Citat:
Uporabnik Bagdad_Blue pravi:
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
reklama v stilu predstavljanja novosit cisto razumem in jo tako tudi akceptiram, ce pa mi nabijejo 500x na dan da ima simobil akcijo, pa nacrtno zavedajoč, da na simobil pa nikol ker so posiljeni. Torej enkrat dvakrat še, potem pa je pri meni ze kontra učinek.
Pa tudi nevem, če me/vas lahko en simobil z neko reklamo , ki je drugače kvalitetnejša prepriča, da boš njihov naročnik. Z samo reklamo ne. Kolikokrat so vrteli neko reklamo, ki je bila brez pravega smisla (drugače dobra), na koncu pa le " S pticami si delimo nebo...MOBITEL"
Ok zdej ko sem videl grem pa k Mobitelu
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
tole pa ne razumem dobr, kaj hočeš povedat...
Citat:
Uporabnik Bagdad_Blue pravi:
Nisem imel namena spodbijat svetovnega marketinga ampak samo manjši nesmisel reklame, zaradi pomankanja predstavitve dejanske ponudbe. Prav te reklame bi u bistvu morale bit bolj za intelektualce in ne rajo.
Citat:
Uporabnik ynos pravi:
Citat:
Uporabnik Bagdad_Blue pravi:
Nisem imel namena spodbijat svetovnega marketinga ampak samo manjši nesmisel reklame, zaradi pomankanja predstavitve dejanske ponudbe. Prav te reklame bi u bistvu morale bit bolj za intelektualce in ne rajo.
Ne štekam kaj hočeš povedat. Če je oglas na TV-ju je po defaultu namenjen raji, ne ožji skupini ljudi. Če daš 300k EUR, da se na določenem kanalu vrtijo oglasi, potem ciljaš splošno publiko, kar koregiraš s tem kdaj in med katerimi oddajami boš oglaševal, da zajameš čimvečji delež izbrane ciljne skupine.
Kakšno pomanjkanje predstavitve, ponudbe? Tole, kar ima Simobil s 50EUR je teaser reklama in ravno njen namen je, da ustvari buzz "50 EUR? Zakaj pa..?". In "intelektualci" grejo pogledat na net, pa še kam....Lojzeti pa se sprehodijo do poslovalnice in vprašajo za teh 50 EUR.
Za oglasi je (praviloma) dosti razmišljanja. Če pogledaš tisti prvi oglas za Evian vodo, je mogoče dosti ljudem beden. Zakaj za vraga dat plešoče dojenčke na oglas za vodo? WTF? Zato, ker so očitno njihova ključna ciljna skupina te kampanje ženske, mogoče mlade matere... Oglas hkrati sporoča aktivnosti, ukvarjanje s športom in "pomladitev" - dojenčki, ki jo omogoča uporaba te vode.
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
normalno, ampak govorimo o posiljevanju z reklamami.
dejstvo je da se simobilu pri prodajo bolj pozna, spot v vsakem reklamenem bloku na pop tv, kot pa micro oglaševanje na 1000 različnih lokacijah/medijih
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
ksz
sem kr malo šokiran, glede na to da ste tu sami intelektualci da mislite, da so reklame naključno pozicionirane pa metanje denarja skoz okno
trženje že nekaj časa ni več domena ljudi, ki prodajajo meglo in naključno izbirajo kje se bodo pojavljali ampak prava znanost, samo veliki večini to ni jasno
Citat:
....
Prvi dan se je soočil z znanostjo. Osrednje predavanje je nosilo naslov: Nevromarketing – ko se znanost o možganih sreča s trženjem. V zanimivem in z znanstvenimi dokazi podprtem predavanju je Sašo Dolenc iz spletnega časopisa za tolmačenje znanosti Kvarkadabre med drugim spregovoril tudi o raziskavah, ki so pod drobnogled vzele dve blagovni znamki: Pepsi in Coca Colo. Pri slepem testu, v katerem imena znamk niso bila razkrita, je velika večina ocenila, da je okus Pepsi boljši od Coca Cole.
V trenutku pa, ko so izvedeli, da je ena izmed pijač Coca Cola, so se ocenjevanja obrnila v njen prid, poskuševalcem je bila objektivno bolj všeč Coca Cola. Analiza delovanja njihovih možganov v tistem trenutku je namreč pokazala, da se je nenadoma aktiviral center za priklic spomina – dodatno se je aktiviral spomin na dobre reklame in vrednotenje blagovne znamke.
Odvisno. Pri telemarketingu, kjer so stroši relativno nizki ja, če bi pa zgolj eden kupil npr. CocaColo zaradi reklame v prime time-u na TV-ju bi pa bil verjetno marketingar, ki je to naročil, vprašan po zdravju.Citat:
Uporabnik Trigger pravi:
A ne velja tisto, da če zaradi reklame kupi izdelek 1 od 100 ki reklamo gleda, je reklama več kot uspešna.