Ureo bo treba razstipiti inBi bilo res zanimivo da bi se svet ustavil za kak teden.....s kamni bi se pobil
Destilirana voda vsekakor razstopi kristale UREAe...Ker Urea ne izhlapeva, voda pa, se koncentracija URAE v razstopini povečuje in pride do izločanja kristalov....a zadeva laufa na destilirano vodo?
Zdej ne vem, a imajo dejansko kakšen senzor, da zazna ureo... Ma tudi če, do določene mere jo lahko razredčiš, predno bi ven vrglo napako. En tank/pakiranje za dalj časaa zadeva laufa na destilirano vodo?
Še prevod za 24ur in pa Žurnal24
Nabavi kaj zakelj urea dokler jo se dobis.Ureo bo treba razstipiti in
Destilirana voda vsekakor razstopi kristale UREAe...Ker Urea ne izhlapeva, voda pa, se koncentracija URAE v razstopini povečuje in pride do izločanja kristalov....
PS...Splošna kemija....koncentracija razstopin in nasičenje
Ostane nam samo še scanje v posodo, tudi tam je amoniak....Nabavi kaj zakelj urea dokler jo se dobis.
Fabrke štupe so zaprle proizvodnjo.
OBD Adblue emulator + razne manipulacije z varovalkami, itd... Kakor sem slišal jih policija in Furs precej odkrijejo. Pa tudi kazen naj ne bi bila prav nizka.Imajo nasi balkanski kamionisti resitev ..nic bati....vecina ima ta za njih nepotreben strosek ze sedaj resen.
Strošek?Se mi je pa ravno danes potrdila teorija, ki sem jo pisal nekje zgoraj (da na PSA ni (nujno) kriv adblue tank ampak injektor). Po daljsi voznji mi je zacel hdi kaditi belo kot da bi bila pocena glava in sla voda v valj. Seveda se prizgala lucka motorja in na obd pokaze 3 napake. Ocitno se po 2 letih ponovno zatika injektor (morda kristalizirana secnina ovira zapiranje) in adblue na polno sprica v izpuh. Prav tece iz cevi po kapljicah. Pricakujem da bo zjutraj prizgala se se lucka za napako adblue (kao pumpa fuc- prenizek tlak).... Cas je za menjavo injektorja
Do taprve zmrzali.a zadeva laufa na destilirano vodo?
Ne vem, na servisu verjetno ene 300e, jaz sem kupil pred 2 leti na ebayu za 50. Ampak je bila neka sumljiva ponudba, sicer so bili po 150e. Bom videl koliko je zapeceno in ce se na starem vidi kje je problem (mehanska okvara dize, kristalizacija ali pa elektro okvara).Strošek?
Samo res. Čedalje več nekih sistemov in z tem možnosti okvar. Ko sešteješ vse skup je vprašanje kolko si z dizlom sploh prišparal. Če še živce zraven prišteješ verjetno nič.Prihaja čas, ko bo dizel samo še za v muzej. Hvala bogu, da ga nimam več.