Samo znacka romunska, ostalo pa mislim da Indija.Sicer očitno niti Dacia ni odporna na kratke stike...
Samo znacka romunska, ostalo pa mislim da Indija.Sicer očitno niti Dacia ni odporna na kratke stike...
Samo znacka romunska, ostalo pa mislim da Indija.
Zakaj bi vzel twingota, če imaš springa za 16 jurjov z večjo baterijo?meni se za dobrih 17 jurijev nov twingo zdi povsem uporaben kljub 22kWh patariji
za toliko kot bi se človek realno vozil s tako gajbico je gotovo zadosti
Ubistvo 9000 dolarjov (takšna je bla cena 2019) po subvenciji. Pa kitajske različice so običajno varnostno bistveno slabše kot evropske, čeprav gre za isti avto....Dacia Spring je izdelek kitajskega Dongfenga. In za moje pojme, zadevo Renault v EU prodaja kot suho zlato. Kitajski ekvivalent ima ceno 7500 dolarjev.
ker s tisto komaj kaj večjo baterijo in pol manj kW motorjem enostavno ni vozenZakaj bi vzel twingota, če imaš springa za 16 jurjov z večjo baterijo?
ker s tisto komaj kaj večjo baterijo in pol manj kW motorjem enostavno ni vozen
Twingo doseže 100km/h 6,8s (ne, nisem se zatipkal) prej kot tistega jurja cenjša dacia, ima avtomatsko klimo in normalen radio. Zame dovolj, da o daciji ne razmišljam oz. razmišljam o daciji bolj kot nadomestku za 125ccm skuter o twingu pa kot nadomestku za majhen avto.za to čemur je namenjen, je čisto ok. Sj 45HP je bolj odzivno kot pri kakemu bencinarju z podobnimi konji, pa še lazji avto je. Sj to je mestni in primestni avtom, ne za AC.
Če ne, maš pa tudi extreme verzijo z 65HP. Itk twingič z 80HP nebo kaj hitrješi, ker ma tudi 200 kil več.
Jaz se spomnim, ko je bila v devedesetih sedmica od BMWja nekje 50.000 DEM. Torej 25.000 eur. In kaj sedaj?Za te cene si par let nazaj dobil eGolfa.
Dvomim , osnovna astra/golf 24k DEM.Jaz se spomnim, ko je bila v devedesetih sedmica od BMWja nekje 50.000 DEM. Torej 25.000 eur. In kaj sedaj?