Citat:
Uporabnik nacek pravi:
še eden vidik razmišljanja
Prav o vremenskem pojavu kot je toča, vožnja ni varna. Ob prevoženih več kot milijon kilometrih in tudi večkrat po toči to lahko trdim. Toča že sicer največkrat pada takrat, ko je ozračje pregreto, ko so tla vroča in ledena zrna ledena. Kombinacija vsega, ki se konča na tleh oz. za volanom je naslednja: izredno slaba vidljivost oz. nična, ob izredni intenziteti padavin cestišče postane poledenelo, sicer ne kot pozimi, pa vendar. Ob vseh temperaturnih kontrastih se s tal dviguje meglica. Prav tako ne smemo izključiti hrupa oz. glasnega ropotanja ob padanju zrn. Ker vemo, da se zrna toče plastijo in so različno velika, ne moremo predvidevati, koliko bodo velika ob naši počasni vožnji, ki jo zagovarjajo nekateri strokovnjaki varne vožnje v Sloveniji. Vsekakor je manjše tveganje, ko padajo manjša zrna, kaj pa ko padajo zrna velika kot oreh, ali jajce. Je ob takšnih padavinah varno peljati? Nikakor. Že iz zakonov fizike bi hitrost padajočih 'ledenih bombic' in vožnjo, pa čeprav upočasnjeno, hitrost in moč omenjenih bombic ob trku podvojili. In kako je lahko po vsem tem vožnja varna?!
Vsekakor bi se morali nekateri odgovorni pri nas, pa čeprav gre za vremenske ekstreme, izjasniti in ne vseskozi vsiljevati svoje površne ugotovitve in poskrbeti za dodatno varnost. Pri vsem denarju, ki smo ga slovenski državljani 'zmetali' v gradnjo slovenskih avtocest, bi lahko odgovorni poskrbeli tudi za primerno opozorilno signalizacijo cest in pristojni posamezniki imeli dovolj 'jajc,' da ob ekstremih zaprejo ceste, za toliko časa, dokler besnenje narave ne poneha.
Citat:
Uporabnik jest5 pravi:
Včerej so imeli špagetraji EF3 tornado
Ne nabijaj! Še pred tunelom, ko prižgejo rdečo luč se nihče ne ustavi, kaj šele kje drugje!!!Citat:
Uporabnik nacek pravi:
še eden vidik razmišljanja
Prav o vremenskem pojavu kot je toča, vožnja ni varna. Ob prevoženih več kot milijon kilometrih in tudi večkrat po toči to lahko trdim. Toča že sicer največkrat pada takrat, ko je ozračje pregreto, ko so tla vroča in ledena zrna ledena. Kombinacija vsega, ki se konča na tleh oz. za volanom je naslednja: izredno slaba vidljivost oz. nična, ob izredni intenziteti padavin cestišče postane poledenelo, sicer ne kot pozimi, pa vendar. Ob vseh temperaturnih kontrastih se s tal dviguje meglica. Prav tako ne smemo izključiti hrupa oz. glasnega ropotanja ob padanju zrn. Ker vemo, da se zrna toče plastijo in so različno velika, ne moremo predvidevati, koliko bodo velika ob naši počasni vožnji, ki jo zagovarjajo nekateri strokovnjaki varne vožnje v Sloveniji. Vsekakor je manjše tveganje, ko padajo manjša zrna, kaj pa ko padajo zrna velika kot oreh, ali jajce. Je ob takšnih padavinah varno peljati? Nikakor. Že iz zakonov fizike bi hitrost padajočih 'ledenih bombic' in vožnjo, pa čeprav upočasnjeno, hitrost in moč omenjenih bombic ob trku podvojili. In kako je lahko po vsem tem vožnja varna?!
Vsekakor bi se morali nekateri odgovorni pri nas, pa čeprav gre za vremenske ekstreme, izjasniti in ne vseskozi vsiljevati svoje površne ugotovitve in poskrbeti za dodatno varnost. Pri vsem denarju, ki smo ga slovenski državljani 'zmetali' v gradnjo slovenskih avtocest, bi lahko odgovorni poskrbeli tudi za primerno opozorilno signalizacijo cest in pristojni posamezniki imeli dovolj 'jajc,' da ob ekstremih zaprejo ceste, za toliko časa, dokler besnenje narave ne poneha.
Citat:
Uporabnik nacek pravi:
še eden vidik razmišljanja
Prav o vremenskem pojavu kot je toča, vožnja ni varna. Ob prevoženih več kot milijon kilometrih in tudi večkrat po toči to lahko trdim. Toča že sicer največkrat pada takrat, ko je ozračje pregreto, ko so tla vroča in ledena zrna ledena. Kombinacija vsega, ki se konča na tleh oz. za volanom je naslednja: izredno slaba vidljivost oz. nična, ob izredni intenziteti padavin cestišče postane poledenelo, sicer ne kot pozimi, pa vendar. Ob vseh temperaturnih kontrastih se s tal dviguje meglica. Prav tako ne smemo izključiti hrupa oz. glasnega ropotanja ob padanju zrn. Ker vemo, da se zrna toče plastijo in so različno velika, ne moremo predvidevati, koliko bodo velika ob naši počasni vožnji, ki jo zagovarjajo nekateri strokovnjaki varne vožnje v Sloveniji. Vsekakor je manjše tveganje, ko padajo manjša zrna, kaj pa ko padajo zrna velika kot oreh, ali jajce. Je ob takšnih padavinah varno peljati? Nikakor. Že iz zakonov fizike bi hitrost padajočih 'ledenih bombic' in vožnjo, pa čeprav upočasnjeno, hitrost in moč omenjenih bombic ob trku podvojili. In kako je lahko po vsem tem vožnja varna?!
Vsekakor bi se morali nekateri odgovorni pri nas, pa čeprav gre za vremenske ekstreme, izjasniti in ne vseskozi vsiljevati svoje površne ugotovitve in poskrbeti za dodatno varnost. Pri vsem denarju, ki smo ga slovenski državljani 'zmetali' v gradnjo slovenskih avtocest, bi lahko odgovorni poskrbeli tudi za primerno opozorilno signalizacijo cest in pristojni posamezniki imeli dovolj 'jajc,' da ob ekstremih zaprejo ceste, za toliko časa, dokler besnenje narave ne poneha.
Traparija. Rakete so bile ukinjene, ker so naredile več škode na premoženju kot koristi. Ne more ena mala pokalica razbiti dogajanja v nevihtnem oblaku, ki ima energijo atomske bombe. Lahko pa komu pade na glavo ali streho, tega je bilo pa zelo veliko.Citat:
Uporabnik popotnik pravi:
Zadeva s točo bi se najceneje rešila, če zopet uvedejo rakete proti toči v vsakem malo večjem kraju kot je to bilo pred leti in ne bo več take škode in odisejad na avtocestnih tunelih.