aja ko gledam TV - reklame, mislim da v Dubaju.kako to misliš kje živimo? v sloveniji...
Nekje normalen prirast cene je recimo 20-30% v 10 letih, zdej če so lani avti podražili še za dodatnih 20% pomeni po mojem menju, da bo slejkoprej moralo nekoliko zanihati tudi navzdol ali se bomo pa pač vozili s starimi kripami kot na kubi. Pomoje bo prosti trg naredil svoje ko bo avtoindustrija normalno stekla z dobavamiJap, pod 20k € ni več veliko vozil, nekaj iz razreda Polo, iz razreda Golf pa verjetno nič več.
T- Cross za 19k € je smešnica. Pa je v bistvu dvignjeni Polo.
In kdaj misliš da bo to? Še vedno misliš, da čakajo na zastarele čipe ali kaj?ko bo avtoindustrija normalno stekla z dobavami
K VW Bora....sam da je neki k se peleCel čas študiram kaj je point tega Taigoa. Ni Polo, ni Golf, ni SUV ni običajni avto... Zakaj bi ga kupoval, če imaš na trgu Golfa v tem cenovnem rangu in dimenzijsko Troca? Kaj to so rekli, imamo platformo ID3, ki se verjetno nebo prodajala kot vroče žemlje, dajmo tu noter enga bencinarja al pa dizla pa ponucajmo pleh ki ostane od ID3? Ne kapiram bistva tega avta.
Sory za off...
In kdaj misliš da bo to? Še vedno misliš, da čakajo na zastarele čipe ali kaj?
V dveh letih bi 5x na novo spisali programsko opremo/prilagodili elektroniko ali pač karkoli bi bilo potrebno, če nebi bilo nekaj druga zadaj. Na trenutno stanje pač lahko dvigujejo cene. Ljudje smo pa to pripravljeni plačati. Denarja je, kakor izgleda zadnje čase. še vedno več kot preveč.
Nekje sem bral, da so največji stiskači pri BMW. In to pri vseh dobaviteljih.Ob tem, da so verjetno dobavitelji čipov našli trg za svoje zmogljivosti, kjer je dobiček večji. Kolikor sem jaz slišal od tistih, ki proizvajajo komponente za avtomobilsko industrijo, so to trdi kupci, ki dobavitelja radi stiskajo, da naj dela na robu rentabilnosti. Če ima kdo možnost, se gre pač kaj drugega. Potem pa čipov pač ni ...
Priznam, ne poznam zadev toliko kot ti, vem pa, da avto ni neka vesoljska tehnologija. Kolikor sem bral je težava v tem, da nihče noče delati več ZASTARELIH čipov, avto industrija pa nebi spreminjala zasnove. In raje tiščijo not neke preživele in počasne procesorje in ostale komponente.Če misliš, da lahko v 2. letih 5x na novo napišeš programsko opremo, na novo razviješ ključne elemente avtomobila, zagotoviš vse potrebne varnoatne in okoljske standarde, urediš supply teh novih komponent...seclahko v isti sekundi zaposliš pri bilo katerem proizvajalcu avtomobilov za takšno plačo, da stoj pa glej. Do takrat pa ne še naprej nabijaj v prazno...