Še porabljen čas za vsakodnevno vtikanje, tankanje,...Mim'grede: za naslednji AM bomo ravno delali eno primerjavo. HEV, EV, bencin, dizel. V kolikor toliko ljudskem segmentu. Odgovori na katera vprašanja bi bili alter publiki zanimivi?
Še porabljen čas za vsakodnevno vtikanje, tankanje,...Mim'grede: za naslednji AM bomo ravno delali eno primerjavo. HEV, EV, bencin, dizel. V kolikor toliko ljudskem segmentu. Odgovori na katera vprašanja bi bili alter publiki zanimivi?
Nastimal bi na 90 (al kolikor ze) pa pred ovinki mal bremzal... Ce pa ima tempomat moznost reguliranja po +- 10kmh se pa tudi na ta nacin da ze najbrz lepo peljat ovinke.Na ovinke si pa pozabil...
Bila sva 2, pa dva zaboja vina, brisalci na polno, Črni kal navzgor, v glavnem stara cesta. Se da čisto lepo peljat. Nastavljen je bil komfortni način, klima na 21 stopinj.Nastimal bi na 90 (al kolikor ze) pa pred ovinki mal bremzal... Ce pa ima tempomat moznost reguliranja po +- 10kmh se pa tudi na ta nacin da ze najbrz lepo peljat ovinke.
Si bil sam al 4 v I3?Ce bi bili polni pa klima na full, potem bi najbr precej s prazno baterijo prisel v Ljubljano.
Resno me zanima, kako si prišel do zaključka, da sem jaz proti EV vozilom?zato ne razumem MTLja zakaj je proti EV, saj sem bil hitrejš na AC kot on v povprečju
Mim'grede: za naslednji AM bomo ravno delali eno primerjavo. HEV, EV, bencin, dizel. V kolikor toliko ljudskem segmentu. Odgovori na katera vprašanja bi bili alter publiki zanimivi?
Dovolj je če rabiš samo enkrat.... Upaš pa da nikoli.Ni mišljeno kot napad, ampak zakaj je lane departure tako važen? Pogosto "zatavate" na drugo stran vozišča?
radarski tempomat zna prit zelo prav za EVje, ker se lahko nalimaš za rit tovornjaka in pade poraba za 10-20%. Ampak to bi potem skoraj moral neko knjigo braz zraven, da ne bi popizdil od dolgočasja.