Saj imamo že danes črpalne elektrarne pa je še vedno razlika med dnevno in nočno tarifo, seveda pa ne sme obstajati preveč takih ki bi počeli isto, ampak mislim da se za nadaljnih n let ni za bat.
Ampak se je treba vprašat kaj bo od tega imel lastnik, če si predstavljamo da avto jasno polniš ponoči, potem dopoldne greš v službo, ko prideš nazaj pa bi recimo do 10h zvečer uporabljal kar Leaf-a za vso elektriko, če bi kaj ostalo bi pa vračal v omrežje.
Tako bi npr. porabil 700 kWh/mesec NT in še vrnil 200 kWh/mesec VT, kako bi naši birokrati to uspeli izračunat? Po koliko bi ti plačali to vrnjeno energijo v omrežje? Mislim da bi hitro prišli do tega da se ti splača samo do točke kjer si na VT na nuli.
Prihranek:
Če je trenutno razmerje VT:NT 3:5 (ker avto itak polniš ponoči), potem bi z vračanjem v omrežje prihranil 17% na variabilnem delu položnice, torej ca. 13€/mesec prihranka.
To je 1500€ prihranka v 10 letih, se splača, kurit baterijo zaradi tega?