Citat:
Uporabnik Freak pravi:
Mogoce kdo ve,ali je treba pri rabljenih motorjih iz Italije tut placat DMV???
Ne, pri motorjih ni DMVja in ekološke takse oz takse za razgradnjo.
Samo homologacija 96 Eur.
Citat:
Uporabnik Freak pravi:
Mogoce kdo ve,ali je treba pri rabljenih motorjih iz Italije tut placat DMV???
Ja, zdaj imaš pa že ogromno izkušenj...Citat:
Uporabnik elvir_vr6 pravi:
Evo, danes imam pa več časa....
zadeva je taka. Tudi meni je bil zelo všeč...drža je fenomenalna, vodljivost tudi...skratka na prvi pogled zelo lahkoten in obvladljiv motor. Privi koraki, naredim izpit in takoj drugi dan, ko sem dvignil knjižico se grem peljat. Preskok iz Er-5 na Z-ja je bil kar "zanimiv". Prve dni sem se vozil po nekih stranskih cestah, lepo polahko, obrati do največ 5.000... Do tukaj je motor zelo "prijazen"...Po dveh tedni se je pa začelo obdobje radovednosti...prvič, ko sem ga v drugi navil nad 6.000 obratov sem se kar ustrašil....začutiš vibracije in res brutalen pospešek...mi ni bilo nič jasno. Hitro sem spustil gas....
Potem sem šel na AC probat, spet navijem drugo in bum......leti ko svija....pridem tam do 140 km/h in opazim, da se v ogledalih nič več ne vidi. Ogledala so na balanci in vibracije totalno uničijo vidljivost v ogledalih. Skratka, to je super motor za nekoga, ki ima že nekaj izkušenj s "Težkimi" motorji. Jaz sem ga potem hitro prodal....ker sem se ga pač bal...bil je preošter...sedaj bi ga pa z veseljem spet imel....ko se zavrti res pošteno sune in ne tako nežno kot sedaj CBR-ka...