Torej, da še jaz dodam svojih 5 centov.
Večina avtov ima termostate v obliki okroglega vložka. Polnjeni so z voskom, ko dosežejo določeno temperaturo se vosek stopi in termostat se odpre. Najboljši so od Wahlerja in so tudi prva vgradnja za večino nemških vozil (VAG, BMW, Mercedes ...). Stanejo ponavadi od par EUR pa tja do 30 EUR. Veliko tipov Wahler termostatov ima na zalogi Euroton.
Slika vložka:
Glede tipala temperature je pa tako, da so pri VAGu velika večina na 4 kontakte, kot je omenil mac77. Dejansko sta v enem ohišju dve tipali. Dve žici gresta na števec na armaturni plošči, torej na merilnik temperature. Drugi dve žici pa gresta na motorni računalnik, ker slednji potrebuje temperaturo hladilne tekočine za vrsto zadev (vbrizg, delovanje EGR ventila, gretje lambda sonde ... itd.) in ne samo za vklop ogrevalnih svečk. Če crkne del tipala, ki je uporabljen za prikaz temperature na števcu, bo vozilo delovalo normalno, le števec se bo čudno obnašal (ponavadi med vožnjo pade tudi na minimum itd.). Če crkne del, ki daje podatke motornemu računalniku, pa bo poraba višja, ravno tako sam motor ne bo deloval optimalno (upad moči, višje emisije ... itd).