Nakup motorja....

elvir_vr6

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
22. avg 2007
3.297
0
36
Moje mnenje o italijanskih zadevah....pri novih ne vem kako je, naj bi bili cenejši....pri rabljenih je pa precej večji rizik kot pri nas. Lahi so znani sleparji, slabo skrbijo za stvari....kolikor sem spremljal rabljene motorje iz ITA so imeli vedno sumljivo malo km, ko sem si ogledoval tri različne servisne knjige....sem opazil, da se je dve leti na servisu uporabljalo isti kuli...in žig je bil ves čas popolnoma enako obrabljen....Človek posumi, da nekaj ni ok....
shocked-1.gif

Ne trdim, da se v ITA ne da dobiti ok motorja...rizik je vsekakor večji in tudi kasnejša prodaja takega motorja je precej težja.
 

Torque_monster

Pripravnik
4. avg 2007
547
0
16
Če bom kupil motor ne bo imel veliko več kot 5k km. S takšno mašino in takšnimi kilometri, če motor ni bil zaleten oz. na tleh nebi smelo bit nič narobe! Vsaj upam no! Pa tudi prvo serijo, ki je prišla ven ne bom vzel.
17758-icon_confused.gif
 

elvir_vr6

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
22. avg 2007
3.297
0
36
Problem je samo v tem, če je št. kilometrov realno in, če je bilo utekanje motorja pravilno.... Načeloma ni problema tudi če te "nategnejo" in kupiš motor s 50.000+ km...samo, če je bil pravilno vzdrževan....
 

Freak

Pripravnik
19. sep 2007
522
0
16
Lahko,da ima motor samo 5 000km (realnih).Samo ce so bili tej kilometri narejeni po dirkaliscu ,najbrz ni tolk kul
smile-1.gif


Kar se pa Italjanskih motorjev tice. Itak jih je pomojem vec kot polovica,ki se prodajajo,uvozenih iz italije. Riziko je pa tut nakup motorja pri nas (tko k pri avtih). Stempljanje servisne knjige dandanes sploh ni noben problem. Vrtenje kilometrov se manj...
frown-1.gif


Mene kr v zelodcu stisne,k zacnem studirat kaj bo,ko bo... :S
 

elvir_vr6

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
22. avg 2007
3.297
0
36
Meni moti predvsem dejstvo, da noben nima servisne knjižice. Pri motor naj bi imel 9000 km....to pomeni dva servisa...malo čudno je, da se po dveh servisih knjižica izgubi oz. izgine. Dejstvo je, da servisna ne pomeni neke garancije...če jo pa sploh ni...
Jaz sem glede italijanskih motorjev precej skeptičen...veliko je primerov, sploh na primorskem, ko Slovenci kupujejo razbite motorje v Italiji...potem jih porihtajo, "obdelajo števce" in jih pod pretvezo odlične ohranjenosti prodajajo naprej....Previdno tovariš...
zmaga.gif
 

japke

Fizikalc
13. avg 2007
1.349
12
38
44
skoz okol
mene pa zanima kako je z uvozom iz EU. Kakšne dokumente moraš imeti?
je lažje to urediti, če kupiš od trgovca ali enako če kot privat.?

kako urediš testne tablice in zavarovanje "do meje?" itd... mogoče lahko kdo opiše cel postopek?


lp
 

Car

POSTman
4. avg 2007
8.508
1.673
113
56
Planet zemlja
www.posta.si
Citat:
Uporabnik elvir_vr6 pravi:
Meni moti predvsem dejstvo, da noben nima servisne knjižice. Pri motor naj bi imel 9000 km....to pomeni dva servisa...malo čudno je, da se po dveh servisih knjižica izgubi oz. izgine. Dejstvo je, da servisna ne pomeni neke garancije...če jo pa sploh ni...
Jaz sem glede italijanskih motorjev precej skeptičen...veliko je primerov, sploh na primorskem, ko Slovenci kupujejo razbite motorje v Italiji...potem jih porihtajo, "obdelajo števce" in jih pod pretvezo odlične ohranjenosti prodajajo naprej....Previdno tovariš...
zmaga.gif
Z ene strani pa ni nič narobe, če je motor dobro in kakovostno popravljen...
 

elvir_vr6

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
22. avg 2007
3.297
0
36
Res je, samo ni pošteno, da kupec tega ne ve in, da se zavrti kilometre....v tem jaz vidim največjo težavo....
 

elvir_vr6

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
22. avg 2007
3.297
0
36
Pokliči v kako primorsko moto trgovino....ti bodo tam razložili kako je z uvozom, obstajajo pa tudi ljudje, ki uvažajo po naročilu....
 

gregor

Fizikalc
31. jul 2007
399
35
28
Dolina hmelja
Citat:
Uporabnik japke pravi:
mene pa zanima kako je z uvozom iz EU. Kakšne dokumente moraš imeti?
je lažje to urediti, če kupiš od trgovca ali enako če kot privat.?

kako urediš testne tablice in zavarovanje "do meje?" itd... mogoče lahko kdo opiše cel postopek?


lp

Nemčija, nakup od fizične osebe.
Se zmeniš za ogled, najboljše po telefonu, ker pri emailih so zelo previdni, ker dobijo precej "tipskih" mailov s poskusi natega.
Si sposodiš prikolico (10, 20Eur) in greš gledat. Pazi, omejitev s prikolico 100kmh v Avstriji, Nemčija enako kot pri nas-80kmh.
Pogledaš, plačaš, napišeš kupoprodajno pogodbo, ki jo fizični prodajalec MORA overit (ni treba k notarju, lahko na upravni enoti-Rathaus), to je v mojem primeru stalo 5 eur. Če kupiš z računom od handlerja, overitev ni potrebna.
Prodajalec mora verjetno tudi odjavit motor. V mojem primeru je že imel odjavljenega.
Pelješ domov.
Ko imaš vse dokumente (v soboto ni bilo možno overit, zato je prodajalec uredil v ponedeljek in poslal po pošti), greš na avtoplus v Koper na homologacijo, po mojem zopet najboljše s prikolico. Plačaš 96Eur.
Ko dobiš homologacijo (po pošti), greš na tehničnega, urediš zavarovanje in kupiš tablco.

Če imaš kakega kolega s kombijem, je to bolj elegantna varianta, ker ni treba 80 vozit v koloni s tovornjaki.
Kako je s preizkušnjo, pa nimam pojma. V mojem primeru sredi januarja to ni bila možna opcija.

Zaključek: Za denar, za katerega bi pri nas dobil že malo utrujenega Caponorda, pripeljanega iz Italije, je dobil zelo ohranjenega Caponorda, vključno z vsemi stroški, pa še za registracijo mu je ostalo.

Imela sva precej sreče, gledat sva šla praktično najcenejši motor na mobile.de, ki niti slik ni imel v oglasu.
Se mu je mudilo prodat.
Pa nikoli ne it samo enega motorja gledat, vedno imej še kakšno rezervo za ogled, če je slučajno prvi neustrezen.

Motor mora ustrezati direktivi 97/24, kar imajo Nemci vpisano v njihovi prometni.
 

VitoC

Pripravnik
10. okt 2007
395
0
16
Prekmurje/Ljubljana
Obišči stran
Osebno zaenkrat ne bi kupoval uvoženega motorja. Iz italije pa še posebej ne, saj ne moreš preverit nobenih podatkov, nimaš pojma o realnosti kilometrov in pa najvažneje prinas ga boš zelo težko prodal oz. boš več izgubil, kot pa si prišparal pri nakupu.

lp
 

gregor

Fizikalc
31. jul 2007
399
35
28
Dolina hmelja
Osebno it kupit motor/avto v tujino bi šel, vsaj v Nemčijo, Avstrijo. Italijansko itak ne znam. :-(
Pri nas pa uvoženega vozila brez kake poštene dokumentacije nebi več kupil.

Pri nakupu pa nisem nikoli razmišljal, kako bom stvar prodal.
Za brata pa sem prepričan, da ko bo svojo kravo nekoč prodajal, ne bo nič manj dobil, kot če nebi bila uvožena. (servisna knjiga, računi s servisa)
 

japke

Fizikalc
13. avg 2007
1.349
12
38
44
skoz okol
O super hvala!
ima mogoče kdo naslove kakih moto centrov v Avstriji in južni Nemčiji, kjer imajo več motorjev na zalogi?

da naredim kak izlet s kombijem
smile-1.gif


Še nekaj: so to vsi stroški, kar se tiče nemških in slovenskih predpisov? (plačilo raznih ddv ipd..)

lp
 

gregor

Fizikalc
31. jul 2007
399
35
28
Dolina hmelja
Poglej www.mobile.de, tam tudi precej handlerjev-moto centrov oglašuje. Nekaj časa boš kopiral kraje v viamichelin.de, potem boš pa kmalu že po poštni številki približno vedel, od kod je. :)
Za Avstrijo imaš pa še www.1000ps.at ampak se mi zdi, da v Avstriji so višje cene, kot v Nemčiji.

Ja, to so vsi stroški, DMVja in eko takse(stroški razgradnje vozila) pri motorjih ni, ddv je pa že plačan tam, kjer ga kupiš, saj kupuješ rabljenega.

Se pa po mojem gor ne splača it iskat kakega motorja, katerih ponudba je pri nas velika.
 

Freak

Pripravnik
19. sep 2007
522
0
16
Pozna kdo kakega mehanika ali kakrnegakoli strokovnjaka za motorje,ki bi bil pripravljen iti zraven pogledat kak motor?
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.773
169
63
pomojem boš težko kakega dobila, da gre s tabo. Tako sem jaz fehtal za avto pa ni bil noben navdušen oz. mi je potem enega ličarja dal, da gre z mano. Seveda ni opazil, da je avto skoraj cel gnil...

lp
 

Freak

Pripravnik
19. sep 2007
522
0
16
Ja sej to opazam ja
frown-1.gif
Pol je najboljs,da grem na zaupanje,zraven se sam mal pregledam in ce se mi zdi OK uzamem?