Kartice in načini poslovanja niso enaki povsod, čeprav na plastiki piše isto ime.
V nekaterih deželah lahko reklamiraš znesek, pokličeš svojo credit card company in zahtevaš blokado plačila. Tako so mi dejali nekateri tujci, detajlov ne poznam, prav tako pa nimam razloga, da ljudem ne bi verjel.
Pri nas to ne bo šlo (tako lahko) - sem se 2x pozanimal, kako teče stvar, ampak k sreči se je vse prej uredilo:
za Mastercard mi je bančnik dejal, da grejo reklamacije preko njihovega mednarodnega centra in da je stornacijo praktično nemogoče doseči. Šlo je za plačilo v web štacuni, ki ni dobavila robe kao "na zalogi", v resnici pa je ni bilo in tudi niso več odgovarjali na vprašanja. Po dveh tednih zamude je stvar prišla.
Pri Dinersu je šlo za plačilo nekakovostno opravljene storitve, ki pa so jo potem opravili še enkrat oz. odpravili napake. Če ne bi bil zadovoljen, gre reklamacija na Diners, oni kontaktirajo prodajalca, pretehtajo razloge in dokaze in potem blokirajo ali izvedejo plačilo.