Pri ljudjeh, ki jim serijsko umirajo avtomobilski akumulatorji, je praviloma problem nekje drugje, ne v samem akumulatorju.
Pri večini gre za problem počasnega umiranja akumulatorja, ki ni nikoli popolnoma napolnjen in ga počasi jemlje sulfatizacijska smrt. Zadeva je klasika pri starih stricih, ki uporabljajo avto 15 minut na teden, avto pa poln moderne elektronike, ki po malem žere štrom tudi, ko avto ni v uporabi, recimo daljinsko centralno zaklepanje ali celo pameten ključ. Potem občasno pozabijo še kaka vrata odprta in sveti še kaka lučka in dodatno odžira štrom iz akumulatorja.
Svinčeni akumulatorji so pač narejeni, da morajo biti občasno polno napolnjeni (nad 100% kapacitete), kar pri starih stricih in tetah z občasno uporabo avtomobila, nikoli niso. Če pa je aku trajno na napetosti 12,1V in niže (pri cca 20 stopinjah C), je pa to zanj pospešena smrt.
Druge vrste umiranj akumulatorjev, ko jih alternator preveč polne in podobne, so bolj redke, sploh pri modernih avtomobilskih akumulatorjih, ki uporabljajo kalcijevo svinčeno zlitino. Slednje so tolerantni tudi za previsoke napetosti polnjenja, recimo 15V in ne zakuhajo na hitro. Čistega svinčenega, recimo za solarno ali pa ciklično uporabo, pa recimo napetost 15V skuha hitro.
Skratka, če je svinčen akumulator v pametnem režimu polnjenja, lahko zdrži komot desetletje.
Če je še narejen, da se mu lahko doliva destilirano vodo, pa še toliko bolje. Se mu pač dolije, po potrebi in zadeva lahko dela dalje. Zaprte brez vzdrževanja je pa treba dati v reciklažo, ko postanejo neuporabni zaradi prenizke količine elektrolita, čeprav so drugače lahko super ohranjeni. Je pa qrac, ker dan današnji je vse instant, še avto serviserjev ni več, ki bi znali pogledat in osnovno poservisirat akumulator, samo še menjavat jih znajo.
Drugače, pa je pri akumulatorjih pozimi videti multiplikativne učinke faktorjev. Npr. 50% napolnjen akumulator, ki mu je kapaciteta padla na 80% originalne in mu zimska temperatura -10C za še dvajset posto sesuje kapaciteto:
0,5 * 0,8 * 0,8 = 0,32 ali 32% nazivne kapacitete ali 45Ah Aku (nov in napolnjen do tilta) ima lahko na koncu v praksi na zimski dan vsega 14,4 Ah.