Citat:
Uporabnik japke pravi:
mene pa zanima kako je z uvozom iz EU. Kakšne dokumente moraš imeti?
je lažje to urediti, če kupiš od trgovca ali enako če kot privat.?
kako urediš testne tablice in zavarovanje "do meje?" itd... mogoče lahko kdo opiše cel postopek?
lp
Nemčija, nakup od fizične osebe.
Se zmeniš za ogled, najboljše po telefonu, ker pri emailih so zelo previdni, ker dobijo precej "tipskih" mailov s poskusi natega.
Si sposodiš prikolico (10, 20Eur) in greš gledat. Pazi, omejitev s prikolico 100kmh v Avstriji, Nemčija enako kot pri nas-80kmh.
Pogledaš, plačaš, napišeš kupoprodajno pogodbo, ki jo fizični prodajalec MORA overit (ni treba k notarju, lahko na upravni enoti-Rathaus), to je v mojem primeru stalo 5 eur. Če kupiš z računom od handlerja, overitev ni potrebna.
Prodajalec mora verjetno tudi odjavit motor. V mojem primeru je že imel odjavljenega.
Pelješ domov.
Ko imaš vse dokumente (v soboto ni bilo možno overit, zato je prodajalec uredil v ponedeljek in poslal po pošti), greš na avtoplus v Koper na homologacijo, po mojem zopet najboljše s prikolico. Plačaš 96Eur.
Ko dobiš homologacijo (po pošti), greš na tehničnega, urediš zavarovanje in kupiš tablco.
Če imaš kakega kolega s kombijem, je to bolj elegantna varianta, ker ni treba 80 vozit v koloni s tovornjaki.
Kako je s preizkušnjo, pa nimam pojma. V mojem primeru sredi januarja to ni bila možna opcija.
Zaključek: Za denar, za katerega bi pri nas dobil že malo utrujenega Caponorda, pripeljanega iz Italije, je dobil zelo ohranjenega Caponorda, vključno z vsemi stroški, pa še za registracijo mu je ostalo.
Imela sva precej sreče, gledat sva šla praktično najcenejši motor na mobile.de, ki niti slik ni imel v oglasu.
Se mu je mudilo prodat.
Pa nikoli ne it samo enega motorja gledat, vedno imej še kakšno rezervo za ogled, če je slučajno prvi neustrezen.
Motor mora ustrezati direktivi 97/24, kar imajo Nemci vpisano v njihovi prometni.