Jeba je, če servis smatra, da je takšno stanje "normalno".
Sicer je pot takšna: takoj nazaj v Leclerc uveljavljat stvarno napako in zahtevat vračilo denarja. Ker mora nekdo najprej potrditi stvarno napako, se zna zgoditi, da jo iz navedenih razlogov zavrnejo. V tem primeru zadevo prijaviš na tržni inšpektorat, pri čemer pazi, da priložiš vso dokumentacijo (zahteve oddaj pisno s potrdilom o prejemu ali pošlji priporočeno).
Kako se bo stvar odvila pa je vprašanje. Če obstaja nestrinjanje o obstoju stvrane napake, bi moral dobiti mnenje izvedenca ali nesporno dokazat, da napaka obstaja. Menim, da pričujoče fotografije temu pritrjujejo, ampak v praksi je lahko odločitev tudi drugačna.
Vsekakor pa najprej poizkusi stvar urediti s prodajalcem, na lep način, in ne grozi s tržnim inšpektoratom.
Aja, pri stvarni napaki je tvoja odločitev, kako bodo napako odpravili: vračilo denarja, vračilo dela kupnine (aka popust za nepopoln izdelek), popravilo izdelka ali zamenjava z drugim brezhibnim izdelkom. Ne pusti se prepričat v nasprotno!