dobro opažaš.
imam tdm 900 in imel sem tdm 850 3vd model, čisto prva. imela je manj konj in namesto stock izpuha je bil gor akrapovič. od 1500 je vlekla ko blesava do konca. pa bil sam, ali pa dva s kufri.
ta nova je pa točno kot si rekel. iz 1500 ti anrdi shake, dobrih 2000 pa že gre lepo. baje je spet tu vzrok v izpuhu in bi akrapovič rešil vse.
stil vožnje.
s staro sem šaltal zelo malo, k traktor, pa 5 je pela večinoma. tukaj tudi šaltam zelo malo, s tem da največkrat, ko grem iz ovinka in takrat šaltam tudi dve dol, včasih celo tri. na stari sem se pač navadil, da če ni crknla, je potegnila. ta pa noče crknt, ampak bi te vrgla iz sedla.
gled eprostora je tudi tako, da ga ima v primerjavi s staro manj.
glede slabih cest. se da pelat kje, kejr se s cestnimi in anked ne da, sam ni to ktm, pegaso, ali kaj takega. vseeno je 200 kil neokretnih.
če primerjam s ktm, pozabu model, 600 neki supermoto, s pegaso, 650gs. ni primerjave. ko se voziš ne treese (razen tisto pod 2k, kar pa ni tresenje, ampak rukanje), je lepo vodljiva, udobna, dobro zavetrje.
skratka super motor z dvema minusoma (nizki obrati, skromno za dva, a ravnoi temu anmenjena)
ko bo, če bo, bo naslednji fjr.