Na servisu podrli čipiranje

jest5

Guru
18. avg 2007
26.004
-8.660
113
Upam, da bodo naši kekci na tehničnem in servisu začeli malo bolj resno ukvarjati s takšnimi samoznalci, ki brez papirologije serjejo po cestah.
Ma kako pa naj na tehničnem ve, da je zadeva premapirana?
Bodo izvajali dyno teste :sprasujemse:
Imeli servisni dostop do računalnika in vsak avto 20min pregledovali, če štimajo čeksumi fajlou?
 
  • Všeč mi je
Reactions: ncnifrej

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.012
1.455
113
Ma kako pa naj na tehničnem ve, da je zadeva premapirana?
Bodo izvajali dyno teste :sprasujemse:
Imeli servisni dostop do računalnika in vsak avto 20min pregledovali, če štimajo čeksumi fajlou?

Morda bolj dosledno/pravilno izpuste. Predvidevam, da se tovrstne zadeve tam najbolj poznajo.
 

jest5

Guru
18. avg 2007
26.004
-8.660
113
Morda bolj dosledno/pravilno izpuste. Predvidevam, da se tovrstne zadeve tam najbolj poznajo.

Če je narejeno tako, kot je treba, se ne poznajo popolnoma nič.
Mape se spreminja v okolici max "plina" .
Na tiste 2000-3000rpm, ki jih imajo na testu, v prostem teku z malo plina, sploh ne prideš do spremenjenega dela mape
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.063
10.837
113
kod Džej-Zija
To sicer ni čisto res. Če bi stranka rada "več navora" spodaj, morajo kar po celem območju mapo popravljat. Pa tudi sicer bi bilo čudno, če bi spodnjo polovico pustili pri miru, ker bi ob prehodu fasal VTEC kick v hrbtenico. Pa raje naredijo bolj gladko tranzicijo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe in sad

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.012
1.455
113
Če je narejeno tako, kot je treba, se ne poznajo popolnoma nič.
Mape se spreminja v okolici max "plina" .
Na tiste 2000-3000rpm, ki jih imajo na testu, v prostem teku z malo plina, sploh ne prideš do spremenjenega dela mape

Denis

Če me spomin ne vara na tehničnih še vedno ne merimo v skladu z EU zakonodajo. Še vedno nimamo nox delcev in ostalih svinjarij, ki najbolj onesnažujejo okolje. Lahko pa da se je to spremenilo.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.742
113
Odvisno kje. Ker marsikateri naredi, da ''sune''. Pa ne na vrhu, ampak ko turbina ''zagrabi''. Tako da lima. Namesto, da bi zadevo bolj enakomerno uredil.
 

Marxon

Majstr
24. feb 2009
741
383
63
Koliko pa je sploh to relavantno, glede na to, da motor pri tehničnih ni obremenjen? V leru praktično ne porablja nič nafte napram gasu v klanc na istih obratih...
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.482
2.663
113
To sicer ni čisto res. Če bi stranka rada "več navora" spodaj, morajo kar po celem območju mapo popravljat. Pa tudi sicer bi bilo čudno, če bi spodnjo polovico pustili pri miru, ker bi ob prehodu fasal VTEC kick v hrbtenico. Pa raje naredijo bolj gladko tranzicijo.
Mene so vprašali kaj hočem in smo se zmenili, da začne bolje vlečt pri cca 2.200 obratih - so mi tudi rekli, da pri manj ni fajn ker potem sklopka bolj trpi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

jest5

Guru
18. avg 2007
26.004
-8.660
113
To sicer ni čisto res. Če bi stranka rada "več navora" spodaj, morajo kar po celem območju mapo popravljat. Pa tudi sicer bi bilo čudno, če bi spodnjo polovico pustili pri miru, ker bi ob prehodu fasal VTEC kick v hrbtenico. Pa raje naredijo bolj gladko tranzicijo.
Pri praktično prostem teku(koliko moči rabi mašina, da se izven prestave zavrti na teh okoli 2500rpm), se pa res ne zahteva neke moči in navora od mašine. V tem območju se nič ne spreminja
 

ViLiam

Fizikalc
11. jan 2022
404
-887
28
Dvomljivec. "Čipiran" avto je nekaj najboljšega po belem kruhu. Upam, da bodo naši kekci na tehničnem in servisu začeli malo bolj resno ukvarjati s takšnimi samoznalci, ki brez papirologije serjejo po cestah.
Smo dobili odziv nekaterih "dvomljivcev" že od tukaj naprej:

Očitno marsikomu tu gor ni jasno zakaj. Sami otroci ali še tisto staro mišljenje zakaj.
Jaz se grem še ta mesec "optimizirat" potem pa gas do daske.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.232
3.886
113
Jaz naredim tehnicnega vedno in seveda merijo izpuste.
Zakaj ga ne bi? Praktično vso problematično dizel šaro (egr, dpf, lopute v sesalnem) lahko ven zmečeš in bo šlo normalno čez. Kar pa ne pomeni da ni bolj usran kot pred čipanjem ali metanjem šare ven.