Nov avto

netko

Guru
25. jul 2007
6.743
2.101
113
Nisem šel v detajle.

Itak mamo tu na alterju vsi 300 PS+, ce je še kdo brez strehe..hu givs a š... :fredi:
na kratko o, potem odgovori, da mu je vseeno kakšen je, saj ima kabrioleta
o boniteti se mu seveda niti ne sanja
Mene pa zanima če je 30k eur avto z davkom ali brez, glede na to da je na firmo? Če je brez davka še dobiš kaj za 30k eur, sicer pa bolj kaj oskubljenega.
saj ni rekel da kupuje N1 vozilo da bi lahko odbijal davek
 

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.775
2.666
113
Se strinjam. Pred leti sem kupoval Mazdo 6 in je bila takrat najdražja možna cca. 32k€. Sem mu hotel predlagati tudi zdaj Mazdo 6, pa grem gledat cenik in je najcenejša(!) 31k€ :rolleyes:
Mi smo v firmi leta 2020 po prvem valu, ko so imeli trgovci polne zaloge za Passata Variant 2.0 TDI DSG Business + še par opcij dali 26,5KEUR.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.775
2.666
113
Ja vem danes se taki rabljeni isti letnik za več prodajajo.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.348
3.440
113
Zadnji Golf 7 R line 2,0 Tdi je prišel cca 23000 eur in to leta 2017.
Danes pa je 35 000 eur
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
5.812
4.307
113
pred enim, dvema ali 20 leti...

tega ni več in obešat se na to je isto kot žalovati nad mladostjo ki je minila...

tako da dajat predloge na nekaj izpred 2 -3 let...
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.387
1.008
113
Celje
Obišči stran
Kolikor sprenljam drugo temo, so to stvar zakompliciral do amena.
Nakup ze brez ddv, ampak potem se zacne veselica.
Sem bil pred sprejetjem napaljen na to.
Pa so s sprejetjem tega ukinili subvencijo za pravne osebe (4,5k), ko bos avto prodal bos odvedel ddv od prodaje skoraj gotovo, da o obracunu privat vozenj ne pisem.
Mogoce tule dobis kako info
Skratka za privatnika bolje da si privat kupi ev in pise kilometrino.
V vecjih podjetjih to najbrz ne gre, ker so neka pravila, ki jih shift bo tezko spremenil.

Kar se tiče ddvja je vse res. Ampak ko ga kupiš je recimo 30+ddv (6600 ddv ja), ko ga prodajaš po 7 letih bo 5+ddv (1100 ddvja). Pa še tu se da verjetno malce "optimizacije" narediti.

Največja zgodba je pa boniteta. Pri klasičnih avtih je 1,5% kar pomeni za 30k 450€/mesec (seveda če plačuješ kot bi naj), pri elektriki pa 0,3% kar pomeni 90€. Letne razlike dobre 4 jurje, oziroma po 7 letih 30 jurjev.

Vsak si pa mora sam izračunati kaj se mu bolje izide in ali je elektrika zanj sprejemljiva.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad, tony in Hanzi

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.108
3.413
113
Naročilo februar 2018:
Passat.JPG
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.255
136
63
Celje
Full so fer, kasko gre na 30k. Me pa res zanima, če lahko odpelješ ta avto za 22k,... Ali so spet zadaj kakšne obresti, *pripravav vozila, ** obvezno doplačilo za barvo / radijo.....
Poglej priponko 52992
Saj ti pise…gotovinska cena (torej ni obresti) je slabih 22k. Poleg tega pa je seveda vedno ta zloglasna priprava vozila, ki je ponavadi ranga 100-200€. Glede barve-vedno so na voljo tudi kaksne barve, ki ne zahtevajo doplacila. Torej ja….da se jo odpeljati za 22k + priprava vozila.