Nakup motorja....

elvir_vr6

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
22. avg 2007
3.297
0
36
Jah, več kot takrat sigurno.....
cheer.gif
 

Freak

Pripravnik
19. sep 2007
522
0
16
Zanima me,ce imate zavarovalno polico skoz v motorju??
Al imate samo dokazilo o zavarovanju (mali listek) ??
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Jaz imam prometno v žepu motoristične jakne. Notri imam tudi homologacijski kartonček, zavarovalno polico in zeleno karto. Tistega malega listka letos nisem dobil.
frown-1.gif
 

gregor

Fizikalc
31. jul 2007
399
35
28
Dolina hmelja
Prometno imam v denarnici.
Polico imam doma, v prometni imam pa mali listek-potrdilo o zavarovanjual nekaj takega, tak majo zdaj na triglavu.
 

SnuffyZ32

Pripravnik
11. okt 2007
199
0
16
Obišči stran
Bi reku da je FZ6 podobna stvar za pogledat. Kar ok si zasciten od vetra (nad 150 se je potrebno sam mal naprej nagnit, da si spet v zaveterju, sem pa 186cm visok) napram z750. Ogledala nimajo omembe vrednih vibracij. Ima mainstand, kar pride zelo prav pri mazanju ketne. Pozicija je izjemno udobna, 10 ur vec al manj non stop na motorju ni noben problem, zapestja nikakor ne trpijo. Motor je tudi zelo lepo vodljiv, gre tocno tja kamor si zamislis da bi rad sel, kar za recimo bandita 600 ne morem rect. Za monsterja sem slisal da je motorcek, ki se lepo pelje v ovinke sele ko se zacnes presedat na njemu :shrug:. Rekla kazala. Pri mojem sem opazu da je to cist od gum odvisno. Sem sicer zacetnik pri presedanju, vendar s temi gre odlicno v ovinek ce si preseden in lezi v ovinku, da se pocutis kot da bi na ringlspilu sedel, ne rabis skoraj nobenega pritiska na belanco, samo u eazy z rokami pobiras feedback z belance
smile-1.gif


Motor ima rahlo 'bzzzzzzz' vibracijo pri ~6000rpm, oziroma ~100km/h v 6. Krivulja navora klasicno zraste v visokih obratih. Med 6 in 8k rpm obcutno potegne in potem rahlo stopnjuje pospesevanje proti 12k. Do 14k potem mal neha vlect. Za obicajno hitro voznjo je do 7k dovolj, itak tistega tuljenja ne mores non stop poslusat, ce te pa kej prime, pa pac zavrtis nad 7k. Meni je po eni strani vsec ta dvolicnost, imas pac opcijo izbrat kolk je poskocen motor s tem da izberes obrate v katerih vozis.

Po drugi strani, pa po 2, 3 letih se mi zdi da vseeno mal manjka moci do 6k, sploh ce mas se koga zraven. Za prvi dve leti ti bo pomoje vseeno prek in prek dovolj. Od zacetka je bilo kar strasljivo, hehe. Oz. ko bos mislu da ni vec dovolj je vseeno dobro se nekaj casa imet 'premalo', da se ti kej ne zgodi ko mislis da ze obvladas
wink-1.gif


Drugace pa ni panike taksen motor za zacetnika. Jaz nisem niti skuterja niti avtomatika vozu pred tem, pa ni nobenih tezav.

lp,
Sasa
 

SnuffyZ32

Pripravnik
11. okt 2007
199
0
16
Obišči stran
Aja, moti me prehod v 1. in 2. prestavi iz nic gasa v nekaj gasa. Skoraj vedno cukne. Ni odvisno od tega kako nezen si, preprosto cukne. Zoprno v ovnikih ko imas prehod iz zaviranja v gas.

Baje to ni znacilnost vseh motorjev... Dunno. Je pa najvecja in prakticno edina zamera proti fz6. Poleg tega da mi opticno ni prevec vsec, lol.

lp,
Sasa
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Glede FZ-6 imam praktično enake izkušnje kot ti, mi pa vedno bolj diši kakšen dvovaljnik z manj "živčnim"motorjem in lepšim vlekom pri nižjih-srednjih vrtljajih...

Diši mi TDM, pa morda V-Strom 1000, vedno bolj pa se oziram za kakšnim BMW-jem, najrajši kakšnim R1200R, všeč mi je tudi novi 800GS...

S temi motorji se da pomoje lepše peljati počasi oziroma zmerno hitro. Fazer recimo na kakšnih bolj zaprtih ovinkih in z dvema gor čisto odpove, razen če šaltaš v prvo, kjer pa motor spet ni vozen.
 

SnuffyZ32

Pripravnik
11. okt 2007
199
0
16
Obišči stran
> mi pa vedno bolj diši kakšen dvovaljnik z manj "živčnim"motorjem in lepšim vlekom pri nižjih-srednjih vrtljajih...
> Diši mi TDM,

A si ze peljal dvovaljnika, ali sodis po teoriji? Vprasam zato ker moja teorija je bila taka kot si opisal tvoje zelje, praksa pa je potem nekaj cist drugega. Za en mesec sem si sposodu od sodelavca tdm900 twin in sem bil precej razocaran okol motorja (engine, ne celega motorja). Eno je, da iz 'preniskih' obratov, pac ko ga zamoris pri ene 2000rpm je dogajanje se mnogo bolj kasljajoce in kaoticno vibrirajoce kot pri fz6 ce ga pritisnes iz 2000rpm. S tem da relativno gledano je 2000rpm pri fz6 mnogo manj kot 2000rpm pri tdm, ki se vrti do 9000 al kolk. Po mestu in pocasnih ovinkih sem ravno tko moral gor pa dol saltat, mogoce clo vec kot s fazerjem, ker fazer je cisto miren tudi ce ga pustis v 2. v visje obrate, ker se ti ne da za vsako ulico saltat, tdm pa precej vibrira.

Potegne sicer fajn, ko enkrat neha kasljat, pomoje super za 2 po kasnih serpentinah. Sam verjamem da 900ccm 4 cilindras ala FZ1 (ali pa kaksen drug, fz1 ni ravno znan po navoru iz niskih obratov) ravno tako odlicno stegne, brez vseh teh vibracij. Tesko sem tudi ocenil feedback pri voznji, ker ti ga zamegli vso to vibriranje. Najbrz se navadis. Neka karakterna lastnost, ki je najbrz stvar okusa. Men to vibriranje nic ne pomeni, oz. kvecejmu moti.


Uglavnem razocaranje. Motorcek sam se pa fajn pelje. Najblizja asocijacija mi je kot da bi sedel na enem visokem samurajskem mecu in rezal linijo skoz ovinke
smile-1.gif
Sicer zgleda offroaderski, sam v praksi je skor tok offroaderski kot fz6, hehe.


Jah, navor fazerja, pa dva gor je res kriza pri kasnih klancih in zaprtih serpentinah. Sam ce z tdm pades pod uno mejo obratov kjer neha lepo vlect, je tud drek.

lp,
Sasa
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
TDM-nisem vozil, sem pa se peljal kot sopotnik. Takrat ko še nisem imel izkušenj z težjimi motorji se mi je zdelo zlo kul, še sploh občutek moči, z dvema orenk decoma gor je motor še vedno konkretno potegnil. V zadnjem času sem vozil Hondo Transalp (kul za vožnjo, je pa motor krepko podhranjen), BMW 650 (podobno), Cagivo Raptor 650 (premalo kubikov za dvovaljnika), KTM Super Duke (živalsko divji), Kawasaki ER-6 8mala jajčka), Yamaho XJ-600 Diversion (Dokaj kul samo se poznajo leta) in še ene par ki ne prodejo v izbor.

Nekako bi mi najbolj ustrezalo nekaj med Transalpom in Super Dukom, predstavljal sem si da bi to lahko bil TDM, zdaj pa nisem več prepričan. Vsekakor bom pred nakupom še probal par zadev. Zelo mi je všeč 1000 kubični Fazer, se pa bojim da bi me prevečkrat potegni v hitro vožnjo. Ustrezna bi bla tud 1000 kubična Honda CBF, ki pa mi vizualno ne potegne. Zanimiva bi bila tudi Yamaha XJR 1300, malo retro zadeva z velikokubičnim motorjem. Ima kdo izkušnje s tem.

Najverjetneje pa bo treba še malo našparati in si kupiti katerega od večjih BMW-jev...
cheer.gif
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
dobro opažaš.

imam tdm 900 in imel sem tdm 850 3vd model, čisto prva. imela je manj konj in namesto stock izpuha je bil gor akrapovič. od 1500 je vlekla ko blesava do konca. pa bil sam, ali pa dva s kufri.

ta nova je pa točno kot si rekel. iz 1500 ti anrdi shake, dobrih 2000 pa že gre lepo. baje je spet tu vzrok v izpuhu in bi akrapovič rešil vse.

stil vožnje.
s staro sem šaltal zelo malo, k traktor, pa 5 je pela večinoma. tukaj tudi šaltam zelo malo, s tem da največkrat, ko grem iz ovinka in takrat šaltam tudi dve dol, včasih celo tri. na stari sem se pač navadil, da če ni crknla, je potegnila. ta pa noče crknt, ampak bi te vrgla iz sedla.

gled eprostora je tudi tako, da ga ima v primerjavi s staro manj.

glede slabih cest. se da pelat kje, kejr se s cestnimi in anked ne da, sam ni to ktm, pegaso, ali kaj takega. vseeno je 200 kil neokretnih.

če primerjam s ktm, pozabu model, 600 neki supermoto, s pegaso, 650gs. ni primerjave. ko se voziš ne treese (razen tisto pod 2k, kar pa ni tresenje, ampak rukanje), je lepo vodljiva, udobna, dobro zavetrje.

skratka super motor z dvema minusoma (nizki obrati, skromno za dva, a ravnoi temu anmenjena)

ko bo, če bo, bo naslednji fjr.
 

Mitja99

Pripravnik
11. maj 2007
96
0
6
56
Ljubljana
Citat:
Uporabnik softi pravi:
s staro sem šaltal zelo malo, k traktor, pa 5 je pela večinoma. tukaj tudi šaltam zelo malo, s tem da največkrat, ko grem iz ovinka in takrat šaltam tudi dve dol, včasih celo tri. na stari sem se pač navadil, da če ni crknla, je potegnila. ta pa noče crknt, ampak bi te vrgla iz sedla.

Pa ti ne zablokira zadnje kolo ko šaltaš dve ali tri prestave nižje?
 

jetman

Zelenc'
23. okt 2007
22
0
1
Ljubljana
Naj povem še moje mnenje o TDM 900 ABS + Leovince.

Najprej slabe strani:
1. Vibracije dvovaljnika mene kot voznika ne motijo, celo všeč mi je, da ga malo čutim. To so majhne vibracije, ne take, da bi imel katerikoli del telesa potem mravljinčast oz. kaj podobnega. Vibracije motijo edino sopotnico, ker so zadnje stopalke na nosilcu od izpuha.
2. Če želiš dajat gor stranske kovčke, moraš prestavit smernike, kar je zamudno delo, pa še grdo na koncu izgleda. To velja vsaj za 33-35 litrska kovčka Givi oz. Kappa. 40 l kovček dvomim, da sploh gre gor, ker imam Leovincejeva izpuha,ki sta višja od originala. Moram še nekje dobit nosilce in probat, če slučajno gre 40l kovček gor. Rečeno mi je bilo, da pri tem kovčku ni nujno prestavljati smernikov, je pa priporočljivo zaradi varnosti.
3. Veterni piš me iz vetrobrana zadane v prsa. Če bi želel spravit piš preko glave, bi moral dat gor višji vetrobran in MRA Vario spojler.

Pozitivne strani:
1. Agregat ima dovolj navora, da pri normalni hitri vožnji ne čutiš pomanjkanja "unfa" tudi v dvoje.
2. Nizka poraba. Letos sem imel porabo od 4,3 do 5,6... povprečje 4,9 l/100 km. Nekateri so spravili porabo celo pod 4, nekateri so spravijo do 6,5-7. To je za 900ccm malo.
3. Izjemno okreten motocikel za svojo velikost. Brez izkušenj z motorji (prej sem vozil maksiskuter) poligon na MAkSi delavnici opravil v prvem šusu brez težav.
4. Veliko prostora pod sedežem za spravit: prvo pomoč, rezervar olja za samodejno mazanje verige, dežne rokavice, še kaj bi lahko spravil spodaj.
5. ABS
6. Užitek voziti ovinke, nagib do tačke.

Minimalne hitrosti po uporabnih prestavah, pri katerih motor normalno potegne naprej:

2. cca 20 km/h
3. cca 40 km/h
4. cca 50 km/h
5. cca 60 km/h
6. cca 75 km/h

To ni motor za na pisto, niti za makedam/offroad. Vse vmes opravi z odliko.
 
Nazadnje urejeno:

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
imam original izpuhe in winga s smerniki. originalne smernike sem dal stran in zadeva je super.

gled eporabe. zelo zelo težko pod 5, je bil pa že na 7,5.
 

Matrix

lawyer
20. jul 2007
238
0
16
Ptuj
Končno je padla odločitev... sem si ogledal in sprobal kar nekaj motorjev... jutri grem po Yamaho FZ6 Naked. Komaj čakam
cheer.gif