Toyota auris, Mazda 3, Honda civic, Misubishi lancer... Obvezno bencinar. Bolje, da ti 1-2 litra več pokuri pa nimaš drugih stroškov. Servis za bencinarje je cenejši, Honda ima dražje rezervne dele, Mazda dražje karoserijske dele, ostalo vse tam tam. Mazda 3, 1.6 bencinar, ki je pri hiši je letnik 2004, pa se jo fura res na krajše relacije (pod 5 kilometrov - pa predno se razno razni stručkoti oglašate - NE, ni opcije kolesa, motorja, peš, avtobusa...). Poraba cca 8 litrov. Kar sploh ni slabo za manj kot 10 km dnevno pa veliko brega. Relacijsko sem ter tja je poraba pod 7 litrov. Toyota auris 1.6 od tasta pa pije slabih 7 na malo daljše vožnje - 15-20 km na dan. Pri hiši pa je bil do predlani tudi Toyota corrola verso 2005 letnik 2.2 D4D. Šel od hiše pri 220 000 za 4000 EUR. Poraba 5.8 do 6.3 litra. Pa razen rednega vzdrževanja zadnja leta ni bilo z njim nobenih težav. Je bil pa avto kupljen od prvega lastnika. Načeloma lahko tudi dobrega dizla dobiš za 3000 EUR. Bi pri dizlu raje gledal na servisno zgodovino, kot na same kilometre. Vseeno, če jih ima 300 000. Tam vsaj veš, da je bila zamenjana že sklopka, vstrajnik, lahko da tudi že šobe, razno razne komponente v podvozju... Primarno bi pa vseeno iskal bencinarja zaradi povprečno nižjih troškov vzdrževanja (svečke, filtri, sklopka, zavore, gume...)