Nov Tiguan

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik VAG pravi:
Pa sej gre pri določenem %, vedno boš našel nekaj uporabnikov,ki so zadovoljni, over-all si pa priznaj, da so bili ti motorji fail.

Kaj je takšen hud fail? Težave z verigami pri začetnih letnikih?

Definitivno niso nepokvarljivi ali pri vrhu po zanesljivosti, daleč od tega... Niso pa tudi takšna tempirana bomba kot se trudijo nekateri prikazati.

Koliko je dizlov pri katerih je menjava vztrajnika, šob itd. normalen pojav (ki včasih za nekajkrat preseže ceno menjave verige) pa za njih nihče ne govori da so fail.

Normalno pa da se o TSI-jih ogromno govori, saj jih je bilo prodanih definitivno največ med temi novodobnimi turbo bencinarji.

Recimo 1.6 THP so tudi precej problematični in izredno občutljivi motorji, pa se o njih na alterju skorajda nič ne govori. Zakaj? Ker je verjetno na cesti ravno 1 na vsakih 50 TSI-jev.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Malecky, ne nisem Waga kupu. Sem nabavil Kio. Drugače pa razmišljam čez čas o nabavi ta novega Superba 1.4 TSi 120 ali 150KM ali pa Forda Mondeota (S_Maxa) z 1.5 Ecobost motorjem. So kaki problemi z obema motorjema?
 

Drifter

Fizikalc
22. jul 2007
1.167
14
38
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Ksz...kdor vidi podobnost med prilepljenima je popolnoma slep...

En detajl kjer spominjata na podobnost bi rad videl....
crazy1.gif

glih sm tuhtu kaj je z mano, ker poleg iste barve ne najdem podobnosti
confused-1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
O jeb*** mater ker pacient.
bonk.gif


Avto ima 100kkm, s popolno brezhibno servisno zgodovino in brezhibno ohranjen. Zavore ipd. vse, kar ne bi blo treba, da je original in menjano pri pooblaščencu je bilo menjano tam in je original izvedeno na Verovškovi.

Zaradi starosti in odličnega VAG mehanika v moji bljižini je jasno, da se bo servisiral pri njemu, ker mu še bolj zaupam, kot če avto peljem na pooblaščenca. Dejansko je bil to še razlog, da očetu nisem 100% odsvetoval nakup tega avta, konkurenca pač nima veliko bencinarjev, kakšni kaškaji so bli pa zunaj lepi, notri pa klio, tako da se je napel za tega Tiguana, ker ma rad usnje in panoramo.

Avto je pač porazen, cizy ti pa tudi odj*** s tvojo kulanco in kaj bo vse VW častil. Piši na Autobild, da to VW vse zrihta sam da oni tega ne vedo, najbolje, da te najamejo za VAG specjalista.
bonk.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Malecky, ne nisem Waga kupu. Sem nabavil Kio. Drugače pa razmišljam čez čas o nabavi ta novega Superba 1.4 TSi 120 ali 150KM ali pa Forda Mondeota (S_Maxa) z 1.5 Ecobost motorjem. So kaki problemi z obema motorjema?

Jaz ti v nasprotju s pametjakoviči na alterju ne bom priporočil nobenega motorja ali pa znamke, ker je zadeva pač loterija.

Tukaj maš stokanje VAG lastnikov in njihovih prijetnih menjav ketne s par eur stoški kot bi rekel cizy:

http://www.autobild.de/artikel/der-aerger-des-jahres-2014-5512611.html

Letnik 2013 1.4 TSI se je še vedno pojavil vmes, tako da cca. 5 let vedo o napaki, vendar so jo lepo relativizirali na "cena najnovejše tehnologije".

Problem je, da nikakor ne priznajo napake in avti pod 100kkm ne dobijo kulance, če pa že pa še vedno tudi 1k€ dražje popravilo v nemčiji, kot pri privat mehankarju spet v nemčiji. Podobno razmerje je v sloveniji, samo oba zneska sta nižja.

V Forde v familij se je v 10 letih zmetalo toliko kot v tega Tiguana pri tem servisu.
stupid-1.gif


PS. Za rabljene TSIje je to zdaj že lepo znano in imajo obupno vrednost na trgu, tako da je še večji razlog, da ga ne kupiš, ker nobenega ne boš prepričal, da tvoj model ne trpi več za tem problemom.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Mojster, sam si napisal ceno menjave verige.
grin1.gif


Skoraj 1k eur. - 300 eur. vodna pumpa je manj kot 700 eur. Nevem no, ampak meni se to kot sem napisal v primerjavi s kakšnimi dizli in njihovimi šobami, vztrajniki, dpf filtri itd. nek extremen strošek ne zdi.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Brez pumpe bi bla menjava samo verige cca. 550€, pri zelo ugodnem popoldancu. V nemčiji na VW servisu je 2k€, kulance okoli 50% samo mogoče, pomeni 500-1000€ DOPLAČILA za totalno nesprejemljivo napako.

Da ti gre turbina ipd. je veliko bolj sprejemljivo oz. povezano s slabo uporabo oz. vzdrževanjem kot pa ketna, ki ti je prodana in razložena kot napredek tehnologije, da ni potrebno menjati jermena in tako ne potrebuje vzdrževanja oz. je neservisen del!

Saj fotru sem tako razložil, da sem ga malo pomiril, ker za avto je dejansko plačal dosti manj, kot bi za 2.0 TDI enakega, je pa zdaj šlo to skozi okno in mora še vedno tankat 8l. Prede pa lepo zdaj, saj ni čudno, če je pol novega.
tongue-1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
So meine lieben VW Freunde. Hab echt genug von Volkswagen! Kulanz bei Steuerkette - Fehlanzeige! Warum jede freie Werkstatt macht das unter 1.000 Euro und besser! Volkswagen kassiert selbst hier noch den Kunden ab! Ich sollte mich auf gute 2000 Euro einstellen! Abzüglich Kulanz evtl. 1500. Unser Auto hat gerade mal 72.000 KM und Scheckheftgepflegt!

Se ti zdi to sprejemljivo? Za neservisen del, avto 100% redno servisiran pri pooblaščencu. Če to ni razlog za 100% kulanco pol pa nič ni.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Ne zdi se mi sprejemljivo, je pa veliko odivsno od servisa do servisa in ljudi samih, ker nekateri so pač ovce in se pustijo. V takšnem primeru je treba malo zaropotati na servisu in stopiti do kakšnega odvetnika da sestavi en lep dopis, v kolikor zamenjava servisa v prvi fazi ne pomaga.

Na nemškem MK6 GTI forumu pretiranih težav s kulanco med uporabniki nisem zasledil, pa sem ga prebral podolgem in počez.

Nevem kakšne so cene v nemčiji, ampak imam predračun iz avstrijskega servisa (Porsche) za menjavo obeh napenjalcev verige cca. 700 eur., veriga je še enih dobrih 100 eur. zraven, dela pa tudi nevem če je za 1 uro več.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Tukaj se veriga pogosto strga oz. vsaj preskoči, kakšni so potem računi lahko prebereš iz avtobild linka (6500€+), kulance pa 2.5k€.

Golf 6, več komadov polomljenih ventilov je že delal "moj" mehankar. Glede iznajdljivosti in vez bi ti moral pa on direktno povedat resnično zgodbico, kaj se je moralo vse narest, da so dobili nov motor za avto v garanciji in to VIP VAGovca v Slo (avto v družini AH).
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Po mojih info se ne strga ravno pogosto v kolikor seveda dovolj hitro urigiraš ko se prične oglašati ob mrzlem vžigu.

Kakšne Golfe je to delal, 1.2, 1.4 TSI?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Tukaj se veriga pogosto strga oz. vsaj preskoči, kakšni so potem računi lahko prebereš iz avtobild linka (6500€+), kulance pa 2.5k€.

Golf 6, več komadov polomljenih ventilov je že delal "moj" mehankar. Glede iznajdljivosti in vez bi ti moral pa on direktno povedat resnično zgodbico, kaj se je moralo vse narest, da so dobili nov motor za avto v garanciji in to VIP VAGovca v Slo (avto v družini AH).
Možno, da je tako v Sloveniji.
V Nemčiji je pol 6-k GTI-jev ''ustreznih''
rolleyes-1.gif

Važno, da vsakič beremo peripetije pri Tiguanu od tvojega očeta
grin1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Glede nemčije povzemam te večje revije, VW forumov nisem bral, rabil sem samo vedet ali majo kak vpoklic oz. konkretno kulanco kot je za nekatere letnike BMW (za druge so pa normalni pogoji in doplačilo do max. 200€ za razno drobnarijo). Neverjetno se mi zdi tudi odnos do Autobilda in motor talka npr. ko so jih pri VWju odbili z neverjetnimi nebulozami.

Res si model mtl, da ravno ti jamraš o tem, da kaj napišem čez kak avto. A nisi ti referenca za dobre odločitve pri nakupu avta? VAGi so svete krave, ki se jih ne sme tikat? Ravno ti boš diktiral na Alterju o čem se piše, ko sam trosiš reklamo zase za vsak drek, tudi ko debilen light šov vklopiš nekemu mulcu?
stupid-1.gif
Feltne niso sanirane, saj fotru ni bistvena estetka, mu je vseeno, tudi grdo kljuko je dal zmontirat, tako da so feltne še solidne, to je pa tudi vse, kar sem pisal o tem Tiguanu tukaj na alterju.

Glede menjav motorjev:

"Motorschaden. Wie beim Touran 1.4 TSI von Daniel Kern aus Kirchberg Murr (Baden-Württemberg). Der bekam bei Kilometerstand 30.000 zunächst eine neue Steuerkette und bei 75.000 sogar einen Austauschmotor. VW zahlte die Hälfte, er blieb auf rund 4000 Euro sitzen."

"Beim Audi A3 1.4 TSFI von Michael Heide aus München machte die Steuerkette bei 59.000 Kilometern schlapp. Auch hier gab es nach fünf Jahren nur 50 Prozent von der VW-Tochter. "

"Audi A5, 1.8 TFSI EZ 2012 , nach 3 Jahren und 60.000 km Laufleistung muss Kette gewechselt werden (überspannt) Alle Services (5 an der Zahl) nur bei Audi gemacht, Resultat 400 eur Kulanz (kette selbst) einbau von 1600 Euro selbst zahlen! BMW hat das bei meinem 8 jahre alten 3er komplett gratis gewechselt! "

konec... novi Tiguan R je estetsko vrhunski! Ne bom pa nikoli kupec, pa foter tudi ne.
evil.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.690
6.714
113
pri taščici
Ali ta famozna veriga spada pod podaljšano jamstvo ali samo pod 2 letno splosno garancijo (ali je celo potrosni material to) , potem pa dobra volja pri kulanci?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:VAGi so svete krave, ki se jih ne sme tikat?
O čem ti to?
confused-1.gif

Če je problem (pri VAG-u ali KII ali pa Fordu ali BMW-ju), ga tudi zapišem, vendar pri tem ne onaniram in vsem trosim svojega subjektivnega mišljenja kot največje resnice. Opišeš zadevo in potem si pač vsak sam ustvari svoje mišljenje. Samo en primer po tvoje svete krave : https://www.alter.si/tabla/showthreaded.php/Cat/0/Number/2216119/an//page/0/vc/1
Malo si za zgled vzemi: opišeš zadevo čim bolj natančno in to je, kar naj bi forumi nudili. Ne pa onaniranje zraven, kar recimo ti delaš pri tem Tiguanu. Se mi pa že smiliš, ker moraš tisto kanto vsak dan gledat
evil.gif
.

Citat:
Uporabnik Malecky pravi:Feltne niso sanirane, saj fotru ni bistvena estetka, mu je vseeno, tudi grdo kljuko je dal zmontirat, tako da so feltne še solidne, to je pa tudi vse, kar sem pisal o tem Tiguanu tukaj na alterju.
Aja? Res ne bom šel gledat tvojih postov, ampak malo si preberi par komentarjev zgoraj, pa boš videl, da vsi poznajo ''tvojega'' Tiguana
grin1.gif

Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Glede menjav motorjev:

"Motorschaden. Wie beim Touran 1.4 TSI von Daniel Kern aus Kirchberg Murr (Baden-Württemberg). Der bekam bei Kilometerstand 30.000 zunächst eine neue Steuerkette und bei 75.000 sogar einen Austauschmotor. VW zahlte die Hälfte, er blieb auf rund 4000 Euro sitzen."

"Beim Audi A3 1.4 TSFI von Michael Heide aus München machte die Steuerkette bei 59.000 Kilometern schlapp. Auch hier gab es nach fünf Jahren nur 50 Prozent von der VW-Tochter. "

"Audi A5, 1.8 TFSI EZ 2012 , nach 3 Jahren und 60.000 km Laufleistung muss Kette gewechselt werden (überspannt) Alle Services (5 an der Zahl) nur bei Audi gemacht, Resultat 400 eur Kulanz (kette selbst) einbau von 1600 Euro selbst zahlen! BMW hat das bei meinem 8 jahre alten 3er komplett gratis gewechselt! "

konec... novi Tiguan R je estetsko vrhunski! Ne bom pa nikoli kupec, pa foter tudi ne.
evil.gif
Jup, izgleda imaš težave z branjem.
Citat:
V Nemčiji je pol 6-k GTI-jev ''ustreznih'' letnikov z menjanimi motorji na pooblaščenih servisih in močno dvomim, da so jih sami plačali.
S Cizijem sta nekaj debatirala o GTI-jih, tako da sem pač napisal svoje mnenje o tem. Sedaj mi pa pokaži GTI-ja z 1.4TSI ali pa 1.8TSI motorjem.
smirk-1.gif


In še enkrat: 1.4TSI, 1.2TSI motorji so imeli/imajo probleme z verigami. Pri 1.2TSI so brezplačno poštimali zadevo (vsaj za Škodo vem), z 1.4TSI so pač očitno problemi. Pri nas jih je relativno malo, tako da first hand experience še nimam in zato o tem ne bom pisal. Pa pri 1.8TSI si pozabil omenit, da pije olje
grims-1.gif
.

Pa peace:
nahrung002.gif

PS: Upam, da bo oče čim prej zamenjal tega Tiguana, pa zrihtaj mu Forda ali pa BMW-ja, tako da boš končno lahko pisal bolj tehnično o napakah, brez onaniranja zraven.
rolleyes-1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Sorry, ne bi se vzel časa za odgovor tebi, ker samo več sranja sproduciraš in debato utopiš v količini nebuloz.

Sodeč po postih tukaj, uporabniki prav NIČ niso obveščeni in ne vedo za težave TSIjev, ki so čisto serijske in zelo pogoste. Vse pove tudi to, da gredo nazaj na jermene.

Vsi poznajo tega Tiguana.
hysterical-1.gif


Pojma nimaš o čem sva s Cizyjem o GTIjih, ki tudi to niso bili preveč, je pa res da jih cizy vzame za referenco, ker je enak motor tudi v Audijih, ki me je takrat zanimal. Meni očitaš, da ne vem kaj pišem, sam pa potem dokažeš, da šepa branje, kaj šele razumevanje. S cizyjem sva se čisto razumela, samo on je spet sveto VAG kravo relativiziral na minoren problem...saj ne da ma mehanik 20+ ur dela.
uf-1.gif
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
O jeb*** mater ker pacient.
bonk.gif
Pokaži mi en moj post kjer častim VW, zato res ne vem kaj ima nick s tem?
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Avto ima 100kkm, s popolno brezhibno servisno zgodovino in brezhibno ohranjen. Zavore ipd. vse, kar ne bi blo treba, da je original in menjano pri pooblaščencu je bilo menjano tam in je original izvedeno na Verovškovi.

Zaradi starosti in odličnega VAG mehanika v moji bljižini je jasno, da se bo servisiral pri njemu, ker mu še bolj zaupam, kot če avto peljem na pooblaščenca. Dejansko je bil to še razlog, da očetu nisem 100% odsvetoval nakup tega avta, konkurenca pač nima veliko bencinarjev, kakšni kaškaji so bli pa zunaj lepi, notri pa klio, tako da se je napel za tega Tiguana, ker ma rad usnje in panoramo.
Tiguan je pa notri lep? Golf Plus izpred 10 let style armatura, usnje in panoramo se je dalo dobit pa tudi v Qashqaiju.
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Avto je pač porazen,
Ja, to že cel Alter ve kakšna jajca imate doma, da se ti luščijo vratna držala, pa lak na platiščih, motor je za en [cenzura]...
Čudi me samo zakaj to še kar gledate? Prodaj naprej ali pa zapelji v prvi graben, mislim da boš imel takoj 50% manj stresno življenje.

Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
in kaj bo vse VW častil. Piši na Autobild, da to VW vse zrihta sam da oni tega ne vedo, najbolje, da te najamejo za VAG specjalista.
bonk.gif
Evo, ta zadnji stavek ti dam pa prav, sem tudi sam že na prejšnji stran napisal strošek kulance pri Audiju, pa prigode iz Auto Bilda kot tudi to, da je VW customer care v primetu TSI motorschaden pri svojih kupcih popolnoma zatajil.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Dela z menjavo verige pa res ni za 20 ur, niti za pol toliko ne, vsaj pri 2.0. Pa v Audijih tudi ni enak motor kot v GTI-ju, vsaj v A4 in navzgor (vzdolžna postavitev) kjer imajo nekateri probleme s pitjem olja o čemer smo takrat govorili.