Dsg menjalniki

tony

Guru
23. jul 2007
10.387
1.720
113
Ker je menjava olja (vedno) relativno poceni, bi sam tudi tu menjal na 60k pa čao. Ja, saj je vzrok okvar na suhi sklopki drugačen, ampak vseeno.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.545
4.404
113
Pri mokrih sklopkah imaš isto olje čez cel sistem, torej od mazanja zobnikov do odpiranja/zapiranja ventilov (mehansko-tlačni del) do tlačnih lamel na sklopkah.

Pri suhih sklopka imaš eno olje za mehatronniko (hidravlično olje) in eno klasično olje v samem menjlniku. Sklopki sta pa suhi, tako da tam nebi smelo bit olja.

Problem prvega sistem je da se olje za mazanje uporablja še za druge namene in glavni problem je na sklopkah kjer se to olje lahko "zakuri" kar potem prenaša trde delce v ležaje, zobnike, mehatroniko ... zato je priporočljivo menjat olje na redni interval.

Za suho sklopko obremenitev sklopke nima veze z ostalim oljem, tako da če jih zakuriš (DSG slipage) se samo zmanjša njihova torna obloga, ko je ni več dovolj, sklopka zdrsuje pri enako kot v ročnem menjalniku. V tem primeru se menja samo sklopke. Olje v mehatorniki naj bi se menjalo na 120k, olje v menjalniki kao nikoli oz. tu se logika ista kot za ročni menjalnik kjer se tudi ne priporoča menjave olja (škodit pa ne more če ga po 200k km zamenjaš vsaj 1x).
 
  • Všeč mi je
Reactions: philips in Marxon

Hondi

Guru
18. avg 2007
3.670
525
113
Pri mokrih sklopkah imaš isto olje čez cel sistem, torej od mazanja zobnikov do odpiranja/zapiranja ventilov (mehansko-tlačni del) do tlačnih lamel na sklopkah.

Pri suhih sklopka imaš eno olje za mehatronniko (hidravlično olje) in eno klasično olje v samem menjlniku. Sklopki sta pa suhi, tako da tam nebi smelo bit olja.

Problem prvega sistem je da se olje za mazanje uporablja še za druge namene in glavni problem je na sklopkah kjer se to olje lahko "zakuri" kar potem prenaša trde delce v ležaje, zobnike, mehatroniko ... zato je priporočljivo menjat olje na redni interval.

Za suho sklopko obremenitev sklopke nima veze z ostalim oljem, tako da če jih zakuriš (DSG slipage) se samo zmanjša njihova torna obloga, ko je ni več dovolj, sklopka zdrsuje pri enako kot v ročnem menjalniku. V tem primeru se menja samo sklopke. Olje v mehatorniki naj bi se menjalo na 120k, olje v menjalniki kao nikoli oz. tu se logika ista kot za ročni menjalnik kjer se tudi ne priporoča menjave olja (škodit pa ne more če ga po 200k km zamenjaš vsaj 1x).
čakaj dl501 je mokra sklopka, olje na mehatroniki na 60k menjava, ostalo je menjalniško 75W gl4 olje
 

Corvette

Majstr
6. nov 2008
484
358
63
Mene zanima resnično
A bi DSG zdržal več kot 400.000km pa,da je redna menjava olja, a bi vseeno moral videt servis že prej.
Zgoraj sem prebral, da je nekdo dal za,servis dsg že pri 100.000km, 3.500eur
To je zelo draga obnova, kaj je to menjal cel menjalnik a kaj.
Trenutno na 350k+ prevoženih, redni servisi DSG-ja na 60k oz. prej, če se ravno poklopi s servisem. Zaenkrat (tok tok) brez vsakih težav. DSG6, mokra sklopka, ca. 10 let star avto, večinoma umirjeno na relacije.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.564
490
83
Bom tule vprasal:

Katero olje pride v postev za mokri 7 stufe dsg v 150 konjskem tdi passiju, letnika nekje okrog 2018 (ostalih detajlov nimam, recimo tipa menjalnika)?

Bojda je original vw olje krepko preko 50€ po litru, se pa zagotovo spomnim, da sem videl olja z dsg oznako od 'oljnih" proizvajalcev tipa castrol za nekajkrat nizjo ceno.

Je smiselno privarcevat kak evro ali bo na koncu isti k*, ce clovek vzame pravo specifikacijo (ki je ne poznam) in bo cena tam-tam?
 

shift

Guru
20. jul 2007
10.063
2.552
113
za šankom
Bom tule vprasal:

Katero olje pride v postev za mokri 7 stufe dsg v 150 konjskem tdi passiju, letnika nekje okrog 2018 (ostalih detajlov nimam, recimo tipa menjalnika)?

Bojda je original vw olje krepko preko 50€ po litru, se pa zagotovo spomnim, da sem videl olja z dsg oznako od 'oljnih" proizvajalcev tipa castrol za nekajkrat nizjo ceno.

Je smiselno privarcevat kak evro ali bo na koncu isti k*, ce clovek vzame pravo specifikacijo (ki je ne poznam) in bo cena tam-tam?
Vsi večji proizvajalci imajo na svoji spletni strani Search engine, vneseš notri podatke od avta pa ti vsa kompatibilna olja ven zmeče
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
49.240
7.658
113
pri taščici
Komu ste dali popravljat mehatroniko(7stopenjski, suha sklopka)
Kako dolgo ste bili brez avta, ste dobili nadomestnega, koliko evrov je stalo?
 

olfa

Majstr
4. sep 2007
2.393
177
63
Mehatroniko zrihtajo v enem dnevu. Cena od 750 eur do 2000 eur, odvisno od napake. Nadomestno vozilo odvisno od majstra, ce ga ima.