Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
jaz ne vem, kaj gre narobe pri tistih, ki čakajo 8 ur, to se tudi meni ne zdi normalno, vem pa kaj se zgodi pri tistih, ki čakajo po 2-3 ure
recimo če gledaš princip delovanja puljenja zob na stomatološki kliniki:
Za 1 pacienta imaš 15 minut časa in tako so tudi naročeni, v ordinaciji sta 2 stola, na katerih se dela istočasno. Ker folk itak hodi pred napisano uro tja, sedijo že vsaj pol ure pred napisano uro tam. In tako imaš ob osmih (ko se končajo kontrolni pregledi) v čakalnici najmanj 10 folka. Potem pa se pri enem nekaj zalomi in traja poseg namesto 15 minut, 60 minut. To pomeni, da bodo morali trije čakat 45 minut...
Lahko pa ga po tem predlogu zakona delam 15 minut, potem pa razmesarjenega postavim v čakalnico, da tisti za njim ne bodo čakali več, njega pa vzamem potem na koncu, ali pa plačam 3x po 4000 €
Problem je, ker bi to nadzirali po posamičnih primerih, ne pa na nivoju recimo letnega povprečja. Saj je v bistvu simpl: pogleda se za zadnji 2 leti, koliko je v določeni ambulanti POVPREČNO trajal pregled. Od tega se malo odbije ali doda (glede na razmerje te ambulante proti povpreču v tem tipu ambulant) in to je norma. Za vsakega pacienta se v knjigo naročanja vpiše kdaj je bl dejansko na vrsti (in s epacient podpiše). Zamude se gleda na nekem (spet: recimo letnem) povprečnem nivoju in če presegajo X%, se sankcionira. Poleg tega se stvar spremlja sproti, da se da sproti ugotavlčjat, zakaj nekdo zaostaja (morda ima pa nadpovprečno št. težkih pacientov) in se mu ali pomaga ali spremni norma ... To je pa stvar, ki jo kora vodstvo ustanove počet. In taisto vodstvo se sankcionira v odvinsosti od povprečne natančnosti njihovih zdravnikov.