Se mi zdi da je umetno kompliciranje, da se lahko lupi na servisih.Na instrumentni plosci v menujo ,nekateri prikazejo dejansko stanje nekateri ti izpisejo samo da ni polhno ,zato je treba dolivat pocasi da sistem zazna nalito. Mi v servisu dolivamo z priklopljenim star diagnosis da je tocno.
So pogruntal kako je Fiat prišel do E6d brez da bluja.E6d konkretno v Ducatu še brez ad-blue do 2018.
Seveda švabi točno vedo kam morajo pogledat za goljufanje.So pogruntal kako je Fiat prišel do E6d brez da bluja.
Fiat: Verdacht der Dieselmanipulation
Fiat und die Schwesterfirma Iveco werden verdächtigt, illegale Abschalteinrichtungen in Dieselfahrzeugen zu verwenden.www.adac.de
Evo ti Fordov "info" menu.Ne vem, prej omenjena vozila to napišejo oziroma je vidno če greš v menu zahteve za vzdrževanje.
In kaj to njemu pri Fordu pomagaBmw jasno napiše, da imaš Adbluja za 7000 km vožnje in, pa Količina dolivanja 6 litrov. Po tem veš vse.....
To je pač premium vozilo. A tudi napiše za koliko km je še veriga?Bmw jasno napiše, da imaš Adbluja za 7000 km vožnje in, pa Količina dolivanja 6 litrov. Po tem veš vse.....
To je pač premium vozilo. A tudi napiše za koliko km je še veriga?
Sorry, mal sarkazma, ampak kot kaže BMW ne zna narediti verige, PSA posode za adblue, Ford oljne črpalke, pa kot tule berem tudi ne posode za adblue, oziroma sw in navodil za spremljanje nivoja in dolivanje.
Se komu sanja po kakšni logiki oz. zakaj imajo nekateri BMWji (npr. F3X) adblue sistem, drugi pa ne?