Jaz to jemljem kot neke vrste nateg. Očitno sem prepošten za ta svet.
ja w124 je mel ketno, tale bmw ima pa verižico.Ne vem ce. Gre bolj zato, da se prevec spara na materialu. Ce se spomnis npr. Meecedes W124 je naredil 1 Mio kilometrov predno si ketno menjal.
Hvala, sedaj pa povej to vseznalcu zgoraj, ki zna srat na polno, je pa seveda lastnik BMWja. Nelastniki pa pojma nimamo.
Če bi bla narejeno kot je treba bi preživela motor. Pa si lahko misliš da smo nevem kak tečni.ketnica, ketnica, ketnica, ketnica, ketnica.... ste tečni s tem... večino jih utrga ravno uvoženim z magičnimi kilometri )(130-170k po števcu). Kerj jih ima večina še vsaj 150k viška seveda trga ketne pot po tekočem traku. Poznam kar nekaj lastnikov, ki imajo N47 motorje pa preko 200k z original ketno. Je pa res, da je ketna pretanka. Ampak.. na 150k daš cca 700-800 eur za menjavo in imaš spet mir 250k.
Če smo že pri bimmerju, kaj pa tale: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14180933&display=BMW serija 3: 320d Touring-SPORT-AUT.-LE...
ketnica, ketnica, ketnica, ketnica, ketnica.... ste tečni s tem... večino jih utrga ravno uvoženim z magičnimi kilometri )(130-170k po števcu). Kerj jih ima večina še vsaj 150k viška seveda trga ketne pot po tekočem traku. Poznam kar nekaj lastnikov, ki imajo N47 motorje pa preko 200k z original ketno. Je pa res, da je ketna pretanka. Ampak.. na 150k daš cca 700-800 eur za menjavo in imaš spet mir 250k.
Renault motorizacija je toTudi pri Nissanu gre rada...jo je utrgalo 2 mojim frendom. Eno na Navari in drugo na Pathfinderju.