker niso imeli problemov in ne pišejo po forumih.
Če se v nemški reviji (konkretno Auto Bild) v njeni praktično vsaki izdaji pojavljajo pisma razočaranih in obupanih bralcev s problemi s TSI motorji, potem je jasno, da teh primerov ni malo. V vsaki reviji je tudi odgovor VW, ki se še kar spreneveda pa ponuja glede na letnik in model med 30 in 50% kulanco, ki pomeni v večini primerov pri njih okrog dva evrska tisočaka.
Pa kaj si ja nor, ne bo nemška revija pljuvala po svojih znamkah avtov, teh problemov mora bit očitno res precej.
In to da je dal nekdo za dobro opremljenega Tiguana 40k €, potem z njim naredil 50k km, pa je moral pljunit še dva jurja na servisu da je avto sploh vozen, se meni zdi kretensko in totaln fail tovarne.

Sem ti tudi napisal svojo družinsko izkušnjo z Audijem po prevoženih zgolj 65k km. S tem, da so sprva hoteli imeti za popravilo blizu tisočaka, nato okrog 700 €, nato pa smo prišli na dobrih 400 €. Za avto, ki je stal po ceniku 29k €, se meni zdi taka kulanca fail, toliko bolj pa še zato, ker ima motor še vedno nek čuden zvok, ki se je pojavil že po prevoženih 100 km. Žal sem bil v tem času v tujini, zato se nisem mogel sam angažirat, da jih postrojim na servisu. Z avtom smo (bili) zadovoljni, ne vliva pa več nobenega zaupanja, da ne bo obstal na cesti in se ga bo verjetno počasi kar nadomestilo.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Ja pri 1.8 & 2.0 so glavni problem šponarji (obrabijo se zobci na njem in spusti ko pade pritisk olja) in novejši šponarji (nekje od sredine 2011j imajo šlic ki ga omenjaš.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
400 eur. za popravilo izven garancije se meni pač ne zdi veliko, ne pri vw, ne pri korejcu, ne pri italijanu itd., še manj pa pri premium znamki. In to da zaropota pri 65k namesto pri 165k je kvečjemu plus.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
400 eur. za popravilo izven garancije se meni pač ne zdi veliko, ne pri vw, ne pri korejcu, ne pri italijanu itd., še manj pa pri premium znamki. In to da zaropota pri 65k namesto pri 165k je kvečjemu plus.
Res super, sploh to, da se je čuden zvok pojavil po menjavi ketne že po manj kot 100 prevoženih kilometrih.
To res vliva zaupanje, da bo avto prilezel do 165k km brez da bi mu moral ene 3x zamenjat ketno ali raje kar cel motor.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
400 eur. za popravilo izven garancije se meni pač ne zdi veliko, ne pri vw, ne pri korejcu, ne pri italijanu itd., še manj pa pri premium znamki. In to da zaropota pri 65k namesto pri 165k je kvečjemu plus.

Ojoj cizy! Ti to resno misliš?! Koliko delnic VW grupe imaš?
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Bolje da zaropota prej ko je še avto v garanciji, ali? Jaz raje vidim da mi avto zariba pri 20k kot pri 200k.

Pri uporabniku VAG sicer na žalost več ni bil, ampak tudi možnosti za kulanco oz. delež le te bi bil pri 165k definitivno manjši.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:

Razlika je tudi da pri BMWju dobiš kritih 90% stroškov menjave ketne, če maš servisiran avto (vpoklic 2008 tudi če nimaš), pri VW pa tudi s kulanco plačaš zlatarsko ceno.

Evo, super poprodajna storitev BMW-ja.
smile-1.gif


Ne voziš ti enakih jajc? Mogoče bi bilo dobro da zamenjaš verigo preventivno.
evil.gif


 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.512
10.732
113
Č smo že pri VWju, sem pred tedni vozil novga golfa karavarelativno dobro opremljenega... Fantje pol izdelek, resno sem bil presenečen, sploh nad izjavami kolk je to iberavto. No vrata iz popen deka, lahjka papirnata, pedalke se kar "zvijajo" cenen občutek, plastik fantastik, žedolgo nisemi videl tako plastične notranjosti, volna zapičke tanek, na volnau pa 564 gumbov z podnapisi za amerikanoste velcome koreja 1995. ITD. Da ne govorimo potem o dizelskem mlinčku s 5imi prestavami. ropotanje in start stop zaganjanje verglanju ko pri stari 2jki. V glavnem žalost. Edini plust je rez nizka poraba vsaj po BCju in pa ergonomsko na mestu ni prostoren. Vse ostalo pa žalost. V glavnem, moraš to videt da verjameš. Aja avto je bil nov.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
No vrata iz popen deka, lahjka papirnata - drži, niso več tako masivna kot prej (cel avto je zdaj orenk lažji)

pedalke se kar "zvijajo" cenen občutek - drži (spet zaradi teže)

plastik fantastik, žedolgo nisemi videl tako plastične notranjosti - drži (tisti "aluminij" ne zgleda ravno ugledno, piano lak pa tudi ni fajn imet).

volna zapičke tanek -drži (spet, zaradi teže. pri kakšni boljši opremi ni tako slab).

na volnau pa 564 gumbov z podnapisi za amerikanoste velcome koreja 1995 -delno drži. Gumbov je res veliko, napise pa jih ima samo par

Da ne govorimo potem o dizelskem mlinčku s 5imi prestavami -drži. da ima 1,6tdi samo 5 prestav je velik fail

ropotanje in start stop zaganjanje verglanju ko pri stari 2jki. -tudi drži. glede uglajenosti tdi ni ravno blesteč
 
Nazadnje urejeno: