Nakup enoprostorca

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Ker sem se zafire in njenih muh že malček naveličal, sem se odločil da zadevo počasi zamenjam. Vseeno bi ostal pri enoprostorcih, iščem pa po naslednjih kriterijih: bencinar (raje večja kot manjša kubatura), avtomatska klima, fajn je tudi če je vlečna kljuka. Letniki tam nekje 2000 - 2003, mogoče varianta staro za staro. Budget je nekje 6,5 k€.

Kolikor sem prejadral avtonet, imam na izbiro:
- vw sharan
- ford galaxy
- renault espace / grand espace
- pižo 806
- grand voyager

Za sharana sem bral, da ni najbolj zanesljiv voz... tudi motorji vr6 baje da niso neki biser. Galaxy je baje samo preoblečen sharan. Motorji 2.3 so fordovi ali kako?
Renault... je pač renault
evil.gif
resno, kako je z bencinskimi motorji? Glede na to, da je po netu bolj malo napisanega o njih, predvidevam da ni nekih večjih težav.
Za grand voyagerja mi je en mehanik močno odsvetoval nakup. Konkretno: "Z njim boš zadovoljen dvakrat: ko ga boš kupil in ko ga boš prodal." Nadomestni deli so baje dragi, poleg tega je več ali manj vse po naročilu s čakalno dobo nekaj tednov
confused-1.gif


Z nakupom se mi ne mudi preveč, računal sem menjati nekje do zime (torej oktober, november). Trenutno se mi gre za to, da izberem en soliden model in potem pač čakam na pravo priložnost.

Že vnaprej hvala vsem za mnenja
nahrung002.gif
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Pri Espacu je še najmanj problematičen motor 3.5 V6, čeprav je takih Espacev izredno malo.
Tudi 2.0T naj nebi imel problemov, je pa v tako težkem vozilu precej len, poraba pa tudi ni nizka.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Espace je s katerimkolim bencinarjem ok, dizelj pa samo odkar je notri 2.0 dci. Imaš tudi navadnega 2.0 bencinarje s 130 poniji, ki ga je malo težje najti, je pa bulletproof. Sicer pa je letnik ki ga gleda itak stari model pa je vseeno kaj kupi.
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.401
235
63
V tem razponu boš pri Sharanu naletel večinoma na novi 24ventilski V(R)6 motor.
Jaz sem lani vzel Sharana V6 4motion, ker je bil praktično edini bencinski enoprostorec s 4kolesnim pogonom. Letnik je konec 2006 in od takrat sem naredil približno 16.000km (sedaj jih ima 116.000). Avto je za 204KM, 4kolesni pogon in skoraj 2 toni teže precej varčen, saj se poraba v povprečju vrti med 10 in 11 litri, na relacijo pa ga po magistralkah spraviš tudi na dobrih 8 litrov.
Do sedaj sem poleg rednega servisa menjal (nepričakovano) še navitje v volanu. Skoraj 6.000km turo v Skandinavijo pa avto v tem trenutku prestaja brez najmanjše napake, oz. tako, kot se od takega avta tudi pričakuje.
smile-1.gif


LP,

Milan
 

Tku

Pripravnik
20. nov 2007
598
0
16
Tiha voda
Sestra ima že tretjega Voyagerja in se nič posebej ne pritožuje. Prvi je bil zamenjan zaradi starosti pri 300kkm+, drugi zaradi karambola, vse dizli. Sam furam Toyota Avensis Verso - dizl, ki je tudi kar OK in spada v tvoj rang, vendar vidim da na avtonetu trenutno ni nobenega z bencinskim motorjem, čeprav ta možnost obstaja.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.122
6.950
113
pri taščici
Vidim da gledaš na stroške....
nad 2,5 l in nad 130 kw te bo konkretno udarilo po žepu (letno 500 evrov več kot pod to mejo). Če imaš PR 4 bo sicer razlike nekaj man, vendar še vseeno kar nekaj rezervoarjev benicna.
Sharani (bolj zadnji) vem da so se dobili 2.0 in 1.8T. 2.0 rešilko je imel 3leta star 320 kkm.
fordovega 2.3 ne poznam.
Najraje bi iskal 1.8T
Ne vem pa zakaj se izogibaš dizlov? Imaš kratke razdalje?

edit: če boš na zadnji klopi vozilo drasle potnike, preveri višinosedeža od tal.
Vsaj Sharan ima za moje pojme precej "hondaško" nizke"

ot tebi naštetih bi se najraje držal sharana. oziroma galaxija in alhambre
 
Nazadnje urejeno:

HrabiaMol

Fizikalc
28. jul 2007
1.400
1
38
Grand voyager je definitivno največji in najprostornejši. Je pa res, da so deli dragi, ampak se kar hitro dobijo, ker je centralno skladišče v Avstriji. Pa tudi na ebayu se marsikaj dobi precej ceneje. Pri naši hiši je 2.8 crd letnik 2005 dve leti, ima 180.000km, pa zaenkrat ni bilo nekih problemov, razen stikala na prtljažniku (30€).

Edino kar je, je poraba visoka -> 9-10l, za bencinarja pa pojma nimam ampak je najbrž še višja.
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.358
307
83
39
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Vidim da gledaš na stroške....
nad 2,5 l in nad 130 kw te bo konkretno udarilo po žepu (letno 500 evrov več kot pod to mejo). Če imaš PR 4 bo sicer razlike nekaj man, vendar še vseeno kar nekaj rezervoarjev benicna.
Sharani (bolj zadnji) vem da so se dobili 2.0 in 1.8T. 2.0 rešilko je imel 3leta star 320 kkm.
fordovega 2.3 ne poznam.
Najraje bi iskal 1.8T
Ne vem pa zakaj se izogibaš dizlov? Imaš kratke razdalje?

edit: če boš na zadnji klopi vozilo drasle potnike, preveri višinosedeža od tal.
Vsaj Sharan ima za moje pojme precej "hondaško" nizke"

ot tebi naštetih bi se najraje držal sharana. oziroma galaxija in alhambre

Mene tud zanima zakaj se izogiba dizla. Večja izbira pa hitreje ga bo potem prodal.

Doma mamo že od lanskega maja galaxyja l.2005 1.9 tdi motor pa je blo narejenih do zdj že 45.000km pa nobenih problemov, letos poleti naredu kolega še glavni servis za 250eur (material + delo).

Če gledam ponudbo na avtonetu dobimo še vedno takšno ceno, kokr smo dal z vsemi papirji iz Nemčije lansko leto.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
ksz

Hm, renault torej pride v ožji izbor.

Dizla se izogibam zaradi kratkih relacij, ki jih imam zadnje čase (in jih bom imel tudi v prihodnosti). Kar prihranim pri gorivu, zagonim za EGR ventil.

Glede registracije in porabe... to pač vzamem v zakup. Glej zadnji stavek prejšnjega odstavka
smile-1.gif
Tako ali tako imam 50% bonitete pri zavarovanju.

C8 mi ni preveč všeč, v okviru teh financ dobim najcenejšega na avtonetu. Vprašanje, kaj je za tem najcenejšim... S Phedro je podobno, s tem da sem že večkrat gledal in sem prejšnji teden po dolgem času naletel na bencinca, sicer sami dizli.
Vsekakor me "muči" grand voyager, kot je nekdo napisal je najprostornejši. Bo treba še malček pobrskat kako je s temi zadevami.

Že vidim, kako bo: čez dve leti bom popi.zdil in kupil transporterja
tongue-1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Mi smo imeli Voyagerja prejšnje generacije, 2.5 TDI sestavljenega v Grazu v Avstriji. Avtomobil je bil praktično neuničljiv... Drugače pa ti Grand Espaci so prekrasni, tudi vožnja verjamem da je udobna. V primeru da bi sam kupoval bi gledal le v smeri kakšnega Sharana, Galaxya, Smaxa... vem pa da so se ti Voyagerji dali včasih zelo ugodno dobit v Nemčiji...
 
Nazadnje urejeno:

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Saj za galaxy-ja moram malo bolj konkretno pobrskat. Motor je ravno pravšnji (govorim za 2.3). Edino vzdržljivost me zanima in pa cene rezervnih delov, potrošnega materiala in rednih servisov.
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik trigga pravi:
Saj za galaxy-ja moram malo bolj konkretno pobrskat. Motor je ravno pravšnji (govorim za 2.3). Edino vzdržljivost me zanima in pa cene rezervnih delov, potrošnega materiala in rednih servisov.


Vem za nekoliko starejšega galija ampak od prvega lastnika, 2.3 mlin, baje ta motor uničiš samo z granato. Jaz bi ga prec vzel ker ima dobro ceno, ampak iščem samo dizla, ker 10-11l bencina al pa 7l kurilca je letno lahko hitro 2ke razlike.
smirk-1.gif
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.401
235
63
Citat:
Uporabnik trigga pravi:
Saj za galaxy-ja moram malo bolj konkretno pobrskat. Motor je ravno pravšnji (govorim za 2.3). Edino vzdržljivost me zanima in pa cene rezervnih delov, potrošnega materiala in rednih servisov.

2,3 Fordov motor (dosegljiv samo v Galaxy-u) je svoj čas veljal za najslabšo možno izbiro v SGA trojčku, čeprav ga nekateri zagovarjajo. Več si poglej na www.sgaf.de .

LP,

Milan
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Hm, zdaj pa res ne vem kaj naj... Dejansko mi je galaxy nekako všeč, ampak sem že z Lancio postal dober prijatelj s serviserjem, pa ne bi rad da se zgodba ponovi.

@malcom: pri okvari dizla hitro prineseš noter to razliko. Pri zafiri so mi en mesec po nakupu menjali bosch pumpo, ki se je baje ne da obnovit, strošek: 2k€. EGR ventil, uradni servis bi me ocuril za 700 € + delo (ki ga je sicer za 10 minut), iz anglije sem ga k sreči dobil za manj kot 300 €. Da ne omenjam veselja s hladnim zagonom pozimi (vsaj jaz imam težave, kljub novim grelnim svečkam). Pa pazi, da mrzlega ne teraš. Pazi, da ga po teranju ne ugasneš takoj. Pri prehitevanju upoštevaj, da je potrebno menjat v višjo prestavo najkasneje pri 3,5k rpm, sicer te lahko začne še bremzat. In tako naprej...
Saj ne rečem da z bencinci ni težav, vendar te v veliki večini stanejo manj kot pri dizlu. Jaz letno delam preko 30k km, pa iščem bencinca. Kratke relacije so hudič. Aja, to bi lahko vključil v prejšnji odstavek
grin1.gif
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Misliš? Pri moji sreči...
crazy1.gif
Kakorkoli že, res imam preveč kratkih voženj, da bi mi bilo smiselno vztrajati na dizlu, navkljub letni kilometrini.