Glede diskov je bilo že kar nekaj napisanega, večinoma pravilno.
Hidravlični diski (oziroma sistem) so seveda najboljši, če služijo svojemu namenu. Z mehanskimi diski je pa tako, da namenu služijo, ko niso obremenjeni (torej, ko se zavira krajši čas in na ne preveč strmem pobočju). Če diske preobremenimo, se zavorni učinek močno zmanjša in zaviranje postane težje, kot z ustreznimi V-zavorami.
Težava je zgolj v tem, da tako hidravlični sistem zavor, kot tudi mehanske disk zavore povečata težo kolesa. In, če vsaj prve koristijo svojemu namenu (daljšemu zaviranju pod obremenjenimi pogoji), so druge bolj kot ne ...šminka.
Zdaj pa vas vprašam: čemu naj bi služile mehanske disk zavore na kolesu, ki ga uporabnik goni po ravnini, asfaltu in pri tem ne preseže 30 km/h? Čemu bi v tem primeru služile celo hidravlične zavore?
Ja, je pa moderno, pa lepo za videt, to pa.