Neverjetni prenosi podatkov na Mobitelu

godfather

Fizikalc
8. nov 2007
507
71
28
širne planjave Dolenjske
Citat:
Uporabnik 2v0n3 pravi:

Gospodje na Mobitelu že od 19.8. pacajo reklamacijo....

Zadnje čase slišim dosti pripomb o nabijanju prenosov podatkov. Morda je pa kaj narobe pri njih...
LP

Daj mi nekaj povej, če čakaš že tako dolgo na odgovor, me pa zanima zakaj se razburjaš, zavrneš ko prejmeš, ker imajo pač samo 8 dni časa in ne plačaš...enostavno...če si tako prepričan v svoj prav.
 

2v0n3

Zelenc'
14. nov 2008
18
0
1
LJ-okolica
Ni vse tako enostavno:

Zavrnem kaj??, računa sploh še nimam za mesec avgust. Izklop zaradi nenormalnega povečanja porabe oz. možnost zlorabe??

Telefon je izklopljen - poslovna številka od podjetja...
uf-1.gif


Res ne vem zakaj se razburjam
stupid-1.gif
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.869
6.526
113
In kako se je nakoncu rešilo? Me zanima, ker sem baje jaz od včeraj od 7h zjutraj do danes 8h zjutraj uspela nabiti za 250EUR prenosov podatkov (2,4GB bojda). Vse kar je avtomatskega razen email headrjev je izklopljeno, telefon se je vmes dvakrat resetiral zaradi drugih razlogov, tako da, četudi bi jaz karkoli načela (pa nisem) bi vsaj 2x vmes prekinila. Tudi sama povezava internetna povezava je nastavljena, da se samodejno izklopi, takoj ko preveri e-mail. nikdar ne šopa po več ur skupaj, kot mi pravi razčlenjen račun. Če ugodno rešijo, ostanem in požrem 2 tedna blokade (itak sem na dopustu in vsaj enkrat z razlogom nedosegljiva), če pa za te, kot vidim "osamljene" primere, krivijo uporabnike, grem pa itak na simobil (sem rekla, da ne grem več na simobil, ampak raje tu požrem besedo, so se izkazali zgolj za šalabajzerje, ne pa tudi goljufe), pa je vseeno ali sedaj ali čez dva tedna.
 

2v0n3

Zelenc'
14. nov 2008
18
0
1
LJ-okolica
Hm.. Kako se je rešilo...
Po večkratnem pregledu izpiskov s strani Mobitela, je bilo ugotovljeno, da pri njih ni prišlo do napake.
Skupaj z njihovo službo za reklamacije smo na sestanku predebatirali vse možne variante kaj bi se lahko dogajalo a nismo prišli do ničesar pametnega, saj ni bilo nobenega dokazljivega materiala, ki bi pokazal na krivca. In ker je bil promet storjen ( še vedno ne vem točno kako), je bilo treba promet plačati. Glede na to, da promet ni bil storjen zavestno, so mi odobrili dobropis v višini cca. polovice zneska, ki bi ga bilo potrebno plačati.

Dobil sem pa dodatne informacije kako se zavarovati pred takimi dogodki... Kar je v bistvu način '' po toči zvoniti je prepozno'' a vendarle sem postal bolj pozoren na to kaj se dogaja s telefonom. Dodatno sem naložil programe, ki mi štejejo prenos podatkov in me opozarjajo na presežek prenosa (z vstavljenim omejitvami dnevnega in mesečnega prenosa) (Saj telefoni z Windows Mobile sploh nimajo števcev podatkov).

V bistvu ne vem kaj naj drugega naredim. Omrežje Mobitel je po mojem še vedno najboljše, storitve ki jih uporabljam niso drage v paketu povezani 44. Kljub pogovorom z drugimi omrežji ne pridem čez 50 EUR. Zamenjati operaterja - sem razmišljal, sam ne vem kam naj grem!!!!!!
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.869
6.526
113
Promet je bil storjen, ja. no, saj je moral biti, če ne bi bilo enako kot, če bi priznali, da je napaka na njihovi strani. Če bi bilo ziher, da je na tvoji, bi vse lepo plačal. Reklamacijo sem zjutraj spisala skoraj 2 strani dolgo, vse obrazložila in tako. Me prav zanima, kako bodo rešili. Ne morem povedati, kako zelo upam, da meni v prid, ker še bolj kot 250EUR me bo bolelo, da moram iti stran - kam zdaj? Ker ostanem pa ne, bi mogla iti preko sebe, da ostanem. Že za 5x manjši znesek bi iz principa šla.
 

2v0n3

Zelenc'
14. nov 2008
18
0
1
LJ-okolica
Glede na moje izkušnje, ne bodo priznali krivdo ampak jo bodo zvalili na vas ali na telefon. V primeru da se da dokazat da je kriv telefon, lahko plača proizvajalec telefona (vem da je bi enkrat en problem z Nokia telefoni).
Vse ostalo je zgolj dobra volja Mobitela da zmanjša račun na podlagi reklamacije. Pomaga pa tudi osebni obisk pri mobitelu
smile-1.gif

Odhod, da a kam... dokaj dostojna izbira je le ena
 

Pakul

Fizikalc
18. sep 2007
3.306
46
48
No vidva zdej mal bluzita ane oz šepkulirata po svoje. Če je napaka na strani Mobitela se to brez težav prizna in povrne stroške, se še predobro zavedajo kako pomembno je da nimaš besne stranke na grbi. Tako da v tvojem primeru so ti šli lepo pošteno na roke, niso ugotovili napak na sistemu ampak so ti kljub temu za polovico zmanjšali znesek. Kaj takega mislim, da pri konkurenci ne boš doživel.
 
Nazadnje urejeno:

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.676
3.271
113
@Jabe A je tudi v tem primeru posredi Windows Mobile? Sam zaenkrat na Symbianu nisem opazil še nič takega.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.869
6.526
113
Jap, ampak sigurno je vse, kar je lahko samodejno izklopljeno, razen email headerjev. Še vreme v TouchFloju si nisem dala, da mi ga avtomatsko pobira. Niti ni variante, da bi mi telefon zdržal 24h konstantnega prenosa podatkov, baterijo mi takle poje v parih urah, meni je pa v celem dnevu še ne tretjino, kot je normalno.

sicer pa jaz do sedaj nisem še nikjer opazila ničesar takšnega, niti mi ni jasno zakaj bi bil WM kar naenkrat kriv, prej pa ni bilo 1 leto in 2 meseca nobenih problemov. Spreminjala pa nisem že kar nekaj časa nič. Seveda sem vseeno preverila vse nastavitve, vse procese, v glavnem vse kar bi lahko botrovalo višjemu prenosu, da niti ne razmišljam o tem, da nimam nikakršnega programa (torrent ipd), ki bi za svojo rabo lahko prenesel 2,4GB podatkov, sploh pa ne samodejno.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
pismo no. Berem sedaj tole temo in se spomnem, da je moji mami motorola na izi mobilu že 2x izpraznila račun, ker so se kao pretakal podatki(surfanje po netu). Na izi-ju so mi točno povedali koliko sekund je bila zveza vzpostavljena. Ker je telefon res bolj bukav in niso bili veliki zneski ne vem ali bi pritiskal na izi, da je napaka na njihovi strani ali je kriv telefon.
Mami sigurno ni, ker zna komaj poklicat in kak sms poslat, telefon je preklopni zato se napačna tipka ne more sama pritisent. Sploh pa se je nazdnje to zgodilo, ko ni bilo sploh mogoče, da bi mami kaj narobe pritisnila. Pregled zgodovine pa ni bil mogoč, ker ko telefonu zmanjka baterije se resetira ura in datum pa mogoče še kaj.
Razmišljam ali bi zamenjal telefon ali operaterja.
 

Cawo

Fizikalc
Osebje foruma
25. jul 2007
2.867
19
38
Citat:
Uporabnik Pakul pravi:
Kaj takega mislim, da pri konkurenci ne boš doživel.
Tudi pri kakšni konkurenci se da doæiveti to, ne skrbi
wink-1.gif


Kot vedno pa, ponudiš prst, zgrabijo roko.
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
Citat:
Uporabnik Cawo pravi:
Kot vedno pa, ponudiš prst, zgrabijo roko.

žalostno ampak res... najbolj zanimivo je pa to, da je vedno operater kriv za vse....
 

2v0n3

Zelenc'
14. nov 2008
18
0
1
LJ-okolica
Jaz ne krivim operaterja.
Njim stroji jasno kažejo, da je bil prenos narejen. Kako je bil narejen, in na kakšni osnovi, pa mi ne morejo povedati, saj bi potrebovali sodni nalog, da bi lahko pridobili podatke o IP oz. povezavah telefonov z oddajniki, vključno z lokacijami in časom.
To pomeni, da mi moral jaz začeti sodni postopek proti Mobitelu d.d., da bi lahko nato po sodni poti dobil podatke, ki bi resnično prikazovali kdo in kdaj je opravljal dejanski prenos, ki je bil meni zaračunan.
Za vse te stroške pa, oprostite, ne mislim plačevat. Nimam zaupanja, da bi investiral v odvetnika in sodniške stroške, saj v tej državi tudi sodna pota niso taka kot bi morala biti. Mogoče imam samo jaz take izkušnje ampak moje izkušnje s sodišči... stran metanje denarja. Osel gre le dvakrat na led, a moram jaz iti večkrat???
LP
Zdej grem pa na dopust in upam da ne bom prišel nazaj z računom od 1 kEUR .
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Jap, operaterji so vedno nakovalo, tako za stranke, udbomafijo (Sova, policija, ...) in Natašo Pirc Musar. Prvi jih jebejo, ker je premalo podatkov, ta zadnja jih jebe, ker je kao preveč podatkov.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Za test izključi pobiranje pošte. Pa boš videl. Nekaj mi smrdi v tej smeri - da se kakšen velik e-mail pretaka sem ter tja ...
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.496
761
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
>> ... Kako je bil narejen, in na kakšni osnovi, pa mi ne morejo povedati, saj bi potrebovali sodni nalog, da bi lahko pridobili podatke o IP oz. povezavah telefonov z oddajniki, vključno z lokacijami in časom.

Pomoje ne potrebujejo sodnega naloga...saj se vse dogaja v njihovem omrezju, na njihovih serverjih in sami imajo dostop do vseh teh podatkov ... (razen seveda, ce gre za gostovanje) ...
 

2v0n3

Zelenc'
14. nov 2008
18
0
1
LJ-okolica
Meni je bilo rečeno, da se ti podatki snemajo v ločenem sistemu in da je za vstop v ta drugi sistem, s podatki o lokacijah in IP, potreben sodni nalog.
Tudi če imajo sami podatke, jih uradno ne smejo posredovati nikomur. In kako naj potem uradno zavrnejo/sprejmejo reklamacijo??
Uglavnem, naložiti program SPB Wireless Monitor (verzija 3.0 za WM 6.5) in imaš vse na dlani. Vsi možni podatki o pretoku podatkov preko GPRS/UMTS, vključno z nastavitvijo alrmov po svojih željah, vključno z obračunom stroškov ob presegu zakupljene količine prenosa podatkov..
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.869
6.526
113
NoData imam seveda inštaliran in ga vedno vklopim, ko grem v tujino. Potem za vsak slučaj izklopim tudi samodejno preverjanje email headerjev (kot bi tudi kake druge avtomatske zadeve, če bi jih imela vklopljene). Telefon dam v GSM mode only, tako da 3G ne dela. za vsak slučaj ce bi kaj pozabila in bi NoData zatajil. Gre bolj počasi vse skupaj, pa bi bila skoda manjša (moja logika vsaj) in se baterija dalj časa drži. Tako imam nekako mir ene 10km, takrat se pa vseeno odločim, da grem v nastavitve v povezave. čarovnik mi vedno naredi 2 povezavi: internet mobitel in planet (se mi zdi, da je tako ime) in pri obeh ročno spremenim username in password - ziher je ziher. MMS povezave se ne dotikam. Potem stestiram tako, da grem v Opero in ker seveda nič ne dela se zadovoljna. NoData seveda vedno stestiram en dan prej doma in vedno dela, zato ga vedno zaženem v prvem koraku, ampak mi ne da mira, dokler ne opravim vsega ostalega. Tujina je pač draga.

Nobnega monitorja za prenose nimam, ker ga ne rabim. v povprečju porabim 100MB, pa še to verjetno ne več, in tudi če bi Mobitelov števec kazal 5x več, sem še vedno na sigurnem. Tudi v tem primeru ne vem kaj bi mi pomagal, če ne verjamem, da je takšen prenos prišel z mojega telefona. Na vsakih 5min 32MB prenosa. Mogoče se mi je kdaj sešlo v Kranju in Ljubljani, kjer sem tekom dneva bila, da bi mi v 5min prenesel tako količino podatkov, v Borovnici pa čakam konkretno dalj časa, ker je signal toliko slabši in ob slabem vremenu skače nonstop med EDGE in UMTS. Tudi zdaj se prvič ni zgodilo kaj takega. Drugo pa kar sem že omenila. Začelo se je ob 7h zjutraj in trajalo 25h. Telefon če zjutraj ni bil do konca napolnjen in če bi že kaj takega bilo res, bi njegov glavni hendikep pomenil meni odrešitev, ker bi najkasneje opoldne omagal - pa sem zdajle precej prizanesljiva, ne pa da se sploh ni nič poznalo na porabi. Edini števec, ki mi sedajle pade na um, da bi mi blokiral podatke ob določeni količini, pa da bi imel kaj haska je Mobitelov. Se to da, btw? Da operateju naročiš, da ko pride do določenega prenosa, da ti blokira prenos podatkov. Tudi za Simobil me zanima.

Če se Mobitel odloči, da moram plačati, bom seveda plačala. Še bolj neumno kot to, bi bilo, da se spuščam v kakršnekoli spore z njim. Ker sem pač niko i ništa na itak paketu, to skorajda že pričakujem, profita od mene itak blaznega ni, čeprav bi se ga tekom sigurnih naslednjih nekaj let sigurno nabralo za več kot toliko. Toliko časa so me ujčkali, da sem prilezla iz študentskih let v skorajda 30ta, zdaj bom pa šla. Nobenega izmed naju pa seveda ta izguba ne bo pokopala.

Kar prosim vas, je pa, da se vzdržite komentarjev ala ko ima pa enkrat večji račun, je pa vse operater kriv. Izguba mojega časa, da to berem in vašega, da to pišete. Sem imela že večkrat konkretno večji račun od pričakovanega (v rangu 250 EUR sicer le enkrat, ker pač že, ko ne pazim, si ne morem kaj, da ne bi vseeno malo pazila), samo takrat nisem pisala reklamacij in tukaj spraševala kaj mi je pričakovati ter vsa jeza, ki se je takrat, ali pa tudi ne, nabrala je bila usmerjena samo v mene. Če si pač določen dolg nakopljem, ga tudi plačam. Drugače pa ponavadi ne.