Nekaj moram kupit...

  • Ustvarjalec teme Izbrisan uporabnik 474
  • Začetni datum

tomi

Guru
1. sep 2007
17.915
9.059
113
39
MB
KSZ, tut sam mam C karavana kot neko opcijo, čeprav me zdej kr j. ta Mercedesova notranjost in me ta "stara" z tablco na sredini kr mal moti :rolleyes: Nova varjanta z displayi je res top.

Kaj pa kej benz motorji? 2.0T, opcije predvsem C250 in C300? Je ok, kaka jeba?

oni so si dali avtogol s tem dizajnom, isto kot audi, pogledas novo a6 pa par let staro se prejsnji model a zgleda ko da je letnik 93.

merc pa proti aktualnim kot da je 87’
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.167
8.949
113
dobro, ampak to se sekirajo samo tisti ki nimajo Cja. :D

kalbo
Citroen opustil hidravliko, mercedes je na zraku,
ja ta štengica žal ni linearna, tako kot nič v tem lajfu...sicer je zadaj tudi "fizika" zakaj ni linearno, samo vseeno. Meni na kraj pameti ne pride, da bi dal za nov avto 50+ kilo. ker enostavno ni logike pri naših incomih. Če gremo nižje, isto je pri telefonih, na kraj pameti mi ne pride da bi dal 800+€ za telefon. Počakam kakšno leto, model rata "star" in potem kupim novega za 300€ (ki je še vedno "flagšip") in dela bp 3 leta.
 
  • Všeč mi je
Reactions: turbobitch

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.349
8.716
113
Citroen je prodal Mercedesu hidravliko. Opustili so jo pa zaradi tega, ker PSA forsira Peugota. Tud nova motorizacija za Citro je katastrofalna napram peugotovi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.167
8.949
113
opustili so jo ker finance ne prenesejo, vse je podrejenu temu. Citoren je dejansko na koncu imel samo en model s hidravliko, pa še ta je bil v cenejši različici brez.
Zdaj prodajo neke dročnike kot nekaj najboljšega po leseni žlici, ampak sem zadevo vozil, pa ni primerjave.... fedra pač. taka i onaka.

to še, mercedes se s hidravliko več ne igra od 1995, pa še takrat so bili posamični poizkusi. Očitno se je only air bolje obnesel (kot pa hydropneumatic).

aja, vidim da je tema relativno iztirila. :evil:
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.427
858
113
opustili so jo ker finance ne prenesejo, vse je podrejenu temu. Citoren je dejansko na koncu imel samo en model s hidravliko, pa še ta je bil v cenejši različici brez.
Zdaj prodajo neke dročnike kot nekaj najboljšega po leseni žlici, ampak sem zadevo vozil, pa ni primerjave.... fedra pač. taka i onaka.

to še, mercedes se s hidravliko več ne igra od 1995, pa še takrat so bili posamični poizkusi. Očitno se je only air bolje obnesel (kot pa hydropneumatic).

aja, vidim da je tema relativno iztirila. :evil:
Ce si ga pa namasiral s c klaso. Pocak da jo proba peljat pa jo bo spluval.

potem pa e klasa al pa konkurenca. Moj passat se vedno caka :evil:
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Hidravlika sploh ni bila tak bau bau vzdrzevati. Tiste kugle si zamenjal enkrat na 10, 15 let pa je bil mir. Strosek manj kot trije amortizerji. Regulator nivoja vcasih to je pa to. Xantije in c5 mk2 so avti, ki prekasajo nemsko trojico po vzdrzljivosti. Zracno vzmetenje je pa cisto drug financni vidik, s tem, da slabse pobira neravnine.
 
  • Všeč mi je
Reactions: map in McGiver

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
22.781
1.460
113
42
Mene ne moti slaba vožnja v cenenem avtu. Pac dobiš kar plačaš. Samo razlika v 18 let starem Volvotu proti 2 let starem Cliotu je še vedno kot dan in noč. Pa če je nov ali ne
 
  • Všeč mi je
  • Wow
Reactions: tony in BornSkeptic

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.528
14.133
113
Mene ne moti slaba vožnja v cenenem avtu. Pac dobiš kar plačaš. Samo razlika v 18 let starem Volvotu proti 2 let starem Cliotu je še vedno kot dan in noč. Pa če je nov ali ne
Res je, nov ali dve leti star clio je v primeru neke prometne nesreče verjetno bolj varen :p
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.528
14.133
113
A zdaj boš pa skrival ker meco si kupil? Adejganosratno :D
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.528
14.133
113
Aaaaa, pol si se le odločil za 220 in ne 200, kul kul. Čimveč srečno in uživantsko prevoženih kilometrov ti želim :zmaga:

p.s. škoda za HUD saj je to RES uporabna reč ampak očitno si že naletel na tak primerek in je verjetno pa vse ostalo toliko bolje od drugih, ki si jih imel v ožjem izboru.
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.705
-484
113
145 km SZ od Opatije
Hvala vsem za (ne)uporabne informacije in pomoč.
Tema se lahko zaklene.
Sem ravno hotel vprašat, če si po vsem nakladanju v tej temi kaj izvedel? Jaz nisem, sorry.
Recimo, da je E boljši kot C je jasno. Da je A6 boljši od A4 je tudi jasno. To vem iz osebnih izkušenj. Potem so nekaj not vlačili Toyote in Citroene ...

Pojdi pogledat in izberi, kar je primerno zate.

Pa da še jaz pristavim svoj piskerček - lahko bo isto tako brezvezen predlog kot ostali zgoraj: v tem razredu vzemi avtomatika.
Mojih 5 centov ... ajde, 6.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Aaaaa, pol si se le odločil za 220 in ne 200, kul kul. Čimveč srečno in uživantsko prevoženih kilometrov ti želim :zmaga:

p.s. škoda za HUD saj je t RES uporabna reč ampak očitno si že naletel na tak primerek in je vse ostalo toliko bolje od drugih.

Do FL leta 2018 so bili C220d (170KM), naslednja generacija pa je bila še "samo" C200d z 160KM motorjem. In pri vseh, ki so bili na voljo, jim je nekaj manjkalo. Moja dva pogoja sta bila radarski tempomat in matrične luči (multibeam ali ILS). Če pa je imel oboje, pa je bil v drugem cenovnem razredu, kolikor se nisem želel stegniti. HUD mi nikoli ni potegnil - sicer bi ga bilo fajn imet, ampak daleč od tega, da bi bil na seznamu zahtevane ali zaželjene opreme... Verjetno pač ima vsak svoje prioritete...
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Sem ravno hotel vprašat, če si po vsem nakladanju v tej temi kaj izvedel? Jaz nisem, sorry.
Recimo, da je E boljši kot C je jasno. Da je A6 boljši od A4 je tudi jasno. To vem iz osebnih izkušenj. Potem so nekaj not vlačili Toyote in Citroene ...

Pojdi pogledat in izberi, kar je primerno zate.

Pa da še jaz pristavim svoj piskerček - lahko bo isto tako brezvezen predlog kot ostali zgoraj: v tem razredu vzemi avtomatika.
Mojih 5 centov ... ajde, 6.

E razred je stopnico višje, nedvomno. Ampak tudi cenovno. Kakor hitro iščeš nekaj v rangu od 2018 ali mlajše, z ACC in Multibeam/ILS, gredo cene krepko navzgor. Tisto, kar pa je dosegljivo, pa ima eno ali drugo, nikoli oboje skupaj. Verjetno flotni avtomobili z čudnimi paketi opreme... Druga stvar je to, da je MB z uvedbo modela W205 lestvico tega segmenta zelo približal modelu E (kar veliko stvari si delita) - seveda jih ne moremo enačit, bi pa rekel, da je razlika manjša, kot pa med modeloma A4 in A6 ali med BMW 3 in 5.

Avtomatik je seveda bil predpogoj, vgrajen ima 9Tronic...