7 + nosilec obrti. Pripravljeni podatki v smislu število in skupna vrednost nadur, morebitna povišanja % dodatka na delovno dobo, število delovnih dni (zaradi prehrane) in porabljen dopust. Ure pišem 174 na mesec.
Sem si že pred nekaj časa v Excelu zadeve spedenal u nulo in zdaj samo na enem delovnem listu vnašam podatke za delavce (recimo osnovni bruto je že vpisan, ostali dodatki tudi. Vpišem še nadure, število delovnih dni in potne stroške), potem pa je za vsakega posebej svoj delovni list (zaradi tiskanja). Ko sem stvar urejal na telefonu, sem delal za vsakega posebej - nisem imel vseh zbranih na enem delovnem listu. Aja, enak obračun spustim skozi še v birokratu, da mi ni treba ročno knjižit v GK. Razlog za to pa je, da so mi plačilne liste od birokrata enostavno grde ko smrt. No, pa še dvojna kontrola
Je pa res, da nobena delavka nima kakšnih "posebnosti" - a la bonitete, otroški dodatki in podobno. Pa tudi če bi, to ne predstavlja težav.
Sem si že pred nekaj časa v Excelu zadeve spedenal u nulo in zdaj samo na enem delovnem listu vnašam podatke za delavce (recimo osnovni bruto je že vpisan, ostali dodatki tudi. Vpišem še nadure, število delovnih dni in potne stroške), potem pa je za vsakega posebej svoj delovni list (zaradi tiskanja). Ko sem stvar urejal na telefonu, sem delal za vsakega posebej - nisem imel vseh zbranih na enem delovnem listu. Aja, enak obračun spustim skozi še v birokratu, da mi ni treba ročno knjižit v GK. Razlog za to pa je, da so mi plačilne liste od birokrata enostavno grde ko smrt. No, pa še dvojna kontrola
Je pa res, da nobena delavka nima kakšnih "posebnosti" - a la bonitete, otroški dodatki in podobno. Pa tudi če bi, to ne predstavlja težav.