Nekdo iz U.S. mi nakaže denar na trr

Stardo

Pripravnik
3. jan 2009
353
0
16
40
Citat:
Uporabnik ishtar007 pravi:
Če zajebe banka, potem imaš reklamacijo takoj rešeno!

sej neki v tem smislu ter bistvo "problema" sem želel razložit že na prvi strani, sam pač ne potegne najbol
bonk.gif
 

Flacco

Pripravnik
17. mar 2009
273
0
16
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
KSZ.

Sem našel način;

Kupil bo Paysafe za moj znesek, mi dal kodo, denar si bom naložil na moj poker acc. in si nato prenakazal denar.
V smislu kot da mi nekdo pošlje št. mobikartice. Zgubil bom cca 2,5% kupnine, ampak je pa 105 safe. Pač paysafe
smile-1.gif


Hvala vsem za trud in nasvete. (ko sem mu to omenil je rekel da ni blema da mu je v osnovi vseeno)

Največja vrednost PSC je 100 Eur... No, vsaj v Sloveniji
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Na banki sem se pozanimal pri znancu, in on denarja nemore dobit nazaj na noben način.

Saj smo ti to ze mi povedali
zmaga.gif


Kaksna ura pa je to, da se je en Amerikanec ukvarjal z nakazilom v eno neznano drzavico nekje na drugi strani sveta (njim bancni posli niso ravno najmocnejsa stran, pa niso krivi samo uporabniki, ampak tudi ponudniki storitev), kjer poslujejo v taki valuti, da je njegova domaca napram njej zadnja leta hudo podcenjena ? Cudi me, da je ni mogel dobiti lokalno s precej manj truda, ce ze ne po ugodnejsi ceni
confused-1.gif
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Citat:
Uporabnik cbb pravi:
Ne da sodelavka ve, sodelavka je oddala apartma. Aprtma so plačali s kreditno kartico. Transakcija je bila izvedena in veljavna. Denarja ni dobila.

Katera kreditna kartica? MasterCard ali Visa? Kaj drugega?
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.476
449
83
Kartice in načini poslovanja niso enaki povsod, čeprav na plastiki piše isto ime.

V nekaterih deželah lahko reklamiraš znesek, pokličeš svojo credit card company in zahtevaš blokado plačila. Tako so mi dejali nekateri tujci, detajlov ne poznam, prav tako pa nimam razloga, da ljudem ne bi verjel.

Pri nas to ne bo šlo (tako lahko) - sem se 2x pozanimal, kako teče stvar, ampak k sreči se je vse prej uredilo:
za Mastercard mi je bančnik dejal, da grejo reklamacije preko njihovega mednarodnega centra in da je stornacijo praktično nemogoče doseči. Šlo je za plačilo v web štacuni, ki ni dobavila robe kao "na zalogi", v resnici pa je ni bilo in tudi niso več odgovarjali na vprašanja. Po dveh tednih zamude je stvar prišla.

Pri Dinersu je šlo za plačilo nekakovostno opravljene storitve, ki pa so jo potem opravili še enkrat oz. odpravili napake. Če ne bi bil zadovoljen, gre reklamacija na Diners, oni kontaktirajo prodajalca, pretehtajo razloge in dokaze in potem blokirajo ali izvedejo plačilo.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Stornacijo je mozno doseci, odvisno je od tvojih dokazov. Pritozba na maticni banki ni dovolj, potrebna so verodostojna dokazila. To pa zato, ker o tvoji reklamaciji ne odloca banka, ampak samostojni center, ki je v neposredi povezavi z MasterCardom in Visa Europe centrom.

Na vsako odlocitev se lahko pritozis, placas 500 eur stroskov arbitraze in se pravdas s centri. Ce zmagas ti povrnejo vse stroske z obresti vred, ce zgubis, placas vse njihove nastale stroske, ki niso majhni.