Ne vžge, niti na kleme

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.764
3
38
Ce verglas na tuj izvor in ugasnejo luci na armaturki imas preslabe kleme ali pa slab stik na klemah in prikljucnih polih akuja. Ko das kleme gor jih se malo zasukaj levo/desno da se zazrejo v prikljucne pole, pa priklopi jih tako da je cimvecja povrsina klema na prikljucnih polih da lahko cimvec toka stece skoz. Pa seveda predno zacnes verglat na kleme pusti da se malo aku twingica malce nafila od tistega avta ki laufa,.
 

Robert

Majstr
21. jul 2007
2.655
473
83
Tolmin
Citat:
Uporabnik jekleni pravi:
Citat:
Uporabnik ericks pravi:
ce si iz ljubljane, ti jutri pridem postartat avto, ce je problem samo v akumulatorju ...

Prijazno
zmaga.gif
Ta hip še čakam človeka s kabli.


Pusti avto kar tam in še raje zažgi - saj vidiš kaj nastane iz enostavnega vprašanja na Alterju
uf-1.gif

Če pa se boste slučajno lotili vžigati na kable bi bilo dobro imeti pri sebi malo tekočega dušika, ker ga je precej lažje dobiti kot superprevodnike
cool-1.gif

Pa na zaščitno obleko ne pozabi - skafander bi bil najprimernejši ampak potem boš težko sedel v Twingiča
tongue-1.gif


Obenem še pohvale ericks-u , ki se je edini ponudil za pomoč čeprav je še kdo drugi "pameten" v tej temi morda bližje
zmaga.gif
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Jaz imam v avtu 100A aku in 16mm2 kable, šmirgl za kontakte tudi, mast tudi, zunaj je -6, naj kdo zračuna, če bi znesl pa takoj grem..sem blizu centra LJ.
zmaga.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Bolj švoh bo tole, če je le 100A ... razen, če si mislil 100 Ah.
grims-1.gif


Sicer je pa skoraj brezveze takole na pamet razpredat, kaj je krivo. 14 dni nazaj sem imel "preko telefona" enak primer, le da se je šlo za Ford Mondeo letnik 2010. Simptomi isti, kabli in nova baterija niso naredili razlike. Pa pridem do avta sam, vzporedno z montirano novo baterijo pa priključim še jaz s svojo (z ustrezno debelimi kabli seveda). Rezultat je bil isti, ob poskusu zagona je "vse lučke vzelo". Krivec je bil zaganjalnik, lahko pa bi bilo kaj čisto tretjega.
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.533
854
113
Takole. Pri sorodniku sem si izposodil neke kable. Opazno manj elegantni od mojih. Twingo pa je le vžgal. Potem je sledilo še nekaj pogajanj z alarmom in sedaj je spet vse ok.

Ju3 ali v 5ek še pogledam, če še kaj dela. Če ne, je bodisi akumulator ali pa je nek škrat, ki vleče štrom iz baterije. (Da bi žena ppustila kaj prižganega itaq ni bila možnost nikoli.)

Hvala vsem za nasvete (v kable ne bi sam nikoli podvomil) in še posebej ericksu za ponujeno pomoč.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.741
1.527
113
Če ima avto še prvovgradni modul Lučko (da ti kratke luči gorijo ves čas, ko imaš kontakt), preveri tudi tega, da ne dela štale. Dolgo je že tega, in spomnim se, da je delal neke težave, ne vem pa več, če je znal tudi prazniti akumulator (je priklopljen na stalni plus ali ne?).
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.534
71
48
Kranj
Tega lučkota sem tudi jaz nekaj predelal. Sedaj mi kadar imam prižgane luči osvetlitev števca dela bolj močno, ker Lučko je zmanjšal osvetlitev in po soncu nisi nič videl na števec. Ni pa več avtomatsko in luči prižigam na roko. Ma sedaj vsaj dela prej ga je pa skoz nekaj sralo.
 

pek007

Majstr
8. maj 2007
1.162
344
83
39
Varta, 2 meseca na -40 dizel vzigal brez problema. Star 3 leta... Se vedno dela, vendar je star 8 let sedaj...

Lp
 

nacek

Guru
13. okt 2012
2.958
605
113
samo mimogrede

Kako so se v vseh teh letih spremenili uporabniki vozil? Ali danes še kaj popravljajo sami, ali si ne upajo več posegati v vozilo?

Danes je veliko strank, ki pridejo kar z izpiski o morebitnih napakah, na vozilu, ki jih najdejo na raznoraznih spletnih forumih. Po forumih se piše veliko stvari, potem pa se pri mehaniku izkaže, da gre za čisto drugačno napako.

http://www.zurnal24.si/mehanik-leta-uros-kalan-clanek-242501
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
hujše je ko pride folk k zdravniku načitan iz googla.

taki ki pride, do mehanika načitan načeloma niti ne da popravit, ker mu je vse predrago potem pa sami prčkajo in ko zajebejo pripeljejo da se reši. Al pa pride da mu ti diagnozo potrdiš pol ga pa ni nazaj več in sam popravi. itd...
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Pri ljudjeh, ki jim serijsko umirajo avtomobilski akumulatorji, je praviloma problem nekje drugje, ne v samem akumulatorju.

Pri večini gre za problem počasnega umiranja akumulatorja, ki ni nikoli popolnoma napolnjen in ga počasi jemlje sulfatizacijska smrt. Zadeva je klasika pri starih stricih, ki uporabljajo avto 15 minut na teden, avto pa poln moderne elektronike, ki po malem žere štrom tudi, ko avto ni v uporabi, recimo daljinsko centralno zaklepanje ali celo pameten ključ. Potem občasno pozabijo še kaka vrata odprta in sveti še kaka lučka in dodatno odžira štrom iz akumulatorja.
Svinčeni akumulatorji so pač narejeni, da morajo biti občasno polno napolnjeni (nad 100% kapacitete), kar pri starih stricih in tetah z občasno uporabo avtomobila, nikoli niso. Če pa je aku trajno na napetosti 12,1V in niže (pri cca 20 stopinjah C), je pa to zanj pospešena smrt.

Druge vrste umiranj akumulatorjev, ko jih alternator preveč polne in podobne, so bolj redke, sploh pri modernih avtomobilskih akumulatorjih, ki uporabljajo kalcijevo svinčeno zlitino. Slednje so tolerantni tudi za previsoke napetosti polnjenja, recimo 15V in ne zakuhajo na hitro. Čistega svinčenega, recimo za solarno ali pa ciklično uporabo, pa recimo napetost 15V skuha hitro.

Skratka, če je svinčen akumulator v pametnem režimu polnjenja, lahko zdrži komot desetletje.
Če je še narejen, da se mu lahko doliva destilirano vodo, pa še toliko bolje. Se mu pač dolije, po potrebi in zadeva lahko dela dalje. Zaprte brez vzdrževanja je pa treba dati v reciklažo, ko postanejo neuporabni zaradi prenizke količine elektrolita, čeprav so drugače lahko super ohranjeni. Je pa qrac, ker dan današnji je vse instant, še avto serviserjev ni več, ki bi znali pogledat in osnovno poservisirat akumulator, samo še menjavat jih znajo.

Drugače, pa je pri akumulatorjih pozimi videti multiplikativne učinke faktorjev. Npr. 50% napolnjen akumulator, ki mu je kapaciteta padla na 80% originalne in mu zimska temperatura -10C za še dvajset posto sesuje kapaciteto:
0,5 * 0,8 * 0,8 = 0,32 ali 32% nazivne kapacitete ali 45Ah Aku (nov in napolnjen do tilta) ima lahko na koncu v praksi na zimski dan vsega 14,4 Ah.
 
Nazadnje urejeno:

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.555
1.157
113
Ali lahko kaj zjebeš na računalniku, če neprestano skušaš vžigat preko kabla?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
. Je pa qrac, ker dan današnji je vse instant, še avto serviserjev ni več, ki bi znali pogledat in osnovno poservisirat akumulator, samo še menjavat jih znajo.

kaj boš pa nardil drugega kot menjal? praktično vsi so zaprti. Se boš jebal pa dekl narazn trgal pa potem zapiral pa improviziral da dihta in se jebal 4 ure. Mu rečeš 20€ recimo. pol pa reče ja saj ste samo destilirano vodo nalili zakaj je tak drago to.
Sory menjava je hitrejša preprostejša in dosti manj stresna. Bodi v delavnici en teden in boš enako razmišljal, boš tudi ti z veseljem samo menjaval in nič več popravlal. Ker če ni popravleno včeraj je prepozno če je pa dražje od 10€ pa predrago. Vsi pa vemo da popravilo nečesa traja.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
No teli iz VW Vrtac so lahko pa kar tiho. Taki nategatorj, da bi jih moral nekdo prijaviti inspekciji. Podobno kot Renault Presa. Ne najdejo napake pri njih kupljenem avtomobilu, ko potece garancija pa takoj dva, trije dopisi kaj vse je dobro zamenjati, na moje stroske.

Dobro, da imamo VW Debevc iz Mengsa oz. Trzina.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
395
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Fadil pravi:
Kater akumulator priporočate? Sam imam sedaj v Corsi, mislim da, tudi Toplo, cca. 2 leti. Opazam da v tem mraz bolj počasi zavergla, prvič. Potem dela BP. Lahko se zgodi da v kratkem izdihne, če bo se naprej tak mraz. Zanimivo pa je, da sem imel originalen akumulator notri 6 let brez problema. Če mi akumulator v bliznji prihodnosti umre, kaj kupiti za Opel Corso 1.2 C, 2006 letnik?
Moje izkušnje pravijo karkoli razen Tople.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.085
6.932
113
pri taščici
Ne strasit,ker je moj fiam ravno toliko star.
bom kar nazaj zmontiral originalnega 10 let starega ki sem ga brez potrebe menjal ( fuc starter)
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
. Je pa qrac, ker dan današnji je vse instant, še avto serviserjev ni več, ki bi znali pogledat in osnovno poservisirat akumulator, samo še menjavat jih znajo.

kaj boš pa nardil drugega kot menjal? praktično vsi so zaprti. Se boš jebal pa dekl narazn trgal pa potem zapiral pa improviziral da dihta in se jebal 4 ure. Mu rečeš 20€ recimo. pol pa reče ja saj ste samo destilirano vodo nalili zakaj je tak drago to.
Sory menjava je hitrejša preprostejša in dosti manj stresna. Bodi v delavnici en teden in boš enako razmišljal, boš tudi ti z veseljem samo menjaval in nič več popravlal. Ker če ni popravleno včeraj je prepozno če je pa dražje od 10€ pa predrago. Vsi pa vemo da popravilo nečesa traja.

Dobro, akumulatorja, ki je narejen, da se ne vzdržuje, kaj dosti nimaš za razdirat.
So pa tudi taki, ki se jih pa da enostavno. Težava je seveda v tem, da bi vsi samo nekaj prodajali in bili trgovci, s storitvami se pa več ne ukvarjajo. Poanta servisne delavnice je pa storitev.
Počasi se jim ne bo dalo niti pantov podmazat, ko bodo vrata začela škripta ti bodo nudili kar prodajo novega avta.
stupid-1.gif