nov ali rabljen avto?

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Kaj pa VAG koncern recimo zadnjih 10 let? Tisti taprvi TSIji ali TFSIji bi naj imeli neke težave če se prav spomnim in so potem novejše različice šle lepo na jermen in je bil mir?
 

Zebdi

Fizikalc
11. dec 2017
438
138
43
AvtoFun , sodelavka je imela na golfu 1.4 TSI (letnik 2009) dvakrat menjano verigo - prvič pri 80.000 in drugič pri 160.000. Plačala je samo delo, je bil pa avto res vedno servisiran na pooblaščencu.

Mene bolj zanima, kaj je z verigami pri Kii - je kdo zasledil/slišal za kakšne probleme? Na servisu so zatrjevali, da je to doživljenjsko, ampak očitno prihaja do različnih definicij "doživljenjskega".
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
V glavnem, odkar ni več duplex verig, jih je bolje preventivno menjati na 100k kilometrov, pri 150k je verjetno že pozno. Izjema so neturbo avti, kjer zaradi manjka navora (mazda mi pade na pamet, ostali itak nimajo atmosfercev) veriga verjetno res brez težav zdrži 300k kilometrov. Marketing oddelki, avtorji PR sporočil pa še vedno pišejo o lifetime verigah in nižjih stroških vzdrževanja. Saj ponavadi drži... za prvega lastnika.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Tako kot včasih VTAK. Ko turbina kikne, je sunek za motorne rotirajoče se motorne komponente nepozaben.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Sam trenutno gledam za civicom 2009 1.4 ali 1.8, okrog 100k kilometrov. Torej me očitno nima kaj skrbeti... stari dobri japonci. :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Burgmann

D_K

Duplek
24. sep 2007
3.041
834
113
jaz sem na mojem menjaval potrošni materijal in je to to (disk, ploščice, 1x sprednje amortizere itd...)
Motor je sicer začel malo bolj pit olje... to pa je to. Na avto nisem posebno pazil, če ne sem ga celo zlorabljal :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Burgmann

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
AvtoFun , sodelavka je imela na golfu 1.4 TSI (letnik 2009) dvakrat menjano verigo - prvič pri 80.000 in drugič pri 160.000. Plačala je samo delo, je bil pa avto res vedno servisiran na pooblaščencu.

Mene bolj zanima, kaj je z verigami pri Kii - je kdo zasledil/slišal za kakšne probleme? Na servisu so zatrjevali, da je to doživljenjsko, ampak očitno prihaja do različnih definicij "doživljenjskega".

Na Hyundai / Kii še nisem zasledil težav z verigami.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Meanwhile ima jermen že predpisan rok trajanja 180.000 km, je tih in poceni.

Yes yes...alter stručkoti spet veste več kot xyz tisoč dipl. ing. Veriga se preveč raztegne za sodobne motorje, zdaj pa pomisli na jermen...

Oba imata pluse in minuse. Zaradi minusov verige je pri BMW bolj verižica, da zadovolji ekofašiste brez "preveč" goljufivega SW.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Vojnik

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
In na koliko boš zračunal jermen vnaprej? Ko je rabljen 5000, 50000, ali 150000km? Potem pa zopet novega pri menjavi upoštevat.

To je minus jermena poleg menjave, sicer ne bi nikoli sitnarili s ketno se ti ne zdi?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.033
9.668
113
Tovarniško predpisan interval ti ne zadošča? Spomnim se enega primera, ko je bilo priporočljivo prej menjat, to je bilo pa to.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Novi VAG imajo interval celo 240.000 km. Veriga seveda lahko še več, a je hkrati tudi precej več odpovedi in potem nekako zvodenijo te prednosti verige. Pa še ropotat začne ko je avto čez 200.000 km ali nekaj podobnega.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Jaz sem za avensisa 2.2d4d 110kw vprašal mehanika kako je z menjavo verige. Pa je rekel, da pri mojem avtu ni predvidena oz. takrat ko se jo začne slišat. To pa se običajno ne zgodi pred 500k km. Sedaj imam čez 300k km pa je vse ok kar se tega tiče.