Nov avto

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.318
943
113
Titograd
Jap, pod 20k € ni več veliko vozil, nekaj iz razreda Polo, iz razreda Golf pa verjetno nič več.

T- Cross za 19k € je smešnica. Pa je v bistvu dvignjeni Polo.
 

komar89

Fizikalc
22. apr 2008
776
195
43
Jap, pod 20k € ni več veliko vozil, nekaj iz razreda Polo, iz razreda Golf pa verjetno nič več.

T- Cross za 19k € je smešnica. Pa je v bistvu dvignjeni Polo.
Nekje normalen prirast cene je recimo 20-30% v 10 letih, zdej če so lani avti podražili še za dodatnih 20% pomeni po mojem menju, da bo slejkoprej moralo nekoliko zanihati tudi navzdol ali se bomo pa pač vozili s starimi kripami kot na kubi. Pomoje bo prosti trg naredil svoje ko bo avtoindustrija normalno stekla z dobavami
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.351
980
113
Celje
Obišči stran
ko bo avtoindustrija normalno stekla z dobavami
In kdaj misliš da bo to? Še vedno misliš, da čakajo na zastarele čipe ali kaj?
V dveh letih bi 5x na novo spisali programsko opremo/prilagodili elektroniko ali pač karkoli bi bilo potrebno, če nebi bilo nekaj druga zadaj. Na trenutno stanje pač lahko dvigujejo cene. Ljudje smo pa to pripravljeni plačati. Denarja je, kakor izgleda zadnje čase. še vedno več kot preveč.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.890
5.452
113
Cel čas študiram kaj je point tega Taigoa. Ni Polo, ni Golf, ni SUV ni običajni avto... Zakaj bi ga kupoval, če imaš na trgu Golfa v tem cenovnem rangu in dimenzijsko Troca? Kaj to so rekli, imamo platformo ID3, ki se verjetno nebo prodajala kot vroče žemlje, dajmo tu noter enga bencinarja al pa dizla pa ponucajmo pleh ki ostane od ID3? Ne kapiram bistva tega avta.

Sory za off...
K VW Bora....sam da je neki k se pele :D
 
I

Izbrisan uporabnik 474

In kdaj misliš da bo to? Še vedno misliš, da čakajo na zastarele čipe ali kaj?
V dveh letih bi 5x na novo spisali programsko opremo/prilagodili elektroniko ali pač karkoli bi bilo potrebno, če nebi bilo nekaj druga zadaj. Na trenutno stanje pač lahko dvigujejo cene. Ljudje smo pa to pripravljeni plačati. Denarja je, kakor izgleda zadnje čase. še vedno več kot preveč.

Če misliš, da lahko v 2. letih 5x na novo napišeš programsko opremo, na novo razviješ ključne elemente avtomobila, zagotoviš vse potrebne varnoatne in okoljske standarde, urediš supply teh novih komponent...seclahko v isti sekundi zaposliš pri bilo katerem proizvajalcu avtomobilov za takšno plačo, da stoj pa glej. Do takrat pa ne še naprej nabijaj v prazno...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.208
4.689
113
Ob tem, da so verjetno dobavitelji čipov našli trg za svoje zmogljivosti, kjer je dobiček večji. Kolikor sem jaz slišal od tistih, ki proizvajajo komponente za avtomobilsko industrijo, so to trdi kupci, ki dobavitelja radi stiskajo, da naj dela na robu rentabilnosti. Če ima kdo možnost, se gre pač kaj drugega. Potem pa čipov pač ni ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi
I

Izbrisan uporabnik 474

Ni toliko težava v namenskih čipih, temveč v splošnih, ki se delijo med panogami. Memory, I2C, LED driverji, ADC pretvorniki in še in še. To so komponente, ki jih najdemo v recimo PS5, grafičnih karticah, drugi zabavni elektroniki, merilni tehnikk, avtomatizacijah... Ne moreš pa kar vzet prvega približka - Gigabyte kje to naredil pri eni izmed svojih serij napajalnikov za PC-je in zadeve se dobesedno eksplodirale in se vžgale kot po tekočem traku. Zdaj si pa zamisli, da se vžge ali eksplodira CPU za ABS. Ali pa, Bog ne daj, za airbage...
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.329
9.707
113
kod Džej-Zija
Ob tem, da so verjetno dobavitelji čipov našli trg za svoje zmogljivosti, kjer je dobiček večji. Kolikor sem jaz slišal od tistih, ki proizvajajo komponente za avtomobilsko industrijo, so to trdi kupci, ki dobavitelja radi stiskajo, da naj dela na robu rentabilnosti. Če ima kdo možnost, se gre pač kaj drugega. Potem pa čipov pač ni ...
Nekje sem bral, da so največji stiskači pri BMW. In to pri vseh dobaviteljih.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Največji stiskači so VAG, najmanj "upogljivi" pa pri Mercedesu
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.208
4.689
113
Jaz sem slišal za sceno z VAG. Ampak nisem v tem poslu in gre za slišano od nekoga, ki je sodeloval pri pogajanjih in šel na podpis pogodbe. Mislim pa, da mi ni lagal. Na koncu so jih po nekaj mesecih pogajanj za cene, količine, roke, na podpisu pogodbe na lokaciji kupca v Nemčiji stisnili v kot: "dajte še takoj sedaj 10 % popusta in res podpišemo". Ko cigani na tržnici.
Mene ne čudi, da je vsak proizvajalec čipov poskušal v drugih branžah prodati tisto kar lahko naredi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

igi

Guru
13. okt 2007
5.351
980
113
Celje
Obišči stran
Če misliš, da lahko v 2. letih 5x na novo napišeš programsko opremo, na novo razviješ ključne elemente avtomobila, zagotoviš vse potrebne varnoatne in okoljske standarde, urediš supply teh novih komponent...seclahko v isti sekundi zaposliš pri bilo katerem proizvajalcu avtomobilov za takšno plačo, da stoj pa glej. Do takrat pa ne še naprej nabijaj v prazno...
Priznam, ne poznam zadev toliko kot ti, vem pa, da avto ni neka vesoljska tehnologija. Kolikor sem bral je težava v tem, da nihče noče delati več ZASTARELIH čipov, avto industrija pa nebi spreminjala zasnove. In raje tiščijo not neke preživele in počasne procesorje in ostale komponente.
Treba bi se bilo zadeve lotiti in narediti korak naprej. Ampak ne, bomo mi še mal...

In moje razmišljanje za avto industrijo gre v smeri:
- manj naredimo in to prodamo dražje
- jamramo kako ni komponent, kako ne moremo delati, prosimo za subvencije države ker moramo preživeti in jih dobimo
- ja sedaj pa moramo prilagoditi zasnovo, ker starih zadev res ne bomo več dobili in spet prosimo za subvencije, ki jih dobimo, ker smo pa res preveliki, da bi propadli
- in potem se tu nekje vmes pojavijo še E vozila, ker Putin ne da nafte, noramo nekaj hitro narediti in spet prosimo za subvencije...

Kdo v zgodbi misliš, da bo potegnil največ?
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Kaj je "zastarel" čip? 2 leti? 10 let? 20 let? NE555, najbolj prodajan čip na svetu, je nespremenjen že od svojega prihoda na trg, leta 1972. Še danes ga delajo in ga ni problem kupit... In kaj ti pomeni hitrost procesorja? 40kHz? 1MHz? 1GHz? Hiteost ti nič ne pomaga, če imaš noter ADC-je, ki imajo čas pretvorbe 100 - 125ms, torej 8Hz... "Težava" avtomobilskih komponent je v tem, da morajo biti zanesljivi. Tresljaji, temperature, vlage, pre- in podnapetoati in še in še. Zato imaš v popularnih linijah čipov še linije "automotive", "military", "space", "medical" in "aerospace/airplanes".
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.305
3.412
113
NE 555 imam še jaz kakšni doma iz casa srednje šole tam leta 1993.
No lepo da je še pri življenju to.
 
  • Všeč mi je
Reactions: igi