Potrošnja ne bo padla. Če bo, bo zares minimalno. Dopovejte si to. Dela se pač vedno večja razlika med "revnimi" in "bogatimi".
A sploh še kdo kupuje rabljene avte? Na avto.net jih samo še za vzorec, 50% ali še več je novih.
Prodajalci na KII hujši kot najbolj zmotivirani Morijevi svetovalci
Nekaj vloge pri končni ceni imajo tudi davki, recimo za primer, v usa so vsi avti konkretno cenejši kot v Evropi, druga pesem so pa tudi subvencije, ko se je začelo z sibvencijami so šli čez noč vsi subvencionirani avti gor za ceno podeljene subvencije.Najbolj je pa to, da vsi ti proizvajalci nategujejo večinoma Evropske iz zahodne kupce, medtem ko na vzhodu popušijo na polno. Recimo VW mora prodajati tam električne avte po 3x nižji ceni kot pri nas, da lahko konkurira.
"V novi promociji je Volkswagnovo podjetje na Kitajskem, FAW-VW, drastično znižalo cene za ID.4 . Električni SUV se zdaj začne pri 145.900 juanih (18.600 evrov)."
Volkswagen drastično znižal cene električnih vozil
V novi promociji je Volkswagnovo podjetje na Kitajskem, FAW-VW, drastično znižalo cene za ID.4 . Električni SUV se zdaj začne pri 145.900 juanih (18.600 evrov).www.zurnal24.si
Pri nas se ID.4 začne pri 50k na primer.
Ti povem, MLM prodajni pristop na steroidih!