Neverjetni prenosi podatkov na Mobitelu

2v0n3

Zelenc'
14. nov 2008
18
0
1
LJ-okolica
Težko verjetno, ker so se prenosi konstantno ponavljali, podnevi ali ponoči, ali sem bil doma ali na poti, Ljubljana ali Koper....
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.501
767
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
aha...pol je bolj verjetno, da krivec mobilnik...ali pa mogoce tudi na strani operaterja...ceprav to skoraj dvomim... je pa majhen odstotek moznosti tudi to...

Napisi pritozbo... pa potem porocaj o rezultatih
smile-1.gif
... Dokler ne bodo imeli nic pismenega, bo pomoje tezko kaksen rezultat ...
 

vellno

Pripravnik
10. jan 2009
383
0
16
Tole pa meni že malo meji na mešanico teorije zarote in znanstvene fantastike. Telefon dela kar sam, prenaša datoteke na prostor, ki ga sploh nima, sam potrjuje update, na srevisu nič ne vedo kaj mu dogaja, še manj pri operaterju, ...
Predlagam ti, da odstranis baterijo, vzames ven kartico, z macolo toliko casa tolces po napravi da ostane samo se prah, tega pometes in potreseš po najbližji reki.
Le tako se boš rešil mutanta in preprečil, da te ponoči ne napade in zadavi.
 
Nazadnje uredil moderator:

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.786
549
113
42
povsod malo
Mogoče virus?
Na moji prastari nokiji 3650 sem dobil na enem žuru virus, ki je pošiljal SMSe in MMSe.
Pa tudi podatke je nabijal non-stop sam sem imel mobi in ko je bilo 5€ porabljenih...

Ali pa se telefon obnaša kot hotspot, BT in WiFi ma...
 

Evrofil

Dopisnik z Bruslja
18. jan 2008
4.522
1
36
KSZ, najlazja resitev je:

Kupi prepaid kartico (5 EUR bos pa ja riskiral), vtakni v telefon, ki si ga prej povrnil na tovarniske nastavitve, skonfiguriraj dostop do Interneta, in cakaj.
Ce bo denar z nje zginil v roku 1-2 dni, potem je kriv telefon, in racun le placaj, in se naprej - v kolikor je res kriv "telefon" - kregaj z uvoznikom.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Če telefon laufa Windows, potem zanj ziher obstaja kaki program za nadzor/beleženje mrežnega prometa.
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
Kriv si v vsakem primeru ti.... prvič imaš števec gprs, drugič kot user si kupiš telefon ki g obvladuješ, če pač ne obvladuješ pametnih telefonov kupi klump na tri tipke, tam teh problemov ne boš imel...

sicer sliši se poniževalno, ampak žal v tem svetu je tako, nezanje ali naivnost ni opravičilo.. sam telefon pa tudi ni kriv, ampak user ki ga uporablja...

Ko nek user za compom, pametno napravo nardi pizdarijo, se pač ne čuti noben krivega, admini imajo stalne probleme z takimi userji, ki radi pametujejo, nalagajo itd... ko se stvar sesuje obstane zaradi njega delo ali pa materjalni stroški...

pa v jok in na drevo, to je računalnik sam od sebe........ naredu..

bejž bejž...
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Xperia uporablja Windows Mobile. Ne bom špekuliraj, kaj je lahko razlog teh podatkovnih prenosov. Najbolje je napisati in poslati pisno reklamacijo, vmes pa lahko preveri dogajanje tako, da v Xperio vtakne prepaid SIM kartico ali pa svojo naročniško v kakšen drug, nesporen mobilnik.
 

Cawo

Fizikalc
Osebje foruma
25. jul 2007
2.867
19
38
Saj se bo pritožba rešila, časa imajo 15 dni za odgovor, s tem da bodo tukaj še prepošiljali ugotovitve iz tehničnega v reklemacijski oddelek in je logično, da traja nekoliko dlje, da ti odgovorijo.

Kar pa se tiče prenosa podatkov in prostora, tudi YouTube ter ostali streami se ti ne shranijo nikamor, gre pa za velik prenos podatkov.
 

Alex

Fizikalc
21. jul 2007
955
93
28
Ljubljana
KSZ.

Samo za info.

Moj žlahtnik je imel v preteklosti problem, ker se mu je buggy K700 samodejno povezoval na net. Baje je operater celo pošiljal obvestila, da je treba aparat nesti na servis, vendar se stranka ni odzvala na problem, ker je bila tisti čas povezava na VFL brezplačna in se itak ni nič poznalo na računu. Problem se je pojavil, ko je šla stranka na "more". Prišel je visok račun, spisana reklamacija, zadeva urejena brez plačila. Operater Simobil.
 

peter_nn

Pripravnik
4. okt 2007
509
2
18
Citat:
Uporabnik Evrofil pravi:
Kupi prepaid kartico (5 EUR bos pa ja riskiral), vtakni v telefon, ki si ga prej povrnil na tovarniske nastavitve, skonfiguriraj dostop do Interneta, in cakaj.

Nastavitve pusti take kot so, da boš videl ali je problem v telefonu. Če boš karkoli spreminjal ne boš mogel vedeti, ali je bilo pri prejšnjih nastavitvah kaj narobe...
Potem pa lahko resetiraš in vidiš ali tudi z nule deluje napačno.

Lp,
Peter
 

2v0n3

Zelenc'
14. nov 2008
18
0
1
LJ-okolica
Glede testiranja telefona preko prepaid kartice, ali pri Mobitelu uporablja isti profil (iste nastavitve) za paketno povezavo?
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.430
3.809
113
davorinm.wordpress.com
Citat:
Uporabnik 2v0n3 pravi:
Ali ima kdo podobne težave pri uporabi prenosa podatkov na omrežju Mobitel.:
V nedeljo 9.8.2009 so me obvestili, da je prišlo do povečanega obsega prenosa podatkov na moji naročnini - cca 150 EUR dodatno na naročnini Povezani 44, kjer je že zakupljenih 1 GB prenosa podatka.
V ponedeljek 10.8.2009 pa so mi ga predčasno izklopili, saj se je že nabralo čez 3 GB prenosa podatkov oz. 480+DDV EUR dodatno na računu ????.
Od kje tak povečan prenos meni ni jasno. Prenos uporabljam za pregled e-pošte ter internet, vse preko telefona. Ne uporabljam ga za modem! Telefon imam SE X1 in v zadnjem pol leta nisem imel porabe več od cca 200-250 MB/mesec.
Po preverjanju razčlenjenega računa sem ugotovil, da mi je 5.08.2009 začelo obračunavati prenos podatkov, v povprečju na vsakih 5 min, v količini 8.192 kB (občasno pa 6.145 kB). Čas med obračunavanjem se spreminja od 40 sek - 10 min.
Imam preverjanje Gmail pošte naštimano na 5 min, vendar sem preveril in nisem imel nobene pošte z priponko podobne velikosti.
Glede na količine, zaračunane me je tudi zmotilo, da je na prišlo do obračuna 12290 kB v roku 44 sek, kar se mi zdi malo preveč za zmogljivost omrežja - 2240kbps.
Telefon ima iste nastavitve že pol leta in jih nisem spreminjal. Vse obračunane storitve so storjene v sloveniji, brez tujine.
Ali je možno da pride do kake napake pri obračunavanju ?
Iste količine v kB se kažejo pri prenosu tudi pri mojemu prijatelju, ki uporablja Samsung Omnio in ima tudi porast prenosov podatkov, vendar se njemu te količine pojavljajo (po preverjanju razčlenjenega računa) že v Juliju 2009.

Ali ima kdo podobne težave??

LP Zvone

Si pogruntal kaj je bilo? Sodelavc ima Xperio in mu je nabilo za 60 EUR podatkov, nima pojma kako in kdaj. Očitno je Xperia tule nek vezni člen.
 

2v0n3

Zelenc'
14. nov 2008
18
0
1
LJ-okolica
Nimam še odgovora...

Gospodje na Mobitelu že od 19.8. pacajo reklamacijo....

Bolj verjetno je vezni člen Windows Mobile. Isto nabijanje se je dogajalo tudi mojemu prijatelju na Samsung Omnia.
Zadnje čase slišim dosti pripomb o nabijanju prenosov podatkov. Morda je pa kaj narobe pri njih...

Ko bo kaj novega obvestim

LP
 

erazem12

Pripravnik
15. feb 2008
167
0
16
zelo zanimiva debata...
imel sem podoben "problem" v tujini. Da pojasnim, kako je tole rešil operater v Avstriji.
Za dostop do interneta uporabljam modem, se pravi mobilni internet z 10GB zakupljene količine. Ker je stvar delovala skoraj eno leto brez vsakega problema, potem pa se mi je naenkrat povečala prenesena količina podatkov, mi je bilo vse skupaj zelo sumljivo.
Ko sem vzpostavil povezavo, se je, brez da bi odprl kakršenkoli program, v 3 minutah preneselo 150 MB podatkov...in tako vsakič.
3 dni zapored. poleg tega se v omrežje ni dalo prijaviti tako hitro kot se to stori ponavadi. Takih brezveznih prenosov se mi je nabralo za 4GB, ker ko sem preveril Outlook mail, je bilo v minuti 300 Mb takoj prenesenih..
Operater mi je pojasnil, da v okraju, kjer živim, nadgrajujejo omrežje iz 7,2 MB/s na tistih ne vem kaj 21 in se nekaj in so se zato pojavljale tehnične težave. Vsekakor niti pomislili niso, da sem jaz ali moj modem kriv za nastali prenos podatkov ter mi takoj dali dobropis v vrednosti 10€, kolikor znaša moja mesečna naročnina, kljub temu, da nisem bil niti blizu porabljeni količini 10GB.
Morda tudi mobitel kje kaj nadgrajuje na HSUPA+ ali kakorkoli se že to imenuje?
Vso srečo pri rešitvi problema.
 

2v0n3

Zelenc'
14. nov 2008
18
0
1
LJ-okolica
Zelo zanimiv podatek.
Le reševanje v Sloveniji ne poteka po načelu tržnega gospodarstva kot v Avstriji, kjer se borijo za vsakega naročnika...

Moje osebno mišljenje je še vedno, da je napaka v sistemu, samo Mobitel tega nikoli ne bo priznal.

Je pa zanimivo, da si lahko kot dolgoletni (od vsega začetka) osebni in poslovni uporabnik (s.p.) tako malo vreden pri obravnavanju...

Ne vem kaj vidim še na Mobitelu....
 
Nazadnje urejeno: