Nihanje temperaturena passatu 1,9tdi?

kales

Zelenc'
19. apr 2010
1
0
1
Pozdravljeni, mene pa zanima ali je to normalno da mi temparatura na motorju passata(115ks) niha,in sicer lokalna cesta 80°C, avtocesta in v hrib 90°C, v podhrib - motor v prostem teku pa pade temparatura pod 80°C.

lp
 

sonick

Polo 6n2 frajer
22. sep 2007
3.091
0
36
on the run
Eh ne pametuj........

To je normalno........pri mojem golfu je že od novega tak!!!

@kales: poglej malo servisno knjigico in območje, kjer se lahko gilblje oni kazalec za temperaturo....
 

leprotto

Fizikalc
22. jul 2007
1.587
1
38
www.dlvkos.si
Jaz sem imela tudi podobne težave, sicer na bencinarju, ampak prvo je šel senzor, nato pa še termostat. Ko smo oboje zamenjali, T ni nikoli več nihala. Verjamem pa, da je nihanje T precej serijski pojav.
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

sonick

Polo 6n2 frajer
22. sep 2007
3.091
0
36
on the run
Evo slikico a) hladno območje
b) normalno območje ... in dokler je v območju B je vse oke

19042010025.jpg


Itak, da je normalno, da se motor bol segreje, če ga teraš po AC ali pa v klanec, kot pa če se po ravnem lagano voziš...
 
Nazadnje urejeno:

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
čisto OK je.

itak ni neko hudo nihanje oz. predvidevam da pri normalni vožnji (In nižjih temperaturah) je pol črtice pod 90 Stopinj, ko ga pa priganjaš pride pa na normalo.
 

sonick

Polo 6n2 frajer
22. sep 2007
3.091
0
36
on the run
Mislim, da je včasih tudi do 1 črtice odstopanje kar je nekje 80 stopinj C....pa to bi še baje tudi naj blo oke......

Jaz mam že par let tak pa ni nič narobe......
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.126
113
Citat:
Uporabnik sonick pravi:
Evo slikico a) hladno območje
b) normalno območje ... in dokler je v območju B je vse oke

19042010025.jpg


Itak, da je normalno, da se motor bol segreje, če ga teraš po AC ali pa v klanec, kot pa če se po ravnem lagano voziš...

Meni na 1.8T pade po (daljšem) klancu navzdol do meje od b. ampak nižje ne gre, pozimi-poleti ni neke velike razlike. Sem tudi na uradnem servisu omenil in so rekli da je OK, stestirali delovanje (odpiranje/zapiranje) termostata in omenili da dokler ne pade v cono a. naj bi bilo normalno.

Pri nekaterih avtih torej očitno to nihanje je normalno, medtem ko pri drugih (recimo VAGov 1.4) pa že malenkostno nihanje (+- ena črtica) pomeni okvaro termostata.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
cudno,...
pri mojem gre na 90 stopinj in od tam ne trzne pa ce ga teram celo uro 200 ali pa stoji na mestu. Pravtako se nisem na nobenem VAGju videl da bi bilo frugace.
Pri meni se "giblje" samo kazalec za temperaturo olja
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.358
307
83
39
Ljubljana
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
cudno,...
pri mojem gre na 90 stopinj in od tam ne trzne pa ce ga teram celo uro 200 ali pa stoji na mestu. Pravtako se nisem na nobenem VAGju videl da bi bilo frugace.
Pri meni se "giblje" samo kazalec za temperaturo olja

Pr naših isto. Pri tastari 4ki 130KM je isto, tud na fotrovem Galaxyju 115KM (no dobr, 200 glih negre
wink-1.gif
)
 

sonick

Polo 6n2 frajer
22. sep 2007
3.091
0
36
on the run
Te pa je res to čudno pa odvisno od avta al kak
crazy1.gif
Jaz sem se zaj pelal ene 60 km pa sem prav gledal skoz.......sem se lagano vozo pa nikol ni prišo števec na 90.........edino takrat, ko sem se ustavil na meji da sem osebno kazal.......
 

leprotto

Fizikalc
22. jul 2007
1.587
1
38
www.dlvkos.si
Ja saj človek se pri VAGu marsičesa navadi, tako da tudi nihanja sčasoma niso problem.
evil.gif

Tudi moj kazalec stoji kot pribit odkar smo odpravili te napake, pred tistim je bilo pa skoz neko nihanje.
 
Nazadnje urejeno:

leprotto

Fizikalc
22. jul 2007
1.587
1
38
www.dlvkos.si
Citat:
Uporabnik sonick pravi:
Te pa je res to čudno pa odvisno od avta al kak
crazy1.gif
Jaz sem se zaj pelal ene 60 km pa sem prav gledal skoz.......sem se lagano vozo pa nikol ni prišo števec na 90.........edino takrat, ko sem se ustavil na meji da sem osebno kazal.......

Tako je bilo pri meni, ko je šel termostat, čisto enako. T po testerju je bila v povprečju 65, 90 pa samo za praznik.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.126
113
Citat:
Uporabnik sonick pravi:
Te pa je res to čudno pa odvisno od avta al kak
crazy1.gif
Jaz sem se zaj pelal ene 60 km pa sem prav gledal skoz.......sem se lagano vozo pa nikol ni prišo števec na 90.........edino takrat, ko sem se ustavil na meji da sem osebno kazal.......

Tole bi potem skoraj 99% moral biti kriv termostat!
evil.gif
Če avto doseže 90C samo ko stoji potem je napaka na termostatu ki je vedno odprt. Če je vedno na 80 stopnij pa je lahko vgrajen tudi napačen termostat ali pa ima senzor napako ...

Sicer pa štartaš mrzel motor, odpreš pokrov motorja in daš roko na cev ki gre v hladilnik. Vsake toliko malce nabiješ gas (če imaš zajlo potem lahko to narediš sam, če ne pa rabiš pomočnika) ... cev mora ostat mrzla dokler avto ne doseže 90 stopinj - takrat se hitro segreje pa tudi čutiš malce drugačen pritisk. Če je kakorkoli drugače (cev prehaja iz mrzle počasi v toplo) potem je kriv termostat ...
 

sonick

Polo 6n2 frajer
22. sep 2007
3.091
0
36
on the run
Kaj pa ma za bit, če tega ne menjaš.......?? Saj še je vedno v območju tiste "normalne" temperature....
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
malo vecja poraba, pozimi zna biti hladno, ni ravno najbolje ce nima bolj konstantne delovne temperature
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.126
113
Optimalna delovna temperatura in delovna temperatura sta dva različna pojma, če se hladilna tekočina preveč shladi se lahko posledično tudi olje do te mere da ima slabše mazalne lastnosti ... pa tudi krčenje/širjenje materiala se posledično dogaja če ti temperatura konstantno niha od 50 do 100 stopinj. Tudi poraba je višja za par dcl če je vožnja dalj časa izven optimalne temperature ...

Glede na to da je termostat "poceni" stvar ga je priporočljivo menjat - čeprav ni to sedaj nek zelo nujen poseg (lakho počakaš na redno menajvo hladilne tekočine oz. na kakšen drug poseg okoli hladilnega sistema [recimo menjava vodne pumbe pri menjavi jermena]). Večina ljudi niti ne opazi nihanja, pri novih avtih niti nimaš števcev in se verjetno precej ljudi vozni z zanič termostatom. Dokler se le-ta ne zatakne pri zaprti poziciji (in motor zakuha) torej ni krize.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
saj je v mejah normale ampak ni optimum.
Termostat za Passata stane 6 eur in odvit je potrebno 2 vijaka z imbusom.......