Neurja 2013

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.455
5.043
113
Kamnik - Tuhinj

toca1.jpg


Kamnik je fasal samo močnejši naliv z nekaj toče vmes.... thinci pa se bodo lahko še sankal...
 

nacek

Guru
13. okt 2012
2.965
613
113
evo pa tudi plužili so

Veliko nevšečnosti je bilo tudi v prometu. Zaradi toče so namreč nekateri vozniki ustavljali pod nadvozi in v predorih, zato je prihajalo do prometnih zastojev. Nekaj časa so bili zaradi ustavljenih vozil zaprti tudi nekateri predori.

Delavci DARS-a so zaradi močnega nanosa toče na cestišču 2 krat plužili avtocesto na relaciji Vransko - Trojane v obe smeri. Ponovno je neurje s točo isto območje zajelo okrog 22.10 ure, ko je ponovno zaradi zaustavljenih vozil in zaradi varnosti prišlo do zaprtja predora Ločica v smeri Trojane - Vransko, delavci DARS-a pa so zaradi nanosa toče plužili avtocesto na relaciji Vransko - Šentrupert. O drugih posledicah zaenkrat ne poročajo, bo pa toča pustila posledice predvsem na poljščinah in sadnem drevju, poroča Uprava RS za zaščito in reševanje.
 

nacek

Guru
13. okt 2012
2.965
613
113
še eden vidik razmišljanja


Prav o vremenskem pojavu kot je toča, vožnja ni varna. Ob prevoženih več kot milijon kilometrih in tudi večkrat po toči to lahko trdim. Toča že sicer največkrat pada takrat, ko je ozračje pregreto, ko so tla vroča in ledena zrna ledena. Kombinacija vsega, ki se konča na tleh oz. za volanom je naslednja: izredno slaba vidljivost oz. nična, ob izredni intenziteti padavin cestišče postane poledenelo, sicer ne kot pozimi, pa vendar. Ob vseh temperaturnih kontrastih se s tal dviguje meglica. Prav tako ne smemo izključiti hrupa oz. glasnega ropotanja ob padanju zrn. Ker vemo, da se zrna toče plastijo in so različno velika, ne moremo predvidevati, koliko bodo velika ob naši počasni vožnji, ki jo zagovarjajo nekateri strokovnjaki varne vožnje v Sloveniji. Vsekakor je manjše tveganje, ko padajo manjša zrna, kaj pa ko padajo zrna velika kot oreh, ali jajce. Je ob takšnih padavinah varno peljati? Nikakor. Že iz zakonov fizike bi hitrost padajočih 'ledenih bombic' in vožnjo, pa čeprav upočasnjeno, hitrost in moč omenjenih bombic ob trku podvojili. In kako je lahko po vsem tem vožnja varna?!

Vsekakor bi se morali nekateri odgovorni pri nas, pa čeprav gre za vremenske ekstreme, izjasniti in ne vseskozi vsiljevati svoje površne ugotovitve in poskrbeti za dodatno varnost. Pri vsem denarju, ki smo ga slovenski državljani 'zmetali' v gradnjo slovenskih avtocest, bi lahko odgovorni poskrbeli tudi za primerno opozorilno signalizacijo cest in pristojni posamezniki imeli dovolj 'jajc,' da ob ekstremih zaprejo ceste, za toliko časa, dokler besnenje narave ne poneha.
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Citat:
Uporabnik nacek pravi:
še eden vidik razmišljanja


Prav o vremenskem pojavu kot je toča, vožnja ni varna. Ob prevoženih več kot milijon kilometrih in tudi večkrat po toči to lahko trdim. Toča že sicer največkrat pada takrat, ko je ozračje pregreto, ko so tla vroča in ledena zrna ledena. Kombinacija vsega, ki se konča na tleh oz. za volanom je naslednja: izredno slaba vidljivost oz. nična, ob izredni intenziteti padavin cestišče postane poledenelo, sicer ne kot pozimi, pa vendar. Ob vseh temperaturnih kontrastih se s tal dviguje meglica. Prav tako ne smemo izključiti hrupa oz. glasnega ropotanja ob padanju zrn. Ker vemo, da se zrna toče plastijo in so različno velika, ne moremo predvidevati, koliko bodo velika ob naši počasni vožnji, ki jo zagovarjajo nekateri strokovnjaki varne vožnje v Sloveniji. Vsekakor je manjše tveganje, ko padajo manjša zrna, kaj pa ko padajo zrna velika kot oreh, ali jajce. Je ob takšnih padavinah varno peljati? Nikakor. Že iz zakonov fizike bi hitrost padajočih 'ledenih bombic' in vožnjo, pa čeprav upočasnjeno, hitrost in moč omenjenih bombic ob trku podvojili. In kako je lahko po vsem tem vožnja varna?!

Vsekakor bi se morali nekateri odgovorni pri nas, pa čeprav gre za vremenske ekstreme, izjasniti in ne vseskozi vsiljevati svoje površne ugotovitve in poskrbeti za dodatno varnost. Pri vsem denarju, ki smo ga slovenski državljani 'zmetali' v gradnjo slovenskih avtocest, bi lahko odgovorni poskrbeli tudi za primerno opozorilno signalizacijo cest in pristojni posamezniki imeli dovolj 'jajc,' da ob ekstremih zaprejo ceste, za toliko časa, dokler besnenje narave ne poneha.

Kot pozimi se sam izločiš iz avtoceste, drugače pa prilagodiš hitrost razmeram na cesti, ednio če hočeš scenarij z višnjegorskega klanca pred kakim letom ko so se zaradi megle ustavili in hodli po avtocesti gledat kaj je zdaj to eno čudo in s tem povzročili tragedijo.
 

SamSvoj

Majstr
28. okt 2010
2.142
355
83
Citat:
Uporabnik jest5 pravi:
Včerej so imeli špagetraji EF3 tornado
575431_572817116082841_672223108_n.jpg

Čak mal, ti tole resno? Ni fotomontaža?

Če tole meni prečka pot se vserjem, pošteno priznam
uf-1.gif
 

Car

POSTman
4. avg 2007
8.573
1.822
113
56
Planet zemlja
www.posta.si
Citat:
Uporabnik nacek pravi:
še eden vidik razmišljanja


Prav o vremenskem pojavu kot je toča, vožnja ni varna. Ob prevoženih več kot milijon kilometrih in tudi večkrat po toči to lahko trdim. Toča že sicer največkrat pada takrat, ko je ozračje pregreto, ko so tla vroča in ledena zrna ledena. Kombinacija vsega, ki se konča na tleh oz. za volanom je naslednja: izredno slaba vidljivost oz. nična, ob izredni intenziteti padavin cestišče postane poledenelo, sicer ne kot pozimi, pa vendar. Ob vseh temperaturnih kontrastih se s tal dviguje meglica. Prav tako ne smemo izključiti hrupa oz. glasnega ropotanja ob padanju zrn. Ker vemo, da se zrna toče plastijo in so različno velika, ne moremo predvidevati, koliko bodo velika ob naši počasni vožnji, ki jo zagovarjajo nekateri strokovnjaki varne vožnje v Sloveniji. Vsekakor je manjše tveganje, ko padajo manjša zrna, kaj pa ko padajo zrna velika kot oreh, ali jajce. Je ob takšnih padavinah varno peljati? Nikakor. Že iz zakonov fizike bi hitrost padajočih 'ledenih bombic' in vožnjo, pa čeprav upočasnjeno, hitrost in moč omenjenih bombic ob trku podvojili. In kako je lahko po vsem tem vožnja varna?!

Vsekakor bi se morali nekateri odgovorni pri nas, pa čeprav gre za vremenske ekstreme, izjasniti in ne vseskozi vsiljevati svoje površne ugotovitve in poskrbeti za dodatno varnost. Pri vsem denarju, ki smo ga slovenski državljani 'zmetali' v gradnjo slovenskih avtocest, bi lahko odgovorni poskrbeli tudi za primerno opozorilno signalizacijo cest in pristojni posamezniki imeli dovolj 'jajc,' da ob ekstremih zaprejo ceste, za toliko časa, dokler besnenje narave ne poneha.
Ne nabijaj! Še pred tunelom, ko prižgejo rdečo luč se nihče ne ustavi, kaj šele kje drugje!!!
 

Ancica

Pripravnik
5. nov 2012
31
0
6
Meni je isto avto zrukalo samo, to pač tvegaš ko voziš v takem vremenu. Saj pa zdaj imamo toliko bencinskih da res lahko na vsakih 30km ustaviš če vidiš da bo toča, samo da se ne ustavljaš na avtocesti. Tako ali tako nihče nič ne vidi in takrat bi še stal sredi ceste? Samomor...
 

nacek

Guru
13. okt 2012
2.965
613
113
še eno mnenje za pokomentirat


Sam sem bil eden izmed voznikov, ki so stali na avtocesti. Nikoli nisem zagovarjal ustavljanja ob toči in sem nameraval z zmanjšano hitrostjo nadaljevati. Upočasnil sem vožnjo, vendar je bilo pri izstopu iz tunela Golovec na cesti 10 cm ledu na katerem je avte krepko zanašalo, zaradi megle, ki se je dvignila pa je bila vidljivost nična. Na izhodu sem na desnem pasu pred kolono že ustavljenih vozil ustavil tudi sam in počakal, da mine. Lahko polemiziramo ali je to bilo varno ali pametno, vendar vožnje v tistem trenutku ni bilo mogoče nadaljevati! Kogar pa tam ni bilo, pa lahko pametuje kako se mu zdi.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.390
1.258
113
Citat:
Uporabnik nacek pravi:
še eden vidik razmišljanja


Prav o vremenskem pojavu kot je toča, vožnja ni varna. Ob prevoženih več kot milijon kilometrih in tudi večkrat po toči to lahko trdim. Toča že sicer največkrat pada takrat, ko je ozračje pregreto, ko so tla vroča in ledena zrna ledena. Kombinacija vsega, ki se konča na tleh oz. za volanom je naslednja: izredno slaba vidljivost oz. nična, ob izredni intenziteti padavin cestišče postane poledenelo, sicer ne kot pozimi, pa vendar. Ob vseh temperaturnih kontrastih se s tal dviguje meglica. Prav tako ne smemo izključiti hrupa oz. glasnega ropotanja ob padanju zrn. Ker vemo, da se zrna toče plastijo in so različno velika, ne moremo predvidevati, koliko bodo velika ob naši počasni vožnji, ki jo zagovarjajo nekateri strokovnjaki varne vožnje v Sloveniji. Vsekakor je manjše tveganje, ko padajo manjša zrna, kaj pa ko padajo zrna velika kot oreh, ali jajce. Je ob takšnih padavinah varno peljati? Nikakor. Že iz zakonov fizike bi hitrost padajočih 'ledenih bombic' in vožnjo, pa čeprav upočasnjeno, hitrost in moč omenjenih bombic ob trku podvojili. In kako je lahko po vsem tem vožnja varna?!

Vsekakor bi se morali nekateri odgovorni pri nas, pa čeprav gre za vremenske ekstreme, izjasniti in ne vseskozi vsiljevati svoje površne ugotovitve in poskrbeti za dodatno varnost. Pri vsem denarju, ki smo ga slovenski državljani 'zmetali' v gradnjo slovenskih avtocest, bi lahko odgovorni poskrbeli tudi za primerno opozorilno signalizacijo cest in pristojni posamezniki imeli dovolj 'jajc,' da ob ekstremih zaprejo ceste, za toliko časa, dokler besnenje narave ne poneha.

Bedarija. Tudi kot jajce velika toča ti ne bo prebila ne vetrobranskega stekla ne strehe. In če se ti vseeno zdi prenevarno, ustavi na ODSTAVNEM pasu in pač počakaš. Tu pa govorimo o bebcih (in ja, to so popolni moroni iz IQ manj kot 0), ki ustavo na voznem/prehitevalnem pasu. In o policijskih šefih, ki si ob napovedi nevihte (in ja, te je moč kar dobro napovedati) patrulj ne pošljejo na ogroženo območje na AC k podvozom in tunelom, da bi na licu mesta polovili in kaznovali tiste prej omenjene imbecile.
 

popotnik

GPS presidente
25. feb 2010
13.226
9
38
Maribor
popotnik-gps.blogspot.com
Če pošljejo policiste na ta mesta, potem bo poškodovalo službena vozila, ki jih plačujemo državljani.
A že ni dovolj škode in kaj vse moremo plačevat, ti bi še pa namenoma tja avte nastavljal?

Če sem na cesti in začne padat toča ( alarm je bil izdan, ko je toča že klestila, tako da s to napovedjo so mimo vsekali) in če je pred mano nadvoz se bom 1000% ustavil, da zaščitim avto, saj bom moral drugače stroške popravila plačevat sam.

Kaznovat bi bilo potrebno te bedaste politike oziroma tiste bisere, ki so ukinili rakete proti toči, ko je ta sistem še deloval ni bilo toliko škode od toče kot je je sedaj.

Imajo dva kolibrija, ki bi naj letala in pršila oblake in kje so ko je napovedana toča?
Pilatuse bi predelali bi bilo več koristi kot pa da stojijo v hangerjih ali pa z njimi v zrak spuščajo za brezveze davkoplačevalski denar.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.761
6.536
113
Prometni zakoni se spreminjajo in stvari, ki so bile včasih nemogoče in grozne (npr. sprostitev vozil v nekajurnih zastojih z vožnjo nazaj do prvega izvoza) se sedaj uvajajo.

Tako da je možno, da bo kdaj v prihodnosti dovoljeno tudi varno ustavljanje v predorih med točo.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik popotnik pravi:
Zadeva s točo bi se najceneje rešila, če zopet uvedejo rakete proti toči v vsakem malo večjem kraju kot je to bilo pred leti in ne bo več take škode in odisejad na avtocestnih tunelih.
Traparija. Rakete so bile ukinjene, ker so naredile več škode na premoženju kot koristi. Ne more ena mala pokalica razbiti dogajanja v nevihtnem oblaku, ki ima energijo atomske bombe. Lahko pa komu pade na glavo ali streho, tega je bilo pa zelo veliko.

In pod nadvozom se nimaš kaj ustavljat, pika. Oh, tvoj ljubi pleh, ni čudno, da so Slovenci še vedno globoko na Balkanu.