Ne razumem zakaj....

Jerez

Pripravnik
27. jul 2007
561
0
16
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
mah. sej point vsega oglaševanja je, da ti zleze pod kožo. Pa če ti hočeš, al pa ne. Vi se sicer smejete oglasom za merkur, sam pozna ga pa vsak. A ni point dosežen??? In ko boš šel kupovat vrtno orodje, ti bo prva asociacija merkur....

kot sm že reku, tukaj zadaj je veliko raziskav in študij. verjem.

In pač vsak se mora pojavljati. Tud coca-cola. najbolj prepoznavna znamka na svetu (no google jo je prehitel se mi zdi), sam vidiš... če se ne bi, bi čez 3 leta pozabil na njo. in tud mlajše generacije - katere so šele začele izbirat svojo pijačo, jo sploh ne bi poznale... ne moreš vsega po sebi merit. sej tv gleda veliko ljudi, različnih starosti, slojev,...

Cviček se bore malo oglašuje, pa ga konzumira skoraj vsak pravi Slovenec in gre iz generacije v generacijo
evil.gif
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.716
6.486
113
Citat:
Uporabnik kihko pravi:
Zanimivo. Meni je Pepsi bistveno boljša (tudi ko vem
grin1.gif
). Če se le da se ne dotaknem razžiralca mesa.
Zanimivo je tudi to, kako malo se Pepsi oglašuje pri nas. Za slovenski trg skrbi hrvaška agencija, ki pa večino denarja porabi na hrvaškem.
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik KLuka pravi:
... ksz

... nekoč sem pogledal neko predavanje o nevromaketingu (ki ga trenutno ne najdem, je pa bil na video dnevniku), ki ga je imel Sašo Dolenc na SOF-u.

Tole je pa iz članka o 17. Sof-u na strani radia študent.
Citat:

....

Prvi dan se je soočil z znanostjo. Osrednje predavanje je nosilo naslov: Nevromarketing – ko se znanost o možganih sreča s trženjem. V zanimivem in z znanstvenimi dokazi podprtem predavanju je Sašo Dolenc iz spletnega časopisa za tolmačenje znanosti Kvarkadabre med drugim spregovoril tudi o raziskavah, ki so pod drobnogled vzele dve blagovni znamki: Pepsi in Coca Colo. Pri slepem testu, v katerem imena znamk niso bila razkrita, je velika večina ocenila, da je okus Pepsi boljši od Coca Cole.

V trenutku pa, ko so izvedeli, da je ena izmed pijač Coca Cola, so se ocenjevanja obrnila v njen prid, poskuševalcem je bila objektivno bolj všeč Coca Cola. Analiza delovanja njihovih možganov v tistem trenutku je namreč pokazala, da se je nenadoma aktiviral center za priklic spomina – dodatno se je aktiviral spomin na dobre reklame in vrednotenje blagovne znamke.

.. če to upoštevamo, potem ne veljal tisto da vsaka reklama dobra ali slaba pomaga

Je bila danes ponovitev oddaje Posebna Ponudba na rtvslo in so imeli uvod ravno na to temo nevromarketinga...

Pa saj marketing je samo ena psihologija, študiranje človeka... Konec koncev tudi mene recimo odvrača sMUthie reklama ampak saj si zapomnimo samo slabo in dobro, tista povprečna sivina je tista, ki marketingu ni interesantna. Smuthijev ne bom pil ker mam raje navadne jogurte in ker že tako preveč ogljikovih hidratov zaužijem...
Tudi od Vanisha dobim pike ko slišim reklamo, ampak na perilu pa pik ni ravno zaradi njega
rolleyes-1.gif


Lahko se še toliko otepamo pa govorimo da marketing nima vpliva na nas ampak glede na kostantno bombardiranje se ne moremo popolnoma izogniti vplivu. Če se bi že sam lahko otresel vpliva, pa potem boljši polovici ponudijo eno zastonj zadevo zraven nekega izdelka in že je vse skupaj v nakupovalnem vozičku (saj ona ve in tudi prizna to)
grin1.gif
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Razžiralca mesa se skoz dotikaš, saj je v tvojem trebuhu - PH baje okoli 3 v želodcu pri prebavljanju obroka
wink-1.gif
 

KLuka

Fizikalc
7. sep 2007
1.710
0
36
... jst mislim da se nihče ne more izognit vplivu marketniga (razen če živiš v jami), smo vsi že rahlo sprani vsaj podzavestno, nekaterim pa že malo preveč vn udarja
smile-1.gif
hehe

Imajo pa vrjetno te firme, ki na veliko oglašujejo že dobro preračunano kaj se splača in kaj ne. Tudi po raznih večjih trgovinah določene firme ''plačujejo'' da imajo svoje izdelke postavljene na ''taktičnih'' mestih. Pa že tako so same trgovine narejene oziroma imajo tako postavitev, da čim bolj oberejo potrošnika.(Kruh je daleč, da se sprehodiš čez celo trgovino. Drobnarije pa pri blagajini da še na hitro kakše žvečilne na trak postaviš itd..). Nič ni prepuščeno naključjem, pa tudi plača se zato da ni
wink-1.gif
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Najlažji in najhitrejši odgovor na tvoja vprašanja v tvojem prvem postu pa jaz rečem takole:
Oni so ravnokar dosegli svoje. Dali so reklamo, in zdaj se mi o njih pogovarjamo, ti še sam rečeš
kako si druga kot kokakole pri pici neboš naročil... Zdaj se nas zaradi te reklame 30 tu gor pogovarja,
še 200 pa jih samo bere,... In tut ti bodo šli v oštarijo "Ej stari, mam eno yanimivo vprašanje, zakaj misliš
da kokakola še kr naprej oglašuje,.." In dalje debata o kokakoli.

In serije teh reklam tudi dvigujejo vrednost delnic, vrjeli ali ne, za temi reklamami je več politike kot
za kakim političnim škandalom,...

Casino Mond (maribor), je svoje odprtje reklamiral z ogromnim balonom v AU, kjer je reklamiranje igralništva
strogo kaznivo. Plačali so za balon in vse, in vedeli so da bodo dobili mastno kazen, ampak očitno jim je šlo
matematično "skozi"...

Nikoli v živlenju nebomo pozabili reklam kot so "Kuhamo, pasiramo, režemo sekljamo", "Pol pa svizec zavije čokolado",
"Da pralni stroj dlje živel bo dodaj calgon", "modroplavuti tun" in najhujši "cilitbang".

Ko so začeli gnjavit s safcolom sem po parih dneh podlegel in kupil konzervo. In ne samo enkrat.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.012
1.911
113
pri meni ima tako grobo pranje možganov ravno kontra učinek. na kraj pameti mi ne pade da kupim tisti rio mare al kaj so že vrteli na 2 min pol leta