Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Vidiš, to me pa pogreje. Zakaj bi pa 1.4 motor rabil 6 prestav? Ker je to zdej trend? Ker se finančno izplača? Ker bo 5 litrov manjša poraba? A obstoječi 5 stopenjski menjalnik pa ni ustrezen?
Ker:
- se na AC potem pri 130 ne bi motor vrtel s 3.500 vrtljaji, kar je glasno in poveča porabo (nekateri izemd teh petstopenjskih jajčkov se znajo pri 130 celo s 4.000 vrtet)
- ker bi bila prva prestava lahko malo krajša
- ker bi bila v splošnem poraba nižja
- ker bi bil malo bolj živahen avto (za tiste, ki to hočejo)
In ravno tamali, švoh motorji rabijo 6 prestav. Q7 V10 TDI bi imel zadosti dve ali tri ...
-če se ne motim, se pri avtomobilih z majhno prostornino motorja doseže končno hitrost s četrto prestavo, peta pa je tako ali tako dovolj dolga in posledično obrati pri večini avtomobilih niso visoki za 130 km/h (morda le pri kakšnem Twingotu RS in podobnih navitih avtomobilčkih)
-zakaj pa bi rabil še krajšo prvo prestavo kot je? mislim da je med 45 in 55 km/h, ki jih lahko dosežeš v prvi prestavi že tako malo.
-ja, poraba bi bila nižja v teoriji, ne praksi. Pa še avtomobili bi bili dražji. Pa vsi se ne vozijo z avtomobilčki po AC. Kolko ljudi bi pa sploh uporabljalo oz. jih zna uporabljat šest prestavo? Misliš da bi lahko s silnim navorom avtomobila z majhno prostornino motorja pospeševal v šesti prestavi pro 70, 80, 90, 100 km/h?
-pri majhnih prostorninah (brez turbo) ti tudi 10 prestav ne pomaga, da bi bil avto živahen.