Od tam, da so cene avtov z manj kilometri na števcu višje kot pa z več km.Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Od kod ti ideja, da bi cene padle? .....
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Od tam, da so cene avtov z manj kilometri na števcu višje kot pa z več km.Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Od kod ti ideja, da bi cene padle? .....
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Pri nobenem avtu, ki sem ga osebno prodal še nisem priredil kilometrov.
In kaj ima od tega država? Davkov namreč ne pobira.Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Od tam, da so cene avtov z manj kilometri na števcu višje kot pa z več km.Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Od kod ti ideja, da bi cene padle? .....
Trenutno imaš prav, vidim da se je spremenilo in naša država jih že dobro leto ne pobira. Kr ne pomeni da jih včasih ni in da jih nikoli več ne bo. Ne vem pa kako je v Nemčiji, o čemur teče debata.Citat:
Uporabnik keber pravi:
In kaj ima od tega država? Davkov namreč ne pobira.Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Od tam, da so cene avtov z manj kilometri na števcu višje kot pa z več km.Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Od kod ti ideja, da bi cene padle? .....
Citat:
Uporabnik Gonzo pravi:
Ne bodo, ker država nima nič od tega. Mogoče kot dodatna storitev "zapisovanje števca 5 €" . To bi ti zapisala pooblaščena oseba, kot za prejšnje nalepke. Z novim avtom iz tovarne, bi moral iti najprej na popis števca, da ga nebi slučajno prevrtil na minus kilometre,
Cestni sklad pri tehničnem itak plačaš po moči motorja, in ne po prevoženih kilometrih. V kolikor bi to spremenili, in uvedli po kilometraži števca, bi to bil zakon. Takoj odklopim zajlo števca (nimam digitalnega)
Zaradi par procentov preprodajalcev bi vi hebali nas poštenjake, in nam popisovali števce. V komunizmu so kmetom preštevali kure na dvorišču. Vaše ideje niso daleč od tega..
Citat:
Uporabnik reality pravi:
Izstavil račun za prevrtavanje kilometrov...
how stupid are you really