Če je glavni cilj poceni vožnja, potem definitivno serijsko opremljen (poceni) avto z LPGjem. Skoraj vsak koncern ima kaj....
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Meni hibrid žre 6,5 €/100 km, po koliko km bi se mi odplačala vgradnja plina? Prihranil bi 300€ na leto, koliko te letno pride servis plinske naprave?
Ne vem no, jaz sem nezaupljiv do takih naknadnih vgradenj, ki posegajo direktno v motor. Kdo ti garantira da bo vse OK, potem imaš še en dodaten servis.
pa kupiš novega tovarniško vgrajenega:
KLIK
servis LPG je povprečno 100€ na 30k km
pa še velik avto ima in 12 k€ mu ostane v žepu ( če je pripravljen colat do 30k€)
poskusim ponovno.
ampera nisem ziher, da je zadaj z otroškimi sedeži ok, je pa dejstvo, da je nizka, prenizka za nas.
drugo dejstvo je, da živimo na hribu. napolnit ga doma in it dol brez filanja je nesmisel. ne filat in filat po breg je lahko tvegano.
avto za na naš hrib rabi energijo, Andy se mogoče spomni koliko in toliko je dobrodošlo, da je stane po spustu in 40km regionalke. včasih bo še kak km ravnine več.
potem je treba zagotoviti premikanje, če zaj in ne nafilaš. to sicer ni nujno, ker na napakah se hitro učiš.
naslednje pa je, da mora avto priti do beograda in nazaj dvakrat letno. pa recimo do splita, dalmacije, mogoče še kaka taka koper, zagreb realcija.
če bi to vsemu zadostil z EV, razen tem dolgim izletniškim furam, bi se mu za slednje odpovedal in reševal drugače.
če ne zadosti vsemu zgoraj, razen dolgih tur, potem ga ali ne rabim, ali pa mora tudi dolgim zadostiti.
v čem je poanta.
dnevno se voziš 25km na šiht. ne pozabit klanec.
za vikend bi nekam šel, babi je 100km, koper je 240 itd...
vsak drugi vikend nas je 7 in tudi v tej varianti radi kam gremo, še raje kot 4.
opcija 1.
karavan dizel, karavan ali kombilimuzina dizel
opcija 2
karavan dizel, nekaj za 4, obvezno z otroškimi sedeži zadaj, nekaj prtljažnika, mora it v beograd brez težav
opcija 3
kombi 7+ sedežev, nekaj za šiht oz 60km s hribom, v skrajni sili filanje med 'potovanjem'
Tvoja šajtrga ni hibrid... hibrid ima 2 pogonska sklopa, tvoja le enega in ima možnost uporabe alternativnega vira goriva.30 evrov sta me prišla filtra. Menjal po 40.000km kot nova sta bla.
Če bom avto še vozil naprej ga delam spet čez 50.000km, olje pa na 20.000km.
Če greš v to, da daš 1000-1500 evrov za plinsko in se čez 1 leto odločiš prodat avto ga boš prodal po taki ceni, kot če nima plinske. Treba nujno imet v mislih, da se avto vozi vsaj 5let+++
Če dobiš pa rabljen avto s plinsko po ugodni ceni pol pa
Kaj pa Ford Mondeo? Cena na auto.de so noro dobre.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...searchId=e639619a-41f2-913e-7599-a3f1165c81ef
Sem ravno vrnil BMW i3 iz dvodnevnega testa... Sem šel z njim na izlet na morje... Zaradi firbca sem šel na Kozini iz AC in moram ti reči da ima BMW rešeno tako z rekuperacijo da sem moral celo v črnokalski klanec pri spustu imeti pritisnjen pedal "plina" da je avto kam šel da se ni ustavil... Pa iz Kopra proti LJ sem pokuril 3/4 baterije, v Koper samo 1/2. Nazaj sem šel po stari cesti. V Kopru sem ga polnil 30 minut na hitri polnilnici. Vožnja po omejitvah, na AC 105 km/h (zato ne razumem MTLja zakaj je proti EV, saj sem bil hitrejš na AC kot on v povprečju ).Mene zanima kako se hibridi in ev obnesejo na hribovskih cestah, kjer so vecje visinske razlike. Koliko se dobi regeneracije ce je 5km spust pa ob tem zgubis 300 visincev. Klasicen avto lahko 80% te poti prevozi brez dotikanja gasa v tretji prestavi, pred serpentinami je treba bremzati.
Prius napolni svojo baterijo na ful pri nekih 150 višinskih metrih na gorski cesti. To je nekih 250 Wh. Je pa to zelo odvisno, koloko moči je max regenarcija, masa vozila in konec koncev tudi kako je naravnana elektronika ker zraven ponavadi vseeno sodelujejo klasične zavore.Mene zanima kako se hibridi in ev obnesejo na hribovskih cestah, kjer so vecje visinske razlike. Koliko se dobi regeneracije ce je 5km spust pa ob tem zgubis 300 visincev. Klasicen avto lahko 80% te poti prevozi brez dotikanja gasa v tretji prestavi, pred serpentinami je treba bremzati.
Ce bi nastavil tempomat, se ti ne bi bilo potrebno ukvarjati z drzanjem pedalke, ampak bi avto regeneriral s tako mocjo, da bi vzdrzeval nastavljeno hitrost.Sem ravno vrnil BMW i3 iz dvodnevnega testa... Sem šel z njim na izlet na morje... Zaradi firbca sem šel na Kozini iz AC in moram ti reči da ima BMW rešeno tako z rekuperacijo da sem moral celo v črnokalski klanec pri spustu imeti pritisnjen pedal "plina" da je avto kam šel da se ni ustavil... Pa iz Kopra proti LJ sem pokuril 3/4 baterije, v Koper samo 1/2. Nazaj sem šel po stari cesti. V Kopru sem ga polnil 30 minut na hitri polnilnici. Vožnja po omejitvah, na AC 105 km/h (zato ne razumem MTLja zakaj je proti EV, saj sem bil hitrejš na AC kot on v povprečju ).
Zanimiva izkušnja.
Na ovinke si pa pozabil...Ce bi nastavil tempomat, se ti ne bi bilo potrebno ukvarjati z drzanjem pedalke, ampak bi avto regeneriral s tako mocjo, da bi vzdrzeval nastavljeno hitrost.