Nebi se strinjal. Zaradi kleščenja stroškov pa imaš na voljo pri večini konkurence en bencinski 1,2 motor v dveh izvedenkah, in ta enak motor tiščijo v SUVe, hatchbage, karavane... VW ima vsaj 2 bencinarja en 1,0 in en normalen uporaben 1.5 4 valjnik.ja niso več časi 101 pa fičotov pa 2 barv.
dons dobiš tisto kar ti paše. sedaj če eni ne vidijo razlike je to bolj njihov problem kot pa problem firme ki dela s tem dobiček ko prodajajo 3 "iste" vagne za 30k pa vseeno čakalna doba vse tja do 1 leta.
To drži. So pa izginili dizli iz majhnih jajčk. Očitno premalo dobička na avto.Nebi se strinjal. Zaradi kleščenja stroškov pa imaš na voljo pri večini konkurence en bencinski 1,2 motor v dveh izvedenkah, in ta enak motor tiščijo v SUVe, hatchbage, karavane... VW ima vsaj 2 bencinarja en 1,0 in en normalen uporaben 1.5 4 valjnik.
Jaz ju najlazje locim pa barvi tabliceRes sta ista. Prava enojajčna dvojčka . Jaz ju tudi ne ločim.
PS: Za vsak slučaj morda vseeno skoči do okulista .
Iz prve roke. Si lastim mondea z 2.0 dieselskim motorjem , ki ima 150 konjev. Trenutno ima nekaj malega čez 190000 prevoženih in v petih letih od kar si ga lastim sta crknali točno dve pozicijski žarnici in par prednjih metlic brisalca. Torej do sedaj brez problemov. Avto bil kupljen rabljen. Če boš jemal mondeota pol, če se le da z prednjimi led lučmi saj klasika ne sveti najboljše.Kako so 2.0dizli glede napak, okvar, vzdrzljivosti?
Avtomati sploh prvi letniki znajo bit problematični v kolikor ni bilo redno menjano olje in filter menjalnika. Nima zastonj predpisanega intervala na 60000.Sam Mondeo ima sranje z avtomatiko, a ni tako?
malenkost .Imam mondeota, sem odprl to temo. Na zalost 1.6tdci.
Hvala ti.
To da ne bo obracunane bonitete raje zase zadrži .Nobene bonitete ni, plačujem gorivo, ki ga porabim za privat uporabo, vožnja za užitek? Ja imam zato cabriota
Kaj pomeni ,da boš pisal potni nalog za vsako vožnjo ????Nobene bonitete ni, plačujem gorivo, ki ga porabim za privat uporabo, vožnja za užitek? Ja imam zato cabriota
Placa je ista kot če se vozim naokoli z njihovim ali svojim avtom, da bo razumljivoTo da ne bo obracunane bonitete raje zase zadrži .
elektrika ti ne pride v postev? Firma lahko ddv poracuna, zato lahko zgornjo mejo postavis visje in boniteta je precej manjsa (in ni potrebno skrivati privat vozenj).
A okej, pojma nimam, omenje je bil samo končni bruto ter neto znesek, hvalaPomeni ,da se ti za višino bonitete dvigne plača.
Ker za novi avto je pri nas boniteta 1,85% od cene avta , kar je pri avtu 30 000 € vrednosti po računu takoj 555 € dodatnega zaslužka Bruto mesečno oziroma od oke 270 € neto plače za službeni avto.
Naloudana Citra C4 Dizl, avtomatik nidani.Ksz... mogoče f
Če se odločim za službo, avto ne bo moj, ampak od firme, ampak v moji uporabi, vsa vozila so bele barve, z logotipom firme, govoril z bivšo sodelavko, ki sedaj tam dela, večina je škod, dekleta pa so mahnjena na Peugeote, itak se bo jemal avto iz zaloge če se odločim, niti to ne jemljem, kot nakup lastnega avta ampak delovne opreme, mogoče focus, ampak 1.5 d, ker 1.0 mlinček mi ne diši, pa avto je konkretno pod budgetom, kar mi je všeč, sej ni treba ponucat vse, do zadnjega evra, kar ti ponudijo
To a si ti placujes gorivo ali ne samo definira visino bonitete in to da ti lapas da bonitete ni je samo pokazatelj da ne ves o cem govoris na koncu koncev pa zakaj sprasujes tukaj ce pa ti je vseeno v cem se vozis saj pa imas ja kabrioleta… spusti se malo iz oblakov pa strezni preden bos podpisoval kaj o cemer ocitno ne ves dostiNobene bonitete ni, plačujem gorivo, ki ga porabim za privat uporabo, vožnja za užitek? Ja imam zato cabriota