Nesreča Vir (Domžale)

jurek1973

Guru
3. sep 2007
4.117
1.058
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
Daj ne pametuj..sem te že zgoraj vprašal, kakšno pot prevozi avto pri 150 km-h. A si ti sploh kdaj pomolil glavo ven v realni svet ali si skoz v sobi? Poba v hondi še vedel ni, kaj ga je doletelo, ne da bi še kakorkoli reagiral.
rolleyes-1.gif

Cca. 40m/sekundo .. reakcijski čas zdravega človeka je cca. 1 sec, zavorna pot pri 150km/h je sicer okoli 100-150m. Če bi se vozilo s stranske ceste vključilo prej kot 1 sec pred divjakoma bi verjetno oba reagirala, tu pa je očitno da neke silne reakcije ni bilo. Torej vozilo se je na cesto vključilo recimo 50m (ali celo manj) pred divjakoma. Še pri normalni hitrosti bi bila možnost za trk velika oz. bi "nedivjaka" morala zavirat pred izsiljevalcem da ne bi prišlo do trka, pri 150km/h (kdo pravi da sta šla toliko?) jasno ni nobene opcije da ne nabiješ ovire.
izračun zavorne poti v republiških testih cpp:
za 30km/h...(30*30)/100=9/2= 4,5m
za 40km/h...(40*40)/100=16/2= 8m
za 50km/h...(50*50)/100=25/2= 12,5m
za 60km/h...(60*60)/100=36/2= 18m

Torej če ti te številke niso jasne:
Če bi čapca peljala po predpisih (ali pa tudi 30% več) in bi hondaš zapeljal 50 metrov pred njiju, se nebi zgodilo NIČ.
Nekaj hupanja, kakšen sredinec in konec.

Kar se mene tiče: kdor za 2x prekorači hitrost, nima pravice obrambe "izsilil me je".
 

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.552
927
113
Nekateri tu gor imajo take nadnaravne sposobnosti, da jim že kar škodi.... Kako naj v takšnem naselju človek pričakuje 2 kretena, ki si merita dolžina ku*ca. Cesto sicer poznam, ne vem pa točno, kako je tam pri tistem križišču s preglednostjo (k nekateri omenjajo tisto "zahrbtno" tablo). Dobro pa vem, kako je, ko zapelješ na cesto v upanju, da je tisti še dovoljdaleč, a te potem ta "preseneti" s preveliko hitrostjo.
 
Nazadnje urejeno:

R0KY

Guru
30. apr 2010
3.830
715
113
Citat:
Uporabnik jurek1973 pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
Daj ne pametuj..sem te že zgoraj vprašal, kakšno pot prevozi avto pri 150 km-h. A si ti sploh kdaj pomolil glavo ven v realni svet ali si skoz v sobi? Poba v hondi še vedel ni, kaj ga je doletelo, ne da bi še kakorkoli reagiral.
rolleyes-1.gif

Cca. 40m/sekundo .. reakcijski čas zdravega človeka je cca. 1 sec, zavorna pot pri 150km/h je sicer okoli 100-150m. Če bi se vozilo s stranske ceste vključilo prej kot 1 sec pred divjakoma bi verjetno oba reagirala, tu pa je očitno da neke silne reakcije ni bilo. Torej vozilo se je na cesto vključilo recimo 50m (ali celo manj) pred divjakoma. Še pri normalni hitrosti bi bila možnost za trk velika oz. bi "nedivjaka" morala zavirat pred izsiljevalcem da ne bi prišlo do trka, pri 150km/h (kdo pravi da sta šla toliko?) jasno ni nobene opcije da ne nabiješ ovire.
izračun zavorne poti v republiških testih cpp:
za 30km/h...(30*30)/100=9/2= 4,5m
za 40km/h...(40*40)/100=16/2= 8m
za 50km/h...(50*50)/100=25/2= 12,5m
za 60km/h...(60*60)/100=36/2= 18m

Torej če ti te številke niso jasne:
Če bi čapca peljala po predpisih (ali pa tudi 30% več) in bi hondaš zapeljal 50 metrov pred njiju, se nebi zgodilo NIČ.
Nekaj hupanja, kakšen sredinec in konec.

Kar se mene tiče: kdor za 2x prekorači hitrost, nima pravice obrambe "izsilil me je".

Tele stevilke so poplnoma napacne. Pr 60km/h je dolzina ustavljanja nekje 20m plus 10m, ki jih prodobis pri reakcijskem casu ... Pr 150kmh pa je braking distance okol 160m
 

jurek1973

Guru
3. sep 2007
4.117
1.058
113
Citat:
Uporabnik R0KY pravi:
Tele stevilke so poplnoma napacne. Pr 60km/h je dolzina ustavljanja nekje 20m plus 10m, ki jih prodobis pri reakcijskem casu ... Pr 150kmh pa je braking distance okol 160m
Kakorkoli že obračas cifre:
* vožnja po omejitvah -> zavorna pot daleč pod 50 m
* vožnja 150kmh -> zavorna pot daleč nad 50m.
 

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.354
-2.816
113
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
Prenizke kazni in premehke sodnike.....
Tako je.
evil.gif

Kazni zvišat, tako da boš dal celo plačo ko boš peljal 55 čez naselje. Takih dirkačev kot sta tadva pa policaji ne lovijo in jih itak ne dobiljo. (in jih tudi do danes niso, če bi jih, bi bila že zdavnaj brez izpita).

Se več zasluži pri množici malih prekrškarjev za par km preveč, kot pri redkih hudih prekrškarjih
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
Ja no, treba je gledat okol sebe.....Ne opravicujem draganja, ampak da kar zapeljes pred dva norca..
confused-1.gif
Omejtev 50km/h v naseljih je ravno z namenom, da se v primeru kot je bil ta, posledica zmanjšajo na minimum. In če nekdo namerno in zavestno vozi po taki cesti recimo 100+, mu je samo jajca za poščipat. Se zgodi, da nekdo ki spelje iz stranske ceste kaj spregleda. Če so hitrosti na cesti primerne (okrog 50km/h) je to eno, sicer se zgodi kar se je ....

In kaj če je hitrost 55km/h? Oz. kdaj bi ti odščipnil obe jajci? Reciva 60km/h za eno jajce in 80km/h za obe?

Zakon pač ne pozna teh postavk in čisto vseeno je ali je nekdo prehiter za 5km/h ali pa za 100km/h, v obeh primerih bo v zapisniku da je prekoračil dovoljeno hitrost.

Enako kot je un tadrugi izsili prednost, vseeno ali je prvi vozil 50km/h ali pa 150km/h. Koneckoncev bi lahko po cesti prišel rešilec 100km/h, to moraš vedno pričakovat kajne?
Če nekdo pripelje 10 km/h več posledice niso zato prevelike in tudi kazen ni visoka.Več kot greš višje so posledice in kazen je višja! Kaj napišejo sodniki je drugo,ampak dejstvo je,da je ubogi fant spregledal divjanje . Komu pride na misel,da lahko nekdo na taki ulici divja z tako hitrostjo sredi dneva? Jaz to v življenju še nisem videl in marsikdo ko se bi vključeval v taki situaciji verjamem,da bi naredil isto.Tudi tista tabla je lahko bila odločilna in še ovinek,ker v tistem trenutku ko je pogledal je lahko videl vsaj 50 m ceste da je bila frej !
Nekateri ste nesramni in pišete da verjetno je še telefoniral! Nekateri res nimate nobene kulture in nekaj obešate na nekoga ki je nastradal zaradi dveh idiotov !
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Slovenija pač. Kriminalci, tatovi, morilci, divjaki na cestah, mafijci, so pač zaščiteni in nedolžni. Vsi ostali smo krivi.
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Ja no, treba je gledat okol sebe in mal ocent kaj se dogaja....ne pa kr vozt, ces....sej more it 50, ker je znak. Prevec debilov je nacesti....a ni vidt? Nobene ne pravi, da nista kretena, ki sta norela nedolzna....hallo? Vsi so zajebal.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.574
2.624
113
še v SLO - ampak komaj
ksz

Kot prvo - hudo je, da eden zgubil življenje in da je ostalim udeležnim in družinam vpletenim v nesrečo življenje šlo v franže.

Da pa še jaz malo prilijem olja na debato. Tale slika:


in moj lastni nedavni primer (glej spodaj) mi je dal za misliti.

Znak (reklama?) je tako svetovno postavljen, da omogoča "pregled" levo na cesto preden prideš do same ceste, potem ti za nekaj časa (sekundo?) cesta zgine iz vidnega polja - potem si pa že "vključen". In sedaj, samo hipotetično in brez, da bi trdil ali bognedaj krivdo* valil na umrlega fanta - pelješ se iz parkirišča - pred "reklamo" spremljaš kaj se dogaja "na levo" - pri reklami potem preveriš "na desno" in, ker je bilo vse "fraj" brezskrbno zapelješ. Ta čas je žal ravno dovolj, da dva izstrelka s 100 + ne moreš videti, ker sta še v ovinku oz. ker si sam v gibanju ne moreš pravilno oceniti njuno hitrost - ko pa si na sami vključitvi pa je žal prepoznio za kakršnokoli reagiranje.

*Na prvo žogo - vsekakor pretežni del krivde za nesrečo na oooo-jih - vendar tudi hondaš ni (vsaj po mojem) ravnal 100% varno in odgovorno (ne pravim, da bi morda lahko preprečil nesrečo - vendar tu bodo morali strokovnjaki povedati svoje (glej primer Šalamun)). Da pa sta voznika oooo-jev 100% kriva za smrtni izid nesreče pa stoji izven debate - ob vožnji s 50 km/h (ali tudi 70 km/h) posledice nikakor ne bi bile tako hude (čeprav bi lahko bile tudi smrtne - pri crashu s 100 + pa voznik honde ni imel nobenih možnosti).

Sedaj pa še k omenjeni moji zgodbi.
Običajna dnevna pot od doma je tudi vključitev iz stranske na glavno cesto - križišče je lepo T, kjer je glavna cesta popolnoma ravna ca. 200 m na levo in desno od mesta vključitve. Tudi vključevalna cesta je popolnoma ravna ca. 50 m pred sami križiščem. V samem križišču je na levi strani (gledano iz stranske ceste) malo večje drevo ("moti" samo deblo), na desno pa prehod za pešče, kandelaber ter na travniku še malo močnejši steber "lokalnega" daljnovoda. Na prvi pogled popolnoma pregledna situacija - in ravno to jo dela tako nevarno. Levo stran brez težav spremljaš, ker tisto drevo moti pogled le v trenutku ko se pelješ mimo njega - na desno pa pa je "odprt" travnik, čez katerega se lepo vidi glavna cesta - motijo le: A stebriček na lastenm vozilu, steber daljnovoda in kandelaber za prehod za pešče - dodajte potem še kote gibanja in se zgodi, da se ob približevanju križišču/vključitvi spremljaš cesto s pogledom levo (tam je zaradi poteka cest vidnih dobrih 300-400 m glavne ceste), vidiš da je prosto, pogledaš desno, kjer tudi nič ne vidiš in se zapelješ v križišče - od nikoder se pa iz desne v samem križišču pojavi Polo, ki je cel čas bil v mrtvem kotu (se pravi za A stebričkom, stebrom in kandelabrom). K sreči sem se peljal dovolj počasi, da sem se ustavil še pred sredino glavne ceste in da je voznica Pola zapeljala dovolj na svojo desno, tako, da k sreči, ni počilo.
Najhuje je, da nisem edini, ki se mu je to zgodilo - vsi v naši ulici poznamo to nevarnost - in vendar vsake toliko kdo od nas koga izsili. Dovolj je namreč samo trenutek nepazljivosti.
crazy1.gif
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.624
208
63
Kranj
Gatto: ker mentalitete ne moreš spremeniti zaradi dejavnikov (glupi starši in vzgoja, glupi učiteljii v šoli in vzgoja, glupa družba), lahko sistem poskrbi z odstranitvijo teh glupakov (odvzem vzoniške takoj, odvzem avta takoj, višje zavarovalne premije). Ker sistem tega ne naredi, umirajo nedolžni. In vsako leto cca 130-150 ljudi.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.076
113
Citat:
Uporabnik jurek1973 pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
Daj ne pametuj..sem te že zgoraj vprašal, kakšno pot prevozi avto pri 150 km-h. A si ti sploh kdaj pomolil glavo ven v realni svet ali si skoz v sobi? Poba v hondi še vedel ni, kaj ga je doletelo, ne da bi še kakorkoli reagiral.
rolleyes-1.gif

Cca. 40m/sekundo .. reakcijski čas zdravega človeka je cca. 1 sec, zavorna pot pri 150km/h je sicer okoli 100-150m. Če bi se vozilo s stranske ceste vključilo prej kot 1 sec pred divjakoma bi verjetno oba reagirala, tu pa je očitno da neke silne reakcije ni bilo. Torej vozilo se je na cesto vključilo recimo 50m (ali celo manj) pred divjakoma. Še pri normalni hitrosti bi bila možnost za trk velika oz. bi "nedivjaka" morala zavirat pred izsiljevalcem da ne bi prišlo do trka, pri 150km/h (kdo pravi da sta šla toliko?) jasno ni nobene opcije da ne nabiješ ovire.
izračun zavorne poti v republiških testih cpp:
za 30km/h...(30*30)/100=9/2= 4,5m
za 40km/h...(40*40)/100=16/2= 8m
za 50km/h...(50*50)/100=25/2= 12,5m
za 60km/h...(60*60)/100=36/2= 18m

Torej če ti te številke niso jasne:
Če bi čapca peljala po predpisih (ali pa tudi 30% več) in bi hondaš zapeljal 50 metrov pred njiju, se nebi zgodilo NIČ.
Nekaj hupanja, kakšen sredinec in konec.

Kar se mene tiče: kdor za 2x prekorači hitrost, nima pravice obrambe "izsilil me je".

30m je pot ustavljanja, 15m/sec je pa hitrost vozila, vključevanje z zavojem traja cca. 2 sec če nisi penzioner ... torej če se nekdo vključi 50m pred tabo, ti pa pelješ po pravilih boš moral v tej situaciji zavirat da ga ne nabiješ.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.076
113
Glej, tabla gor ali dol ... slikano na parkirišče je tako:
vir.jpg


Levo na sliki je kaj in kako se to tolmači? Pravila vključevanja ob takem znaku? Tu je mogoče dilema kje se ustaviš, ampak vsak navaden voznik se bo ustavil na robu ceste (kjer je lepo pregledno), seveda preden bo varno prečkal pločnik/kolesarsko (tu te pa znak res ovira).
 

olfa

Majstr
4. sep 2007
2.383
172
63
Pri takem znaku po pravilih (vsaj tako učijo na avto šoli) ustaviš obvezno pri znaku stop in nato še na točki vidljivosti. Glede na to, da sta tam pločnik in kolesarska nosa še ne pomoliš prav daleč na cesto.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.076
113
Ja in po avtošolskih pravilih ustaviš na 0 km/h, počakaš 1 sec (seveda vmes pregledaš situacijo) in potem spelješ če oceniš da je varno. V 1 sec smo ugotovili da je iztrelek naredil 50m, torej bi moral opazit da se nekdo sumljivo hitro približuje in da ne vozi ravno po pravilih. Tule je sedaj tisti odločilni fkator, če je fant kar speljal s parkplatza zato ker je videl 5 sec prej da na cesti ni nobenega je žal tudi to vplivalo na prometno nesrečo in potem bosta tista dva dobila ustrezno manjšo kazen.

Sicer pa glede na konstrukcijo te ceste dvomim da sta šla 150km/h kot se govori tule. Ravnine je tam okoli 250m, torej sta morala konkretno priletet že iz ovinka. Če sta šla res dragat sta startala pri tovarnah na začetku ravnine, tu no go za 150km/h.