Citat:
Uporabnik Robert pravi:
Citat:
Uporabnik jekleni pravi:
Bom poiskal druge kable in morda polnilec aku. Pa povem, če smo kam prišli.
Lahko poizkusiš še enkrat z "slabimi" kabli le več časa si vzemi.
V Twingiču izključi vse porabnike, poveži akumulatorje med sabo in drugi avto vžgi ter pojdi na kavo (10min).
Med kavico se bo po slabotnih kablih pretočilo dovolj energije za zagon
Citat:
Uporabnik Robert pravi:
Lej - napisal sem mu malo bolj po kmečko.
Če so kabli tanjši je na njih večji padec napetosti in posledično manjši tok zaradi večje upornosti kablov (ohmov zakon = URI)
Iz polnega akumulatorja z cca. 13,8V se zato energija počasneje pretaka v praznega, ki ima pod 10V napetosti.
Posledično rabiš več časa, da se v praznemu akumulatorju "natoči" dovolj energije, da lahko da dovolj velik tok za zaganjač.
V praksi sem avto že vžigal z 2x 0,75mm^ kablom od nočne lučke, ker pač drugega ni bilo pri roki
Lahko se smeješ, analogija pretakanja vode po ceveh je pa v resnici zelo na mestu. Tisti ki so/ste študirali na elektro ali strojni, zadevo poznajo. (hint: električna, hidravlična in mehanska "vezja")Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
Citat:
Uporabnik Robert pravi:
Citat:
Uporabnik jekleni pravi:
Bom poiskal druge kable in morda polnilec aku. Pa povem, če smo kam prišli.
Lahko poizkusiš še enkrat z "slabimi" kabli le več časa si vzemi.
V Twingiču izključi vse porabnike, poveži akumulatorje med sabo in drugi avto vžgi ter pojdi na kavo (10min).
Med kavico se bo po slabotnih kablih pretočilo dovolj energije za zagona nekateri mislite, da se elektrika pretaka kot voda po ceveh?
Citat:
Uporabnik matofill pravi:
Citat:
Uporabnik Yogi pravi:
Prejšnjo zimo sem imel iste probleme v ženinem Puntu, ravno tako akumulator Topla, star 1 leto. V glavnem se je spraznu, je bil še v garanciji. Sem nesel nazaj kjer sem kupil, so prverili in rekli da je OK, le da je izpraznjen (kao moja napaka - sicer prijazni). Ista zgodba se je še 2x ponovila. In sem kupil novega... In težave so izginile... Samo ni več Topla...
Topla je tma ne tema .... mi je z 2 leti staro Toplo točno tako delal, žal se pa tašča strašno malo vozi cca 5000 km letno in so vrli mehaniki naštudiral, da je pol avta za zamenjati, pa ker sem ji jaz ta avto zrihtal sem šel po nov akku pa so imeli samo ta slabe Poljske , Punto ima pa neko čudno neserijsko dimenzijo in sem vzel takega za 45 eur , sedaj že 3 leta dela pod enakim režimom BP, samo da ni Topla
Sorry, ampak po drugi strani pa si mu sam predlagal najbolj butast nasvet - vžiganje na porivanje.Citat:
Uporabnik _BANDIT_ pravi:
ksz...
Fak ej, ste pa zakomplicirali zadevo do amena. Cele študije, decu pa samo en twingič ne vžge....
Do sedaj bi lahko že mašino zamenjal, ne samo aku al pa štarter....
l.p.
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
In drži, če imaš s "klemami" slabo prevodnost (celotna upornost sistema v seriji, vključno s kablom, spoji kablov in klem in spoji klem in akumulatorja), avta na tak način ne boš vžgal pa da se jebeš. Pa ne zato ker se kabli segrevajoin se jim upornost poveča za žnj-krat (ker se jim ne tako bistveno) , temveč ti pri cca. 12V in malo večji upornosti ne bo tekel zadosten tok, da bi karkoli konkretnega lahko zagnal.
Citat:
Uporabnik jekleni pravi:
Bom poiskal druge kable in morda polnilec aku. Pa povem, če smo kam prišli.
Citat:
Uporabnik ericks pravi:
ce si iz ljubljane, ti jutri pridem postartat avto, ce je problem samo v akumulatorju ...
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
In drži, če imaš s "klemami" slabo prevodnost (celotna upornost sistema v seriji, vključno s kablom, spoji kablov in klem in spoji klem in akumulatorja), avta na tak način ne boš vžgal pa da se jebeš. Pa ne zato ker se kabli segrevajoin se jim upornost poveča za žnj-krat (ker se jim ne tako bistveno) , temveč ti pri cca. 12V in malo večji upornosti ne bo tekel zadosten tok, da bi karkoli konkretnega lahko zagnal.
A ti je treba res narisat??
Upornost kablov se povečuje linearno z naraščanjem temperature (glej diagram). Kabel pa se začne segrevati zato,ker je trenutni tok,ki steče skozi njega,premočan. Bolj kot se segreva,večjo upornost ima...začaran krog torej - dlje kot vžigaš avto,bolj se kabli segrevajo in manj šans imaš da vžgeš motor
Ene tri leta nazaj sem vzel pri Velogu najcenejšega Dynamic-a. Zadovoljen, včeraj je bencinar pri -20 vžgal kot da ni nič .Citat:
Uporabnik Fadil pravi:
Kater akumulator priporočate? Sam imam sedaj v Corsi, mislim da, tudi Toplo, cca. 2 leti. Opazam da v tem mraz bolj počasi zavergla, prvič. Potem dela BP. Lahko se zgodi da v kratkem izdihne, če bo se naprej tak mraz. Zanimivo pa je, da sem imel originalen akumulator notri 6 let brez problema. Če mi akumulator v bliznji prihodnosti umre, kaj kupiti za Opel Corso 1.2 C, 2006 letnik?