Ne razumem zakaj....

Bagdad_Blue

i ate all the pies
13. avg 2007
222
0
16
43
LJ-VZHOD
...blagovne znamke, kot je recimo CocaCola al pa gillete, zmečejo toliko denarja za reklame. Predvajajo jih po 2x med reklamnimi bloki v dražjih urah (20:00..)
bonk.gif

Nevem....a jim je to potrebno. Ker pač CocaCola je že tako najbolj poznana beseda poleg OK, mislim da jim res to ne povečuje prometa in ne dviguje imena blagovne znamke.
stupid-1.gif
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.434
3.825
113
davorinm.wordpress.com
Pri FMCG dobrinah je oglaševanej kar ključno.
wink-1.gif
Če ne bi Coca-Cola, bi pa Pepsi toliko bolj in prevzemal tržni delež..., Če ne bi Gillette, bi pa kaka druga firma oglaševala in prevzemala ttržni delež...

Kako misliš, da se diferenciira pralne praške? Zakaj bi bil en boljši od drugega? Kako to sporočit kupcem? Kaj pa navadna voda v plastenki? Kako je Evian uspelo pozicionirati vodo kot nadstandardno vodo, za kar prejemajo visoke premije? Itd..
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.030
11.154
113
najbolj hecno je, ko med formulo od 20 reklam v bloku, je 17 takih katerim je neposredna ciljna skupina ŽENSKE (milijon kozmetike, vlozki in ostale pizdarije), 2 sta za moske in zenske, ena pa mogoce za moske, kak zilet al pa pir..)..Očitno so tisti ki naročujejo reklamiranje, butli na kvadrat. že večkrat opazil.
 

Maxi25

Fizikalc
4. maj 2009
2.341
0
36
ynos popravi me če se motim...

Kokr jst vem, da če si distributer ali franšizor, da se velikokrat podpisuje pogodba, kjer določijo, koliko reklam mora dejsnko bit, kakšno oglaševanje...bla bla.
 

Bagdad_Blue

i ate all the pies
13. avg 2007
222
0
16
43
LJ-VZHOD
Pa ne za Coca-Colo. OK razumem pri pralnih praških.

Glih Evian recimo....zakaj ni reklam za Evian? Vrjetno zato, ker točno vejo, da že imajo ime in ciljno skupino kupcev, ki so zaradi družbenega statusa ali slepega prepričanja, da je to najboljša voda izpod francoskih alp pripravljeni plačati 2.5x več eurov.

Gillete ima recimo najbližjo konkurenco Wilkinson. Ma še zmer jim ni treba reklam vrtet v vsakem reklamnem bloku, vsak dan. Halo!? Sej rečeš žiletka!!!
 

pediater

UDBA
18. jul 2007
11.892
0
36
43
Ni panike dokler oglašujejo proizvajalci.

Grozno mi je to, ko je 80% reklam v prime-time (poročila-vreme-šport) za trgovine z živili. Špar, Mercator, Tuš...
13.gif


Če ne bi bilo teh reklam, bi vsak artikel bil lahko cenejši par centov.
Me prav zanima, če kdo resno gleda in si zapisuje, da je en sok znižan za 3 cente, kot oglašujejo, in če se zaradi tega odloči it v to trgovino po ta sok.
bonk.gif


Hrano je itak treba nekje kupit, vsak trgovec naj se potrudi dat na police najkvalitetnejšo in najcenejšo hrano, pa bo to največja reklama zanjga, ne pa posiljevanje s primitivnimi reklamami.
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.434
3.825
113
davorinm.wordpress.com
Evian se ne oglašuje v SLo, ker je premajhen in zasičen trg. Drugače pa so dosti aktivni.

npr. tale oglas je kul
grin1.gif


Potem imaš pa še ostale...



 

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.329
356
83
39
Citat:
Uporabnik pediater pravi:

Me prav zanima, če kdo resno gleda in si zapisuje, da je en sok znižan za 3 cente, kot oglašujejo, in če se zaradi tega odloči it v to trgovino po ta sok.
bonk.gif

To ne vem, poznam pa ljudi, ki si točno zacahnajo izdelke na letakih in potem kupijo samo tisto v določeni trgovini.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.030
11.154
113
pa vlozki 100x na dan, verjetno picke res ne vejo kaj jim pase al pa sporti pozabijo kaj jim paše na lulo.
 

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.901
114
63
štajerska
tiste reklame ( vložki, kozmetika.. ) so tudi za moške, da si zapomnijo kaj morajo poleg pira še prinest iz štacune ko jih tja bejba napoti po liter olja
sicer pa je smisel reklam v tem, da si zapomniš neko blagovno znamko, in da ko greš v štacuno avtomatsko izbereš one vložke s krilci ( to še jaz vem da obstaja, ker je reklama bila xxx krat ) in kaj vem katero žaubo proti pikom ali za sončenje. nekaj se ti znano zdi in pač tisto vzameš in ne kakšen drug artikel druge blagovne znamke za katero še nisi nikoli slišal
 

grajbos

Fizikalc
23. mar 2009
2.098
0
36
Citat:
Uporabnik pediater pravi:
Ni panike dokler oglašujejo proizvajalci.

Grozno mi je to, ko je 80% reklam v prime-time (poročila-vreme-šport) za trgovine z živili. Špar, Mercator, Tuš...
13.gif


Če ne bi bilo teh reklam, bi vsak artikel bil lahko cenejši par centov.
Me prav zanima, če kdo resno gleda in si zapisuje, da je en sok znižan za 3 cente, kot oglašujejo, in če se zaradi tega odloči it v to trgovino po ta sok.
bonk.gif

Verjemi, da je ogromno ljudi tako naivnih, da gredo ravno zaradi tega soka v trgovino. Zraven pa kupijo še en kup stvari, ki jih sicer sploh nebi... In ki jih ponavadi sploh ne rabijo. Potem pa se čudijo, kam izginjajo njihovi ojri.

Itak vsak kupec plača reklamo za priznane blagovne znamke. Coca Cola, Nike, Adidas, Ariel... Adidas npr.: Made in China, cena pa ubitačna. Ok, saj je kvalitetno, tako zelo pa tudi ne, da pride ena polo majica 40+eur. Hja, reklama za to majico je bila draga... In je reklama seveda vkalkulirana v osnovno ceno. Enako pri CocaColi, Nike, Persil, Gillete...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.030
11.154
113
reklama v stilu predstavljanja novosit cisto razumem in jo tako tudi akceptiram, ce pa mi nabijejo 500x na dan da ima simobil akcijo, pa nacrtno zavedajoč, da na simobil pa nikol ker so posiljeni. Torej enkrat dvakrat še, potem pa je pri meni ze kontra učinek.
 

Bagdad_Blue

i ate all the pies
13. avg 2007
222
0
16
43
LJ-VZHOD
Pa sej je logično, da si pač uspešnejša podjetja lahko privoščijo več reklam ob boljših oddajah in da je smiselno da bo sunmix dal toliko za reklame, ker jim to ob vseh ostalih kremah za sončenje, ki so na šparovih policah, dejansko da neko prednost. Ne gre mi v glavo zakaj to počnejo znamke ki so že nekako monopolist ali sinonim za tisti izdelek, ki ga tržijo. Lahko bi dal reklamo samo 1x na dan, ali pa samo med določenimi oddajami, ne pa konstantno. Mene že ne more nobena pepsi al pa sinalco prepričat, da si zraven pice nebi coca cole naročil. Ne bom rekel Jack pepsi ampak Jack cola.

Lahko ne bi tudi 5 let spustil nobene reklame, pa ne vrjamem, da bi bil upad prodaje kaj preveč opazen
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
pa vlozki 100x na dan, verjetno picke res ne vejo kaj jim pase al pa sporti pozabijo kaj jim paše na lulo.

živa resnica..a je folk, ki dela te oglase res tolk debilen, da se ne zaveda, da se slej ko prej normalen gledalec naveliča butastih oglasov in začne panično gledat za daljincem, ko se na ekranu izpiše OGLASI Mejduš
bonk.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.030
11.154
113
poglej ynosa, ahhahaha


drugač epa še en fenomen...RedBull, pri vsaki procesiji so zraven, kup sponzorstva še za tako potratn ešport ekot F1, rally, letala itd, v glavnem metanje denarja sko z okno....al res tolko sluzijo s to pijaco, ki jo ponavadi kar talajo(na prireditvah) al je zadaj globalna trgovina z mamili. hvala za pojasnilo.
 

Bagdad_Blue

i ate all the pies
13. avg 2007
222
0
16
43
LJ-VZHOD
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
reklama v stilu predstavljanja novosit cisto razumem in jo tako tudi akceptiram, ce pa mi nabijejo 500x na dan da ima simobil akcijo, pa nacrtno zavedajoč, da na simobil pa nikol ker so posiljeni. Torej enkrat dvakrat še, potem pa je pri meni ze kontra učinek.

Pa tudi nevem, če me/vas lahko en simobil z neko reklamo , ki je drugače kvalitetnejša prepriča, da boš njihov naročnik. Z samo reklamo ne. Kolikokrat so vrteli neko reklamo, ki je bila brez pravega smisla (drugače dobra), na koncu pa le " S pticami si delimo nebo...MOBITEL"
13.gif

Ok zdej ko sem videl grem pa k Mobitelu
bonk.gif