Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Ok pa poglejva strošek tistega nesrečnega Leafa v 200.000 km: 3,75 €/100 km (baterija) + 1,5 €/100 km (elektrika) = 5,25 €/100 km.
Tvoj dizel je poleg rednih servisov potreboval še kaj? Šobe, turbina, pumpa, izpušni lonec, jermeni, DPF, sklopka, vztrajnik... je po 200.000 km vse kot novo? Porabo si pa imel v 200.000 km tudi vedno povprečno 4,5 l/100 km, ne glede na sneg, dež, vročino izlete v hribe ...?
Res primerljivo z dizlom
Kapo dol, da ti točno veš, kaj vse crkne do 200.000 km pri dizlu.
Glej, se mi zdi, da sem točno v tej temi naredil že enkrat TCO za Leaf-a in zadeva je z ekonomskega vidika nesmiselna. Drugače je pri drugih avtomobilih, ki nimajo težavnih baterij, ampak tudi tam zaradi relativno visokih cen ob nabavi (leta 2012 recimo) zadeva za prvega lastnika ni ravno ''bogatija''. Ampak ok, ajd imaš prav. Elektro vozila so super duper in smrdljivi dizel je mrtev in stroškovno neučinkovit
.
Čisto btw, jaz sem trenutno na strošku za km 0,122 EUR-a, z vključeno potencialno izgubo vrednosti. Če bi kupil avto nov, bi bil nekje na 0,19 EUR na km. Sedaj si pa izračunaj strošek na km za tisti Leaf z menjano baterijo
.
Seveda pa nikakor ne pravim, da je moja izbira top za vse druge.