Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Pri Leafu lahko vsakdo preveri stanje baterije preko navadnega OBD vmesnika in programa Leaf spy na svojem telefonu, ki je brezplačen, Leaf spy pro varianta pa je za doplačilo. Pač ne moreš nikomur zaupati in se moraš prepričati sam.
Tukaj pa imaš celotna navodila:
http://www.electricvehiclewiki.com/?title=Leaf_Battery_Application
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Poanta je v tem,da če bi Nissan naredil dobro,tekočinsko hlajeno baterijo,teh problemov z izgubljanjem kapacitete praktično nebi bilo. Tako pa so se šli varčevanje,sedaj so pa problemi.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Pri Leafu lahko vsakdo preveri stanje baterije preko navadnega OBD vmesnika in programa Leaf spy na svojem telefonu, ki je brezplačen, Leaf spy pro varianta pa je za doplačilo. Pač ne moreš nikomur zaupati in se moraš prepričati sam.
Tukaj pa imaš celotna navodila:
http://www.electricvehiclewiki.com/?title=Leaf_Battery_Application
Za to aplikacijo vem, sem jo videl tudi pri Simonu, ampak, če sem prav razumel, ta RESET, ki ga naredijo goljufi, zresetira tudi GID-e, ki so merska enota za merjenje kapacitete baterije pri Leaf-u, tako da predvidevam, da ti tudi ta aplikacija tega ne prikaže takoj, ampak šele po nekem času, ko se algoritem merjenja kapacitete baterije 'nauči' dejansko kapaciteto izrabljene baterije.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Mučke?
Če ti principal ponudi ceno, s katero bi bil avto 5 jurjev dražji od konkurence in ne pristane na nižjo, bi bil bedak, če bi se ga spravil prodajat.
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Lahko bi zamenjali samo par celic in bi bil avto spet ok.
Ti to pišeš na pamet ali imaš kakšne izkušnje s tem? Saj je govora o Leafu, ki je relativno nov avto in do 100 k km se bo izvajalo ravno to, da bodo zamenjali slabe celice in ne celotne baterije. Imaš absolutno prav in tako bi moralo biti, vendar je za Evropo malo drugačna zgodba. Verjetno v Ameriki zaradi določenih predelov, kjer imajo visoke temperature bodo menjali celotne baterije, kako bo pa v Evropi pa verjetno še ne vedo dobro in ni jasnih informacij. Pravtako nisem še nikjer v Evropi zasledil, da bi komu menjali celotno baterijo. V Ameriki je marsikaj drugače in verjetno že sam pravni sistem in zaveza proizvajalca se lahko iztoži za dobre odškodnine. Sem govoril z Nissan serviserjem iz Celovca, ki je rekel, da Leafu v dobi garancije ne menjajo stare baterije z novo. Avto pošljejo z vleko (celotno vozilo) na Dunaj in ti potem zložijo baterijo. Pravi da se Nissan sklicuje na garancijo (pod 70 % kapacitete baterije v 5 letih oz. 100K km) in baterijo zložijo tako, da je nad to mejo kapacitete. Ali bodo dajali nove celice oziroma flikali s starimi pa ni povedal. Me je zelo presenetila ta izjava a kot kaže imajo taka navodila. Upam, da bodo pri Nissanu spremenili mišljenje in menjali celoten paket baterije, vendar je potrebno počakati, da bodo vsaj kakšno zamenjali. Če pa kdo ve za koga, ki je dobil novo baterijo, pa naj javi.Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Lahko bi zamenjali samo par celic in bi bil avto spet ok.
Pri električnih avtomobilih se skoraj nikoli ne menjuje celic. Ker okvara ene ali dveh celic je praviloma možna samo pri novem avtomobilu, kjer je nekaj prišlo iz fabrike na pol ferdirbano.
Pri navadni uporabi se pa celice iztrošijo približno enakomerno in z zamenjavo celice dobiš samo to, da hodiš na servis vsak teden menjavat po eno celico, namesto samo enkrat zamenjat cele baterije. V prvem primeru zapovrh dobiš še totalno neuravnotežen sistem in gredo reči cugrund še hitreje, kot v začetku.