Poškodovanje vozila na servisu

Alan_Bastard

Pripravnik
12. dec 2007
170
1
18
Ljubljana
Pogovori potekajo v mirnem tonu in tudi na servisu so rekli, da se jim je že in tudi se jim še bo kdaj zgodilo, da bodo avto poškodovali.

Ponavljam, bistvo vprašanja je ali se moram jaz igrati detektiva in se prerekati s servisom in vleko ali bi moral to morala urediti uradna pomoč na katero sem se obrnil in s katero imam v bistvo sklenjeno pogodbo - garancijo.

Verjetno pa sam veš, da dobri odvetniki nimajo kaj dosti časa se ukvarjati z malenkostmi in to "poznanstvo" raje izkoristiš, ko ni drugih rešitev. IN še enkrat, ni namen tožba, ampak da se zadeva reši. Trenutno jo pa rešuje najšibkejši člen, ki je bil samo pogodbenik in osebno mislim, da to ni način in prav ter škoduje ogledu znamke in kvari odnos do kupcev njihovih vozil.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
Kako misliš če se moraš ti igrati detektiva? Kdo pa misliš da se ga bo igral? A misliš da ti bo od boga postavljen zastopnik ki se bo s tem ukvarjal? Praviš da potekajo pogovori v mirnem tonu, povej potem to servisu da smatraš da je pravilno da oni prevzamejo zadevo kajti oni so bili tisti stični člen med vleko kjer bi naj prišlo do poškodbe avta. Poveš jim da pač ni smiselno da ti debatiraš z vleko saj imaš od vleke zapisnik da je bil prevzet brezhiben avtomobil, poškodba pa je nastala na relaciji vleka - servis in še vleka je njihov pogodbenik torej njihov človek. In še enkrat, nikjer ne trdim da jih imaš v planu tožit oz. da bi jih rad tožil, še enkrat, pravim zgolj da se tožit ne splača v nobenem primeru tudi če približno razmišljaš o tem. Kar si napisal v zadnjem stavku drži ampak glede na to da ni nekega interesa na drugi strani pač zoper to ne moreš nič. Če se njim jebe da škoduje ugledu njihove znamke je to njihov problem ne tvoj. Vse kar lahko storiš je to da kontaktiraš glavnega za tvojo znamko in ga seznaniš, morda on pritisne na njih. Skratka zajebano če ni interesa na obeh straneh.
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Če prav razumem tvoje pisanje, si se ti pogovarjal s pooblaščenim servisom, kamor so odpeljali tvoje vozilo in klicnim centrom. In le ta je ustrezno ugotovil poškodbo pred prevzemom.
Se strinjam, da pooblaščen servis nekako ni ravno pravi naslov za to, čeprav bi v duhu dobrega imena znamke lahko posredoval in predal zadevo naprej v reševanje uvozniku.
Jaz bi se na tvojem mestu obrnil na uvoznika, razložil situacijo in naj oni zadevo raziščejo in rešijo. Namreč uvozniku je v direktnem interesu, da se zadeva uredi zaradi dobrega imena znamke, hkrati pa ga bo zelo verjetno tudi zanimalo, da slabe izvajalce izloči iz svoje storitve. Konkurenca na tem trgu je namreč izredno velika, tako da to ne bo problem. Predvidevam, da je tudi call center outsourcan, tako da lahko tudii njihov odziv omeniš noter, saj to ni ustrezen način reagiranja (spet moje mišljenje).
Torej, na kratko: obrni se na uvoznika.

Edit: nekaj mi pa ne gre v glavo: a z organizatorjem pomoči si mislil uvoznika ali je to recimo AMZS kot podizvajalec? Na katero številko si ti klical? Številko pomoči uvoznika ali neko tretjo?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Pa saj vse piše. Poklical je na cifro, ki je na avtu (mobilna garancija znamke, v bistvu).
Oni so pač nekoga polali. Koga, ni njegov problem.
Odgovraja tisti,ki nudi storitev mobilne garancije, torej najverjetneje (ni pa nujno, pdvisno od tega, kako je rešeno pri dotični znamki) uvoznik.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

Alan_Bastard

Pripravnik
12. dec 2007
170
1
18
Ljubljana
Pomoč sem naročil pri uvozniku, ki je vse uredil (odvoz, servis ...). Ko smo prišli do ugotovitve, da je poškodba nastala med prevozom do servisa ali na parkirišču pred servisom je pravna služba uvoznika dvignila roke in rekla, da je to kriv njihov pogodbenik, ki je opravil prevoz in se moram z njim dogovoriti.

Ampak jaz s prevoznikom nimam nič, ker garancijo - pogodbo imam z uvoznikom in jaz ne vem kakšno razmerje ima on s pogodbenikom, ki opravlja prevoze. Mogoče imajo pa v pogodbi zapisano, da če poškoduje toliko in toliko vozil dobi bonus, ker potem bodo stranke pri uvoznikovem pooblaščenem servisu vozilo popravile. Problem je, da uvoznik pravi, da za to ni on odgovoren, čeprav sem koristil njegovo garancijo, njegovo storitev in vse je on organiziral. Na koncu bo prišlo, da bi moral posameznega mehanika, ki ni našel napake ampak je sam resetiral program loviti, da pove zakaj je to naredil in ne vodjo servisa oz. tistega, ki izdaja vozila.

Glavni problem je, da se uvozniku j..... Je šlo pa vse preko njega, ne bi rekel, če bi jaz sam poklical vleko in jo sam izbral.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Hm, zanimivo. Po moje imaš dve možnosti: dopis s strani odvetnika in vključitev medijev. Se ne izključujeta med seboj. Če nič drugega boš malo boljše volje, ker si pomagal drugim k razumevanju, kako neka znamka skrbi za stranke. Lahko na pm napišeš uvoznika?
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Če ti kaj pomaga moja izkušnja z zavarovalnico in asistenco v tujini:
v Ukrajini sem poklical slovensko številko asistence moje zavarovalnice in jim povedal prav vse kar so rabili, vključno z GPS podatki kje sem. V roku 5 ur kar sem čakal šlep službo, so me še dvakrat klicali iz SLO asistence in dvakrat z Ukrajinske - vsem sem dal poleg opisa kraja kjer sem (načelno je to kot tujcu precej težko) še GPS podatke (bil sem na glavni cesti - magistralki, kakih 20 km od enega večjih mest). S svojimi klici in neresnim delom so mi nabili cca 100€ stroškov na telefonu, ki sem jih ob povratku in prejemu računa od telefona zahteval nazaj (izločil sem izključno njihove klice, ki so bili po moje povsem nepotrebni!) od svoje zavarovalnice. Od zavarovalnice sem prejel odgovor, da nimajo nič s tem in da so zadevo predali ponudniku asistence, ki je zadevo seveda zavrnil. Po pritožbi na zavrnitev - spet direkt na zavarovalnico, kjer sem pripisal, da zame so oni pogodbena stranka, je ponudnik asistence popustil in mi nakazal sporen znesek.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Odgovarjat mora uvoznik...kako, sploh ni tvoja stvar. Oni morajo terjati potem naprej od podizvajalca oz tistega, ki je avto premaknil iz točke A na točko B. In fora tu je še ta, da ima podizvajalec oz prevoznik 100% zavarovano v primeru, da se take stvari zgodijo. Ne vem, zakaj toliko motovilijo. Sej ne bodo oni dali denarja, ampak zavarovalnica.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Ko se sile kapitalizma odločijo, da te bodo jebale, je rešitev za malega človeka odvetnik. Še enkrat jih pokliči...uvoznika namreč in jim povej, da je to zadnje opozorilo, da se zganejo, naslednje opozorilo bodo dobili od odvetnika + lahko, da se bodo tudi po TV-ju gledali
Reči jim, da ti ne misliš podizvajalca prosijačit in kontrolirat in nevem kaj, da morajo to oni urejati, saj je njihov podizvajalec, ne tvoj.

To je isto, kot bi tovarna zajebala kak kos in bi potem prišel lastnik avta uveljavljat garancijo in bi vodstvo reklo...tam, pojdi v halo in se zmeni z Jožetom, ki je tisti dan delal vaš kos. Haloooo??????
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
Ne klicati - dopis s povratnico kjer jasno določiš skrajni rok za odgovor (glej da bo realne - danes na "pošto" - rok teče od ponedeljka do petka naslednji teden - reagiraš v ponedeljek (ja - je na prvi pogled dolga, ampak vsaj me bo sporna).
V dopisu jasno izraziš, da jih imaš za odgovorne (razloge si itak sam navedel) - če ne bodo upoštevali "reklamacije", sprožiš naslednje korake - odvetnika in tržni inšpektorat, ter"najverjetneje" tudi medije.
Potem pa "čakaš" ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: escada66 in Matey

Gavran

direktor!
22. jul 2007
9.132
5.076
113
Nuku`Alofa
Ponavljam, bistvo vprašanja je ali se moram jaz igrati detektiva in se prerekati s servisom in vleko ali bi moral to morala urediti uradna pomoč na katero sem se obrnil in s katero imam v bistvo sklenjeno pogodbo - garancijo.

Ti se pogovarjaj s tistim, komur si naročil storitev. Če ti crkne alternator, ali se boš pogajal s proizvajalcem alternatorja ali s servisom, kamor si pripeljal avto? Oni so izbrali podizvajalca, oni naj z bjim urejajo zadeve. Do tebe pa je odgovoren izključno tisti, kateremu si naročil storitev. Če ne odgovarja, je tu javna objava, tržna inšpekcija, odvetnik in generalni zastopnik - nadrejeni tvojemu "sogovorniku". Vrstni red je naključen, postopke lahko pelješ paralelno torej več naenkrat, vedno pa z obvestolim tvojim sogovornikom.
 

escada66

Fizikalc
5. sep 2007
1.113
32
48
Najbolj relevanten odgovor ti je dal "gr69"
Pisno, s povratnico, določitev roka...itd.