Nissan Leaf

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
Daj še enkrat poglej cene rabljenih (hint, Golf se je pričel pri 15ih jurjih gol), potem pa še malo spremljaj, koliko časa se kateri prodaja in morda dodaj še malo občutka za koliko se na koncu proda...
wink-1.gif

Pa ne pozabi v kalkulacijo spravit še kilometre, ker je zelo malo 5 let starih Leafov z 200.000km, Golfov dizlov pa ni treba ravno iskati z lupo.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Ok pa poglejva strošek tistega nesrečnega Leafa v 200.000 km: 3,75 €/100 km (baterija) + 1,5 €/100 km (elektrika) = 5,25 €/100 km.

Tvoj dizel je poleg rednih servisov potreboval še kaj? Šobe, turbina, pumpa, izpušni lonec, jermeni, DPF, sklopka, vztrajnik... je po 200.000 km vse kot novo? Porabo si pa imel v 200.000 km tudi vedno povprečno 4,5 l/100 km, ne glede na sneg, dež, vročino izlete v hribe ...?

Res primerljivo z dizlom
rolleyes-1.gif
Kapo dol, da ti točno veš, kaj vse crkne do 200.000 km pri dizlu.
Glej, se mi zdi, da sem točno v tej temi naredil že enkrat TCO za Leaf-a in zadeva je z ekonomskega vidika nesmiselna. Drugače je pri drugih avtomobilih, ki nimajo težavnih baterij, ampak tudi tam zaradi relativno visokih cen ob nabavi (leta 2012 recimo) zadeva za prvega lastnika ni ravno ''bogatija''. Ampak ok, ajd imaš prav. Elektro vozila so super duper in smrdljivi dizel je mrtev in stroškovno neučinkovit
hysterical-1.gif
.
Čisto btw, jaz sem trenutno na strošku za km 0,122 EUR-a, z vključeno potencialno izgubo vrednosti. Če bi kupil avto nov, bi bil nekje na 0,19 EUR na km. Sedaj si pa izračunaj strošek na km za tisti Leaf z menjano baterijo
wink-1.gif
.
Seveda pa nikakor ne pravim, da je moja izbira top za vse druge.

Jaz sem naštel potencialne dele, ki pač lahko crknejo in dodal vprašaj, na tebi je da si odgovriš kaj je dejansko crknilo. Izračun TCO je pač preveč podvržen nakupni ceni in prodajni ceni rabljenega in ko si ti računal si pač naračunal kar si, za nekoga ki gre do salona in dobi dejanske ponudbe ali bog ne daj kakšno akcijo je pa lahko zadeva čisto drugačna.

TCO ni fiksen in nikakor ne moreš potegnit nekega 100% resničnega zaključka.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
Kako to misliš, da TCO ni fiksen? Jaz sem ti napisal moj trenuten strošek na km, ob tem, da sem za prodajo upošteval ceno, za katero vem, da gre avto v dveh urah. Pa v to ceno je vključenih še nekaj ''tweakow'', ki sem si jih privoščil na avtu in niso bili nujni, temveč so ''nice to have''.

Hint: do sedaj mi še nič na tvojem seznamu ni crknilo
shocked-1.gif
.

PS: Pa pustimo sedaj to...

Moj zaključek je sicer, da Leaf-a ne kupim, ker je zadeva nesmiselna, poleg tega, pa obstaneš po 100.000 prevoženih km s kupom železja, ki je neuporaben, prodati ga pa ne moreš. Če se bo na trgu pojavila rešitev menjave baterij za konkurenčno ceno, potem se pa to lahko spremeni.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
Če se ti zdi 7.000 EUR konkurenčna cena za menjavo baterij v avtu vrednem cirka 10 jurjev, me veseli, da sem ti polepšal dan
smile-1.gif
.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.416
5.694
113
dejstvo je da TCO ni smisel življenja.
Kaj živiš da ŽIVIŠ? al živiš pač da vsak jeben cent prišparaš?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
Absolutno to drži. In električni avtomobili imajo veliko drugih prednosti.
Ampak PRI MENI je pač TCO eden od nujnih pogojev, da "delavski" avto sploh pride v poštev za izbor.
Pa da ne boš spet vun padel, bom še enkrat napisal: PRI MENI
Imam druge zadeve, kjer kurim denar...
smile-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
No daj mi potem en primer takega novega delavskega avta in njegovo ceno, pa takega ki bi ga ti dejansko kupil in vozil, tako da mi ne sedaj Dacio tule omenjat.

Za nizke stroške pač moraš kupiti nekaj kar ima že v štratu nizko ceno (rabljen), ker to je dejansko največji strošek vsakega avta - izguba vrednosti. Dokler se bodo pa prodajali Golfi za 39k €, se bodo pa tudi Leafi za 25k €

Glede baterije v Leafu, Simon je s prvo generacijo, ki naj bi bila še posebej problematična prevozil 200k km, ti tule prodajaš buče, da je baterijo treba menjat pri 100k km, od kje ti ta ideja? Novi Leaf s še enkrat večjo baterijo bo imel še enkrat manj polnilnih ciklov in ima baterijo, ki je bolj odporna na vročino.

Tudi moč pogonskega sklopa se je povečala na 110 kW, kar začni primerjave z 2.0 TDI in ne z anemičnim 1.6 TDI.

Pač sprijaznite se da je EV realnost že danes, cenovna dostopnost pa jasno ne more biti za vse ampak prihaja iz vrha ponudbe, danes smo rangu dobro opremljenega Golfa, jutri bomo že v rangu bolj ljudskega Golfa pojutrišnejm bodo v rangu Cliota.

Jasno pa ne bodo najboljša rešitev za vse ljudi, tisti ki nimajo možnosti polnit doma bodo ostali še nekaj časa "na suhem".
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
No daj mi potem en primer takega novega delavskega avta in njegovo ceno, pa takega ki bi ga ti dejansko kupil in vozil, tako da mi ne sedaj Dacio tule omenjat.
Bi te prosil, če gledaš komu in v kakšnem kontekstu sem odgovarjal.
wink-1.gif
Torej avto s katerim jaz delam večino poti in ne rabim, da mi nudi ne vem kakšne užitke, temveč je važno le, da izpolnjuje moje zahteve.
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Glede baterije v Leafu, Simon je s prvo generacijo, ki naj bi bila še posebej problematična prevozil 200k km, ti tule prodajaš buče, da je baterijo treba menjat pri 100k km, od kje ti ta ideja? Novi Leaf s še enkrat večjo baterijo bo imel še enkrat manj polnilnih ciklov in ima baterijo, ki je bolj odporna na vročino.
Mišljeno je bilo, da kupiš rabljen avto s 100.000km in ga potem voziš nazaj. Oprosti, da nisem tega jasno napisal, moja krivda.
To glede 200k km mi je kristalno jasno, glej par strani nazaj, ko sem na hitro TCO spravil skupaj.
grims-1.gif

In če bo praksa pokazala, da novi Leaf nima več težav z baterijo, bo potem tudi TCO za prvega lastnika konkretno boljši, se strinjaš?
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Pač sprijaznite se da je EV realnost že danes, cenovna dostopnost pa jasno ne more biti za vse ampak prihaja iz vrha ponudbe, danes smo rangu dobro opremljenega Golfa, jutri bomo že v rangu bolj ljudskega Golfa pojutrišnejm bodo v rangu Cliota.
Žalostno, da to meni pišeš in še nisi ugotovil, da sem tudi sam navdušen nad hibridi/električnimi vozili. Ampak to navdušenje mi zaenkrat še ne zamegljuje realnega pogleda na trenutno stanje trga električnih vozil.
tongue-1.gif
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.446
2.394
113
Pomurje
Ravno v fazi nabave 3 hibrida, tokrat "višjega" cenovnega razreda. Mi na misel ni prišlo gledat kakšnega smrduha. Dobri smrduhi se začnejo od 3litre naprej in s tem s ceno pol višjo od dotičnega hibrida.
Vsakomur svoje, pa četudi ni najceneje.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
Ima zagotovo dva pedala, le da normalno lahko voziš le s plinom, ker je regen tako močna v ePedal načinu. To imajo tudi drugi že.

Mi je prav všeč.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Saj ja, pač promocija tega, kar že itak obstaja pri hibridih, ampak so se znašli...e-Pedal
smile-1.gif
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Tale je huda:

"The new Leaf can be driven with a single pedal, which Nissan is calling the e-Pedal and describes as “revolutionary."

Cela revolucija torej,po njihovo
evil.gif


A ne delajo malo preveč pompa tudi okoli ProPilota? A je kaj bolj napreden od recimo tistega v Ioniqu? Kolikor ga opisujejo,samo drži linijo na AC v kombinaciji z radarskim tempomatom,to po mojem spet ni neka revolucija v letu 2018,ko bo naprodaj...

Sicer pa avto všečen,tudi notranjost,pozitivno me je presenetil volan,ki deluje zelo športno...škoda pa da ni že takoj v prodaji opcija 60 kWh baterije,pa tudi podatka ni nikjer,če ima aktivno tekočinsko hlajenje baterije..?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
Pač marketing dela svoje, morajo nekaj hypa naredit. Če poznaš zadeve to enostavno spregledaš in greš naprej. Vsekakor pa jim bo s tem ePedal in ProPilot uspelo zahjpat nekaj nepoznavalcev industrije.