Nakup gorskega kolesa - pomoč

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
Citat:
Uporabnik markoman pravi:
Za fusiona:
Mam 26 col cestne gume viška,ker mam poleg gorskega že eno leto tudi cestno kolo. So malo rabljene bontrager se mi zdi,mislim da so 1.0 dimenzija. Letijo ko sto mater,javi če te zanima. Zamenjam za dve veliki milki. Velja tudi za ostale,če bi kdo mel. Škoda da mi v kleti propadejo...

Za2 milki pa res ne bom na firmo gledal;) se na privat zmenma.
 

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.718
113
ksz... katera oprema je boljša...

Citat:
menjalnik zadnji:
Shimano Deore RD-M592 SGS Shadow, 9-speed

menjalnik prednji:
Shimano Alivio FD-M430, Top Swing 34.9mm, 9-speed

ročice prestav:
Shimano Acera SL-M390, Rapidfire-Plus, 9-speed

zavore:
Shimano BR-M395 hydr. disc brake (160/160mm)

gonilke:
Shimano Acera FC-M371 44x32x22T

zobnik:
Shimano CS-HG50 11-34T., 9-Speed

pedala:
Alu PD-971


obročniki:
RFR ZX24 29er

pesto prednje:
Shimano HB-RM66 Centerlock Disc

pesto zadnje: Shimano FH-RM66 Centerlock Disc
plašči:
Schwalbe Smart Sam 2.25

Citat:
Shimano SLX Prednji menjalnik: Shimano Alivio
Kaseta: Shimano HG 20/9,11-32 Gonilka: Shimano FCM 391, 44-32-22
Zavore: Shimano M395 F180/R160 Obroči: WTB DX-17 29", double wall
Pnevmatike: WTB Nano 2,1 29 Comp Pesta: Shimano HBM475/FHM475
Os: Neco integrated Pedala: VP 349A
Veriga: KMC HG 53 Nosilec krmila: Kalloy AS-025, 90/31,8
Krmilo: Kalloy RB12, 680/31,8 Krmilni ležaj: FSA Orbit integrated 1-1/8“

Namenoma nisem firme zraven pisal... oz. koliko odtenkov je kateri boljši od katerega.
 

SpEkTr

ex mroizo
19. jul 2007
1.549
36
48
44
Citat:
Uporabnik ynos pravi:
Kaj pravite na tole? Imam priliko dobiti za cca 750 EUR



http://www.veb-company.si/izdelek/2926/kolo-cube-acid-29.html

Sam sem vzel letos isto cuba ampak model LTD Race. Zadeva je res tko ko more bit. S tem da 29er res občutno leti
cheer.gif
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
A se samo meni zdi, da so kolesa vsako leto občutno dražja? Sam sem pred pomoje 3 leti kupil Cube Ltd comp za manj kot vidim, da sedaj stane Acid.
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
2.986
355
83
tam ko se terc po tori rola
Jaz imam Sigmo 600. Niti ne pogrešam kaj drugega, z več funkcijami. Hitrost, štoparica, dnevni in skupni kilometri. To je to. Dela že dvanajsto leto. Torej firma je vzdržljiva. No, baterijo pa res menjam na začetku sezone, za ziher.
 

krentip

Pripravnik
26. dec 2010
440
0
16
Mogoče je tole ceneje kot zavarovanje
smile-1.gif

http://www.bolha.com/rekreacij...clct=1369829580

Sicer pa za števec:
Vem, da GPS-a ne potrebuješ pa vseeno..
http://www.agp.si/index.php?id=888&t=10

Drugače imaš pa v hoferju ali lidlu brezžični števec mislim da za 15 €. SIGMA števci pa niso več to kar so bili - vsaj tisti iz najnižjega cenovnega ranga. Na svojem biciklu imam števec star cca 15 let in dela bp. Ko sem pa sinu kupil novo sigmo (mislim da je bila iz serije 5) ga je po prvem močnejšem nalivu vzel vrag.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Zavarovanje za take bicikle kolkr vem ne obstaja, oz. vrnejo ti neko banalno vrednost (mislim da do 300€)
 

laksikon

Pripravnik
11. dec 2008
220
0
16
Citat:
Uporabnik geronimo pravi:
A se samo meni zdi, da so kolesa vsako leto občutno dražja? Sam sem pred pomoje 3 leti kupil Cube Ltd comp za manj kot vidim, da sedaj stane Acid.

ja vsako leto je dražje...

Tako kot je en nazaj napisal, da bo dobil na Cube Acid popust in bo prišel na 750 iz 900. Pred elti bi ga dobil za ene 600 eur s podobno opremo.

Tisti, ki ste šinfali visoko cena Stevensa, morate gledati na ostalo opremo, ne samo menjalnik, zavore, okvir itd. Gleda se vse: šifterji, pesta, špice, obroči, gonilka in gon. ležaj, krmilni ležaj, ...
 

laksikon

Pripravnik
11. dec 2008
220
0
16
drugače pa, ko sem živel en čas v LJ, sem imel bicikl v spalnici, priklenjen na radiator + alarm. V tisto bajto, kjer sem stanoval so vlomili 2 x v 5 letih. Sosedom so tudi vlamljali...jeba. Pa, saj če gledaš to LJ in greš po centru, precej klošarjev, džankijev,...dosti krat grem iz Kolodvorske proti kliničnem in vidim pogosto več klošarjev in džankijev kot normalnih ljudi. Kam smo prišli???
 

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.718
113
ksz...

Kaj je fora teh tenkih cevi? Je preveč nekonvencionalen.... da vzel ga ne bi
grin1.gif


Samo zanima me pa... pa še single speed
hysterical-1.gif
, kot pony

http://www.veb-company.si/izdelek/2982/kolo-kona-unit-29.html

No ta je bolj navaden.. http://www.veb-company.si/izdelek/1850/kolo-kona-caldera-11.html

Cevi so pa še zmeraj zanimive. Teže si en upajo povedat, samo z inženirskega stališča torzijski in odpornostni moment najlažje dosežeš z materialom čim bolj iz centra. Tko, da mi ne gre skup tole čist.
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
14.410
5.685
113
Citat:
Uporabnik Zgaga pravi:
Kaj je narobe z disk premzami na zajle?! Imam to kombinacijo na Schwinn Mesa GSD.
Mi je bremzal tam, ko je kolega pustil na cedilu v-break in se skoraj ni več ustavil...

čisto preveč dela vzamejo če hočeš, da delujejo kot je treba. nastavlanje po vsakem malo dalšem spustu itd. Seveda če hočeš da bremza že ko se ročke dotakneš in ne ko jo potegneš čisto do bilance že.
pri vbrejkih in hidravličnih diskih tega ni.
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.088
448
83
45
dolenska
V brejk je za moje pojme še vedno več kot dobro. Sem en teden probaval scotta na disce in zajlo, obup. Hidravlika to pa ja. Ampak diske videt, je pa lepo. Bl hud bicikl zgleda.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik smoukar pravi:
V brejk je za moje pojme še vedno več kot dobro. Sem en teden probaval scotta na disce in zajlo, obup. Hidravlika to pa ja. Ampak diske videt, je pa lepo. Bl hud bicikl zgleda.

Za rekreativce je V-Brake več kot dovolj, oz. raje drugače napišem - za vse, ki nimajo dolgih spustov so v-brake dovolj. Ker zagrabijo super, ampak pri hidravliki mi tud na konc spusta še zagrabi, v-brake pa ne.
 

jure_jankovich

Fizikalc
14. feb 2013
999
0
36
124
Glede diskov je bilo že kar nekaj napisanega, večinoma pravilno.
Hidravlični diski (oziroma sistem) so seveda najboljši, če služijo svojemu namenu. Z mehanskimi diski je pa tako, da namenu služijo, ko niso obremenjeni (torej, ko se zavira krajši čas in na ne preveč strmem pobočju). Če diske preobremenimo, se zavorni učinek močno zmanjša in zaviranje postane težje, kot z ustreznimi V-zavorami.
Težava je zgolj v tem, da tako hidravlični sistem zavor, kot tudi mehanske disk zavore povečata težo kolesa. In, če vsaj prve koristijo svojemu namenu (daljšemu zaviranju pod obremenjenimi pogoji), so druge bolj kot ne ...šminka.
Zdaj pa vas vprašam: čemu naj bi služile mehanske disk zavore na kolesu, ki ga uporabnik goni po ravnini, asfaltu in pri tem ne preseže 30 km/h? Čemu bi v tem primeru služile celo hidravlične zavore?
grin1.gif


Ja, je pa moderno, pa lepo za videt, to pa.
tongue-1.gif