Ne razumem zakaj....

grube386

Geek pohotnež
20. jul 2007
2.174
0
36
40
Za vogalom
Pardon, narobe kliknil Hitri odgovor
wink-1.gif
Letelo je na Bagdad-a
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.030
11.154
113
hvala, itak, vem da nisem ciljna publika oglaševalcev, ker od mene nimajo profita.
smirk-1.gif
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.434
3.825
113
davorinm.wordpress.com
Citat:
Uporabnik Bagdad_Blue pravi:
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
reklama v stilu predstavljanja novosit cisto razumem in jo tako tudi akceptiram, ce pa mi nabijejo 500x na dan da ima simobil akcijo, pa nacrtno zavedajoč, da na simobil pa nikol ker so posiljeni. Torej enkrat dvakrat še, potem pa je pri meni ze kontra učinek.



Pa tudi nevem, če me/vas lahko en simobil z neko reklamo , ki je drugače kvalitetnejša prepriča, da boš njihov naročnik. Z samo reklamo ne. Kolikokrat so vrteli neko reklamo, ki je bila brez pravega smisla (drugače dobra), na koncu pa le " S pticami si delimo nebo...MOBITEL"
13.gif

Ok zdej ko sem videl grem pa k Mobitelu
bonk.gif

Eno je imidg kampanja, eno pa prodajna akcija. Pa ne moreš sebe jemat kot splošno stanje na trgu. Če ti, mi, večina nas izve novosti na forumu, naši starši za to definitivno izvejo na TV-ju, jumbo plakatih.

Kar se tiče pa folka, ki dela oglase, zakaj dela oglase? Zato ker naročnik hoče oglas, ti pa pokasiraš keš?
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Bagdad_Blue

i ate all the pies
13. avg 2007
222
0
16
43
LJ-VZHOD
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
tole pa ne razumem dobr, kaj hočeš povedat...

Ma pozabi, da sem kaj napisal. V bistvu maš prav. To je lahko zgolj samo moja predstava o efektivnosti takega oglaševanja in je nimam pravice posploševat.

Mnenje pa lahko dam...al kaj?
wink-1.gif
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.434
3.825
113
davorinm.wordpress.com
Citat:
Uporabnik Bagdad_Blue pravi:
Nisem imel namena spodbijat svetovnega marketinga ampak samo manjši nesmisel reklame, zaradi pomankanja predstavitve dejanske ponudbe. Prav te reklame bi u bistvu morale bit bolj za intelektualce in ne rajo.

Ne štekam kaj hočeš povedat. Če je oglas na TV-ju je po defaultu namenjen raji, ne ožji skupini ljudi. Če daš 300k EUR, da se na določenem kanalu vrtijo oglasi, potem ciljaš splošno publiko, kar koregiraš s tem kdaj in med katerimi oddajami boš oglaševal, da zajameš čimvečji delež izbrane ciljne skupine.

Kakšno pomanjkanje predstavitve, ponudbe? Tole, kar ima Simobil s 50EUR je teaser reklama in ravno njen namen je, da ustvari buzz "50 EUR? Zakaj pa..?". In "intelektualci" grejo pogledat na net, pa še kam....Lojzeti pa se sprehodijo do poslovalnice in vprašajo za teh 50 EUR.

Za oglasi je (praviloma) dosti razmišljanja. Če pogledaš tisti prvi oglas za Evian vodo, je mogoče dosti ljudem beden. Zakaj za vraga dat plešoče dojenčke na oglas za vodo? WTF? Zato, ker so očitno njihova ključna ciljna skupina te kampanje ženske, mogoče mlade matere... Oglas hkrati sporoča aktivnosti, ukvarjanje s športom in "pomladitev" - dojenčki, ki jo omogoča uporaba te vode.
 

Bagdad_Blue

i ate all the pies
13. avg 2007
222
0
16
43
LJ-VZHOD
Citat:
Uporabnik ynos pravi:
Citat:
Uporabnik Bagdad_Blue pravi:
Nisem imel namena spodbijat svetovnega marketinga ampak samo manjši nesmisel reklame, zaradi pomankanja predstavitve dejanske ponudbe. Prav te reklame bi u bistvu morale bit bolj za intelektualce in ne rajo.

Ne štekam kaj hočeš povedat. Če je oglas na TV-ju je po defaultu namenjen raji, ne ožji skupini ljudi. Če daš 300k EUR, da se na določenem kanalu vrtijo oglasi, potem ciljaš splošno publiko, kar koregiraš s tem kdaj in med katerimi oddajami boš oglaševal, da zajameš čimvečji delež izbrane ciljne skupine.

Kakšno pomanjkanje predstavitve, ponudbe? Tole, kar ima Simobil s 50EUR je teaser reklama in ravno njen namen je, da ustvari buzz "50 EUR? Zakaj pa..?". In "intelektualci" grejo pogledat na net, pa še kam....Lojzeti pa se sprehodijo do poslovalnice in vprašajo za teh 50 EUR.

Za oglasi je (praviloma) dosti razmišljanja. Če pogledaš tisti prvi oglas za Evian vodo, je mogoče dosti ljudem beden. Zakaj za vraga dat plešoče dojenčke na oglas za vodo? WTF? Zato, ker so očitno njihova ključna ciljna skupina te kampanje ženske, mogoče mlade matere... Oglas hkrati sporoča aktivnosti, ukvarjanje s športom in "pomladitev" - dojenčki, ki jo omogoča uporaba te vode.

Ok ynos...maš prav za vse to. I give up.
cheer.gif

Edino spet mi daješ za primer neko trenutno reklamo, ki niti približno nima veze s tipom reklame na katerega so se moji posti nanašali. In ker se iz glave ne spomnim specifične reklame za simobil in mobitel, ki so se neumorno vrtele zadnjih par let pa se mi jih tudi ne da iskat, odstopam od pregovarjanja zaradi pomanjkanja dokazov in smisla
cry12bpy.gif
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.708
9.909
113
40
MB
reklame vedno dosežejo svoj namen, tud če ti gre neka reklama na živce, si jo opazil ne ..
wink-1.gif
 

Bagdad_Blue

i ate all the pies
13. avg 2007
222
0
16
43
LJ-VZHOD
Če jo opaziš, še ne pomeni, da je storila svoj namen. Jaz recimo coldrexa ne bi kupil samo zaradi reklame. Ali recimo tega sMUthy od ljubljanskih mlekarn. Mene tisti špric ne asociera na mleko
crazy1.gif
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.708
9.909
113
40
MB
je razlika med reklamami ki delajo brand awareness in pa produktnimi reklamami, in čeprav te ta produkt ni pritegno, se zavedaš znamke in te bo mogoče naslednji ...
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.434
3.825
113
davorinm.wordpress.com
Ga pa poznaš, ne? Probal ga pa nisi?
smile-1.gif


Jaz sem ga probal in ga dejansko za zajtrk, skupaj z eno črno žemljico spijem. Dober okus (pogoj, da je hladen), malo drag, ampak jebiga. In sem ziher, da bi prej probal tega, ki sem ga videl na reklami, kot tistega, ki ga prvič vidim. To je pa cel point vsega.
 
Nazadnje urejeno:

V_power

Fizikalc
15. sep 2007
1.935
0
36
Ljubljana
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
normalno, ampak govorimo o posiljevanju z reklamami.

dejstvo je da se simobilu pri prodajo bolj pozna, spot v vsakem reklamenem bloku na pop tv, kot pa micro oglaševanje na 1000 različnih lokacijah/medijih

imaš kakšne bolj podrobne podatke za koliko so povečali prodajo/več naročnikov?
pomoje jim je Tuš vzel nekaj naročnikov
grims-1.gif
 

Bagdad_Blue

i ate all the pies
13. avg 2007
222
0
16
43
LJ-VZHOD
Mogoče če bi mi ga nekdo ponudil, da bi ga poizkusil in če bi bila stvar res mega, potem bi kdaj tudi kupil, ampak samo zaradi okusa. Prav ista stvar bi se lahko zgodila z jogurtom dukat, za katerega še nisem videl reklame . Da pa bi stvar kupil zaradi reklame pa ne...ker mi je reklama zadevo zagravžala...
tongue-1.gif
U bistvu zelo če prav razmišljam se ne spomnim, da bi kdaj videl reklamo in si rekel " ej to si moram pa kupit "

Ampak to je zgolj moje razmišlanje in se lahko vsakemu zdi napačno...meni ne.
smirk-1.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
ksz

sem kr malo šokiran, glede na to da ste tu sami intelektualci da mislite, da so reklame naključno pozicionirane pa metanje denarja skoz okno
bonk.gif

hysterical-1.gif


trženje že nekaj časa ni več domena ljudi, ki prodajajo meglo in naključno izbirajo kje se bodo pojavljali ampak prava znanost, samo veliki večini to ni jasno
priden.gif

En od velikih trženjskih gurujev je lepo povedal: Pri oglaševanju je vedno polovica denarja vržena skozi okno. Kar sicer ne bi bil problem, če bi vedel katera polovica.
evil.gif
 

KLuka

Fizikalc
7. sep 2007
1.710
0
36
... ksz

... nekoč sem pogledal neko predavanje o nevromaketingu (ki ga trenutno ne najdem, je pa bil na video dnevniku), ki ga je imel Sašo Dolenc na SOF-u.

Tole je pa iz članka o 17. Sof-u na strani radia študent.
Citat:

....

Prvi dan se je soočil z znanostjo. Osrednje predavanje je nosilo naslov: Nevromarketing – ko se znanost o možganih sreča s trženjem. V zanimivem in z znanstvenimi dokazi podprtem predavanju je Sašo Dolenc iz spletnega časopisa za tolmačenje znanosti Kvarkadabre med drugim spregovoril tudi o raziskavah, ki so pod drobnogled vzele dve blagovni znamki: Pepsi in Coca Colo. Pri slepem testu, v katerem imena znamk niso bila razkrita, je velika večina ocenila, da je okus Pepsi boljši od Coca Cole.

V trenutku pa, ko so izvedeli, da je ena izmed pijač Coca Cola, so se ocenjevanja obrnila v njen prid, poskuševalcem je bila objektivno bolj všeč Coca Cola. Analiza delovanja njihovih možganov v tistem trenutku je namreč pokazala, da se je nenadoma aktiviral center za priklic spomina – dodatno se je aktiviral spomin na dobre reklame in vrednotenje blagovne znamke.

.. če to upoštevamo, potem ne veljal tisto da vsaka reklama dobra ali slaba pomaga
 

kihko

Pripravnik
15. sep 2007
474
0
16
Zanimivo. Meni je Pepsi bistveno boljša (tudi ko vem
grin1.gif
). Če se le da se ne dotaknem razžiralca mesa.
 

Trigger

Guru
13. avg 2007
2.510
1.927
113
na temni strani lune
A ne velja tisto, da če zaradi reklame kupi izdelek 1 od 100 ki reklamo gleda, je reklama več kot uspešna.

Recimo, telemarketing ima manj kot 2% uspešnosti, ampak še vedno je to zelo zelo dober biznis za marsikatero podjetje, ki se je odločilo za takšen način reklamiranja.

Drugači pa gre pri večini reklam pri nas bolj za "brand awearnes", kot je zapisal nekdo pred mano. Važno je da čim več ljudi ve za določeno znamko in določen izdelek. Kajti med par deset milijoni potrošniki je tudi 1% zelo zelo visoka številka. Plus marsikatera znamka začne veljati za kultno zgolj zaradi dobrih reklam.

In kot je nekdo omenil, da si želi ps3, iphone, xbox ipd., večino tega si želimo zgolj zaradi reklam, posrednih in neposrednih. Že sama diskusija na internetu je neke vrste reklama. Vsi teaserji za igre, ves pomp ki ga napravijo mediji okoli enega izdelka je reklama.

Za primer, če bi se apple odločil v štartu ponuditi iphone brez vezave, bi bile cene najnovejše verzije danes v trgovini pod 300€, ker več ni vreden (moje mnenje). S tem ko se ga drži fama ekskluzivnosti je vreden pa 500+.
 

kihko

Pripravnik
15. sep 2007
474
0
16
Citat:
Uporabnik Trigger pravi:
A ne velja tisto, da če zaradi reklame kupi izdelek 1 od 100 ki reklamo gleda, je reklama več kot uspešna.
Odvisno. Pri telemarketingu, kjer so stroši relativno nizki ja, če bi pa zgolj eden kupil npr. CocaColo zaradi reklame v prime time-u na TV-ju bi pa bil verjetno marketingar, ki je to naročil, vprašan po zdravju.