Ne razumem zakaj....

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
hja potem po vašem mnenju gre več tisoč eurev raziskav o psihi potrošnikov v nič??? dvomim... vse je točno naštudirano, ne se bat. Sam vi se sploh ne zavedate tega.

In Bagdad... ko jo boš prvič videl, ne boš šel... ko ti bo pa čez 2 leti potekla naročnina, boš pa imel v glavi da je mobitel cenejši, in boš razmislil da bi šel pa mogoče tja, in boš preveril njihovo ponudbo.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.710
9.911
113
40
MB
ksz

sem kr malo šokiran, glede na to da ste tu sami intelektualci da mislite, da so reklame naključno pozicionirane pa metanje denarja skoz okno
bonk.gif

hysterical-1.gif


trženje že nekaj časa ni več domena ljudi, ki prodajajo meglo in naključno izbirajo kje se bodo pojavljali ampak prava znanost, samo veliki večini to ni jasno
priden.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.030
11.154
113
kak nam ni jasno... seveda nam je, na intelketualce ki razmisljamo s svojo glavo, lahko zaprejo vse marketinše oddelke..znanost delajo za glupo rajo. BMK tvja ne gledam.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.030
11.154
113
in še catch...mel bi ps3, mel bi iphone, mel bi bacardi, mel bi jegra...in to si potem tudi kupim...še nisem videl nobene reklame
wink-1.gif
vsaj ne v naših medijih.
 

Bagdad_Blue

i ate all the pies
13. avg 2007
222
0
16
43
LJ-VZHOD
Že mogoče da bi šel, ampak pogoj je dobra cena in ponudba storitev, in nikakor ne the Killers. Če bi zraven vsakokrat povedali, kaj točno imajo boljše kot konkurenc, potem že pridobijo. Ampak deklica, ki teče po travniku, fantek ki nosi časopis, babica obeša perilo, čarovnik, ki vleče zajca iz klobuka.....ob muziki the killers in potem samo "Mobitel, Ker se cenim".....nevem no....to že ni razlog za menjavo operaterja
ne-ne-1.gif
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.710
9.911
113
40
MB
a pa ti misliš da si temu izpostavljen samo med mehiškimi na tvju? trženju si izpostavljen na vsakem koraku.. pa ne rečt da nima vpliva na tebe
evil.gif
 

Bagdad_Blue

i ate all the pies
13. avg 2007
222
0
16
43
LJ-VZHOD
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
ksz

sem kr malo šokiran, glede na to da ste tu sami intelektualci da mislite, da so reklame naključno pozicionirane pa metanje denarja skoz okno
bonk.gif

hysterical-1.gif


trženje že nekaj časa ni več domena ljudi, ki prodajajo meglo in naključno izbirajo kje se bodo pojavljali ampak prava znanost, samo veliki večini to ni jasno
priden.gif

Kje si pa ti zasledil tezo, da so reklame naključno pozicionirane
confused-1.gif


Kar se pa tiče metanja denarja skozi okno....moje mišljenje je tako da ne gre denar skozi okno...ampak v žep npr. vodje oglaševanja na poptv in direktorja coca cola slovenija....ne grabit besed, ker je zgolj primer.
10.gif
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
ja kaj, a ti si pa ulitmate model za ciljno publiko oglaševanja??? ti si eden in edini. ne razmišljajo vsi tkole.
Z akcijo the killers so predvsem rešili koncert, ker drugače bi bil obisk katastrofa. Drugo kot drugo, so bili njihova ciljna skupina mladi. Tisti, katerim se je takrat ko so slišali human srce ustavilo. In kako lepše zlezeš v rit enmu mulcu, kot tko, da mu kupiš karto za njihovo najljubšo skupino??? mal razmišljej, kdo je ciljna publika.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.030
11.154
113
tisti mulc bo napol zastonj (beri 15€) še 15 ali 20 let nabijal itak...dokler mu konkurenca ne da cenejse variante. Koncert gor ali dol.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
mah. sej point vsega oglaševanja je, da ti zleze pod kožo. Pa če ti hočeš, al pa ne. Vi se sicer smejete oglasom za merkur, sam pozna ga pa vsak. A ni point dosežen??? In ko boš šel kupovat vrtno orodje, ti bo prva asociacija merkur....

kot sm že reku, tukaj zadaj je veliko raziskav in študij. verjem.

In pač vsak se mora pojavljati. Tud coca-cola. najbolj prepoznavna znamka na svetu (no google jo je prehitel se mi zdi), sam vidiš... če se ne bi, bi čez 3 leta pozabil na njo. in tud mlajše generacije - katere so šele začele izbirat svojo pijačo, jo sploh ne bi poznale... ne moreš vsega po sebi merit. sej tv gleda veliko ljudi, različnih starosti, slojev,...
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.710
9.911
113
40
MB
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
normalno, ampak govorimo o posiljevanju z reklamami.

dejstvo je da se simobilu pri prodajo bolj pozna, spot v vsakem reklamenem bloku na pop tv, kot pa micro oglaševanje na 1000 različnih lokacijah/medijih
 

Bagdad_Blue

i ate all the pies
13. avg 2007
222
0
16
43
LJ-VZHOD
"Mami jaz bi šel pa na itak Ðabest ker lahko dobim karte za The Killers in grem lahko poslušat edini komad, ki ga poznam, na hipodrom"
"No sinko, če si pa tako želiš iti na ta koncert po 10€ nižji ceni, gremo pa hitro razdreti družinski paket "
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
jah sej če nočeš razumet, pač nočeš. sam nimaš pa prav.

Sajkek: ja sam, dve leto bo pa tam. a ni boljše da meče denar mobitelu, kot pa simobilu. tko pač razmišljajo v firmah. in prav imajo.
 

Bagdad_Blue

i ate all the pies
13. avg 2007
222
0
16
43
LJ-VZHOD
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
mah. sej point vsega oglaševanja je, da ti zleze pod kožo. Pa če ti hočeš, al pa ne. Vi se sicer smejete oglasom za merkur, sam pozna ga pa vsak. A ni point dosežen??? In ko boš šel kupovat vrtno orodje, ti bo prva asociacija merkur....

kot sm že reku, tukaj zadaj je veliko raziskav in študij. verjem.



In pač vsak se mora pojavljati. Tud coca-cola. najbolj prepoznavna znamka na svetu (no google jo je prehitel se mi zdi), sam vidiš... če se ne bi, bi čez 3 leta pozabil na njo. in tud mlajše generacije - katere so šele začele izbirat svojo pijačo, jo sploh ne bi poznale... ne moreš vsega po sebi merit. sej tv gleda veliko ljudi, različnih starosti, slojev,...

Tega ti pa ne bom oporekal.

Nisem imel namena spodbijat svetovnega marketinga ampak samo manjši nesmisel reklame, zaradi pomankanja predstavitve dejanske ponudbe. Prav te reklame bi u bistvu morale bit bolj za intelektualce in ne rajo.
 

grube386

Geek pohotnež
20. jul 2007
2.174
0
36
40
Za vogalom
Če se šteješ med intelektualce, poizkušaj na te reklame, ki jih tukaj "spodbijaš", gledat iz popolnoma drugega vidika kakor sedaj. Predvsem pa jih glej bolj podrobno in zavzeto.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
ma ne... jest se ne štejem med intelektualce.

katere pa spodbijam? sej jest pravim, da so vse v nulo naštudirane.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.012
1.911
113
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
in še catch...mel bi ps3, mel bi iphone, mel bi bacardi, mel bi jegra...in to si potem tudi kupim...še nisem videl nobene reklame
wink-1.gif
vsaj ne v naših medijih.

sisek od kot ti ideja da si ti center pozornosti slovenskih oglaševalcev? to so namreč povprečni franci in marije, ne pa naki atijevi napihnjenci
smirk-1.gif