normalen avto, elektro, hibrid?

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.564
21
38
Škofja Loka
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Meni hibrid žre 6,5 €/100 km, po koliko km bi se mi odplačala vgradnja plina? Prihranil bi 300€ na leto, koliko te letno pride servis plinske naprave?

Ne vem no, jaz sem nezaupljiv do takih naknadnih vgradenj, ki posegajo direktno v motor. Kdo ti garantira da bo vse OK, potem imaš še en dodaten servis.

pa kupiš novega tovarniško vgrajenega:

KLIK

servis LPG je povprečno 100€ na 30k km

pa še velik avto ima in 12 k€ mu ostane v žepu ( če je pripravljen colat do 30k€)

menjava filtrov je 30-40 evrov/30.000km, kje si ti staknil 100 evrov.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.536
1.239
113
alpine... šuti.

pri novem avtu ki je v garanciji in če ga ta čas servisiraš na uradnem servisu so cene pač take:
75€ na 30k € in 120€ na 60k€
ti pa s tvojimi podkozolčarji delaj kar hočeš...
 

Flash

Pripravnik
5. dec 2009
575
2
18
poskusim ponovno.
ampera nisem ziher, da je zadaj z otroškimi sedeži ok, je pa dejstvo, da je nizka, prenizka za nas.
drugo dejstvo je, da živimo na hribu. napolnit ga doma in it dol brez filanja je nesmisel. ne filat in filat po breg je lahko tvegano.
avto za na naš hrib rabi energijo, Andy se mogoče spomni koliko in toliko je dobrodošlo, da je stane po spustu in 40km regionalke. včasih bo še kak km ravnine več.
potem je treba zagotoviti premikanje, če zaj in ne nafilaš. to sicer ni nujno, ker na napakah se hitro učiš.

naslednje pa je, da mora avto priti do beograda in nazaj dvakrat letno. pa recimo do splita, dalmacije, mogoče še kaka taka koper, zagreb realcija.

če bi to vsemu zadostil z EV, razen tem dolgim izletniškim furam, bi se mu za slednje odpovedal in reševal drugače.
če ne zadosti vsemu zgoraj, razen dolgih tur, potem ga ali ne rabim, ali pa mora tudi dolgim zadostiti.

v čem je poanta.
dnevno se voziš 25km na šiht. ne pozabit klanec.
za vikend bi nekam šel, babi je 100km, koper je 240 itd...
vsak drugi vikend nas je 7 in tudi v tej varianti radi kam gremo, še raje kot 4.

opcija 1.
karavan dizel, karavan ali kombilimuzina dizel

opcija 2
karavan dizel, nekaj za 4, obvezno z otroškimi sedeži zadaj, nekaj prtljažnika, mora it v beograd brez težav

opcija 3
kombi 7+ sedežev, nekaj za šiht oz 60km s hribom, v skrajni sili filanje med 'potovanjem'

Potem pa bos mogel reskirat in nabavi Teslo Model X 75D s 7 sedezi ;) Najcenejsa varianta te pride "samo" okoli 80.000€. Vzames na lizing pa je ;)
Letos bodo odprli TS v Slavonskem Brodu, tako da ga bos lahko tam napolnil na poti v Beograd, pri Splitu pa je ze odprt ;)
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
30 evrov sta me prišla filtra. Menjal po 40.000km kot nova sta bla.
Če bom avto še vozil naprej ga delam spet čez 50.000km, olje pa na 20.000km.
Če greš v to, da daš 1000-1500 evrov za plinsko in se čez 1 leto odločiš prodat avto ga boš prodal po taki ceni, kot če nima plinske. Treba nujno imet v mislih, da se avto vozi vsaj 5let+++
Če dobiš pa rabljen avto s plinsko po ugodni ceni pol pa
zmaga.gif
Tvoja šajtrga ni hibrid... hibrid ima 2 pogonska sklopa, tvoja le enega in ima možnost uporabe alternativnega vira goriva.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
3 leta star Mondeo hibrid za 20k €, da je poceni, ne se hecat no, novi stane manj kot 30k €.

Tule je lep primerjalni test dizel, bencin hibrid:

Stroškovno ni nekih razlik, tehtnico pa zna prevesit avtomatski menjalnik.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Mim'grede: za naslednji AM bomo ravno delali eno primerjavo. HEV, EV, bencin, dizel. V kolikor toliko ljudskem segmentu. Odgovori na katera vprašanja bi bili alter publiki zanimivi?
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
strošek lastništva do 200k, ali strošek na km z znanimi stvarmi. avtonomija oz komfort vožnje 700km v krogu od LJ. padec cene. dostopnost servisov in delov (vem za avto, ki že en mesec stoji zaradi težav z deli), stroški registracije....
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Pri bencinarju, dizlu in EV je bolj kot ne važna poraba pri neki krajši relacijski vožnji, recimo 50km dnevno, ali vse po regionalnih, ali večina po AC.
Potem pri EV je bistven podatek poleti/pozimi, oz če ima TČ za gretje.
Pri HEV pa bi glede na gornji info bilo bistvenega pomena, če se lahko to naredi samo na baterijo ali se mora vklapljat še ICE.

Na stroške vzrževanja, zavarovanja, ipd, nisem nikoli gledal.

Zdaj glede na to, da sem že pisal enkrat, da povprečen evropejec naredi nekje 30km dnevno za kuča-poso varianto, bi bila verjetno ta številka perfektna za primerjave. Zraven pa mogoče opis kako zgleda "pot na morje", kar je tako popularno pri nas, ker vedno ko se z nekom menim o izkušnjah, me vprašajo "ja kak pa greš na morje". Res smo posebneži slovenci, da zaradi enega dogodka na leto kupujemo avte :)
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.785
6.768
113
pri taščici
Mene zanima kako se hibridi in ev obnesejo na hribovskih cestah, kjer so vecje visinske razlike. Koliko se dobi regeneracije ce je 5km spust pa ob tem zgubis 300 visincev. Klasicen avto lahko 80% te poti prevozi brez dotikanja gasa v tretji prestavi, pred serpentinami je treba bremzati.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Dosti pridobi. Npr mi, ko se peljemo po AC proti Kopru, od cestinske postaje Kozina in to zadnjega tunela pred Koprom regeneriramo in samo s to regenerirano energijo pridemo do Kopra.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Mene zanima kako se hibridi in ev obnesejo na hribovskih cestah, kjer so vecje visinske razlike. Koliko se dobi regeneracije ce je 5km spust pa ob tem zgubis 300 visincev. Klasicen avto lahko 80% te poti prevozi brez dotikanja gasa v tretji prestavi, pred serpentinami je treba bremzati.
Sem ravno vrnil BMW i3 iz dvodnevnega testa... Sem šel z njim na izlet na morje... Zaradi firbca sem šel na Kozini iz AC in moram ti reči da ima BMW rešeno tako z rekuperacijo da sem moral celo v črnokalski klanec pri spustu imeti pritisnjen pedal "plina" da je avto kam šel da se ni ustavil... Pa iz Kopra proti LJ sem pokuril 3/4 baterije, v Koper samo 1/2. Nazaj sem šel po stari cesti. V Kopru sem ga polnil 30 minut na hitri polnilnici. Vožnja po omejitvah, na AC 105 km/h (zato ne razumem MTLja zakaj je proti EV, saj sem bil hitrejš na AC kot on v povprečju :p).
Zanimiva izkušnja.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Mene zanima kako se hibridi in ev obnesejo na hribovskih cestah, kjer so vecje visinske razlike. Koliko se dobi regeneracije ce je 5km spust pa ob tem zgubis 300 visincev. Klasicen avto lahko 80% te poti prevozi brez dotikanja gasa v tretji prestavi, pred serpentinami je treba bremzati.
Prius napolni svojo baterijo na ful pri nekih 150 višinskih metrih na gorski cesti. To je nekih 250 Wh. Je pa to zelo odvisno, koloko moči je max regenarcija, masa vozila in konec koncev tudi kako je naravnana elektronika ker zraven ponavadi vseeno sodelujejo klasične zavore.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Sem ravno vrnil BMW i3 iz dvodnevnega testa... Sem šel z njim na izlet na morje... Zaradi firbca sem šel na Kozini iz AC in moram ti reči da ima BMW rešeno tako z rekuperacijo da sem moral celo v črnokalski klanec pri spustu imeti pritisnjen pedal "plina" da je avto kam šel da se ni ustavil... Pa iz Kopra proti LJ sem pokuril 3/4 baterije, v Koper samo 1/2. Nazaj sem šel po stari cesti. V Kopru sem ga polnil 30 minut na hitri polnilnici. Vožnja po omejitvah, na AC 105 km/h (zato ne razumem MTLja zakaj je proti EV, saj sem bil hitrejš na AC kot on v povprečju :p).
Zanimiva izkušnja.
Ce bi nastavil tempomat, se ti ne bi bilo potrebno ukvarjati z drzanjem pedalke, ampak bi avto regeneriral s tako mocjo, da bi vzdrzeval nastavljeno hitrost.